معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

هیچ چیز نمی تواند احساس ناخوشایندی از پله از سالن را با موهای کاملاً نرم ، درخشان و تند و زننده پس از ضربه خشک ضرب و شتم کند. شما احساس می کنید ده برابر مطمئن تر و زیبا تر از حد معمول هستید ، اما انجام دادن این کارها هرگز به همان نتیجه نمی رسد.

هنگام خشک شدن ضربه ، شما باید از روند خاصی پیروی کنید تا از آسیب دیدن مو جلوگیری شود. کمبود اطلاعات صحیح در مورد تکنیک ها می تواند شما را با موهای کسل کننده ، خشک و سرخ کند ، که می تواند ساکن نیز بماند ، در معرض شکستگی قرار دهد.


در اینجا یک آموزش گام به گام به شما نشان داده شده است که چگونه می توانید موهای خشک را کاملاً ضرب کنید ، و همچنین وقتی کمی وقت اضافی در دست دارید ، کمی گزاف گویی اضافه کنید.

نحوه دم کردن موهای خشک - آموزش
مرحله 1: موهای خود را آماده کنید

موهای خود را آماده کنید - HairPinit خشک کنید
تصویر: iStock

موهای خود را به خوبی شامپو کنید تا هیچ باقیمانده باقی نماند. باقیمانده شامپو وزن موهای شما را کاهش می دهد ، بنابراین ریزش مو و تحریکات پوست سر را به خطر می اندازد. بعد از شستن موها ، حوله را با حوله خشک کنید. هرگز توصیه نمی شود که موهای خود را با حوله خشک کنید.

موهای هنوز مرطوب خود را به دو بخش از دو طرف - چپ و راست جدا کنید. خشک کن ضربه را روی کمترین دما و بالاترین تنظیم قدرت باد تنظیم کنید.

بهتر است یک خشک کن فرفری بخرید که حداقل سه تنظیم گرما داشته باشد. فشار متوسط ​​، پایین و زیاد و سه تنظیم فشار باد.

شما می توانید از مارک هایی مانند فیلیپس ، پاناسونیک و رینگتون استفاده کنید. همچنین ، هزینه چند دلار اضافی بهتر از آن است که برای خشک کن های ضربه ای یک حالت استفاده کنید.

[بخوانید: 15 بهترین سشوار]


مرحله 2: Blow Dry را شروع کنید
Blow Dry - Blow Dry HairPinit را شروع کنید
تصویر: iStock


شروع به دمیدن از هر طرف از پایین با نگه داشتن سشوار در موقعیتی به گونه ای که دسته خشک کن رو به پایین باشد و دهان آن رو به بالا باشد و قسمت های پایین قفل ها را هدف قرار دهید.

مرحله 3: جهت را تغییر دهید

جهت را تغییر دهید - HairPinit ضرب و شتم کنید
تصویر: iStock

چگونه موهای خود را خشک کنید بدون اینکه باعث ایجاد گرما شود؟ وقتی موهای قسمت پایینی کمی خشک است ، جهت خشک کن را تغییر دهید تا دهان آن به سمت پایین باشد. از بالا شروع به دمیدن کنید و به آرامی به قسمت های پایین بروید. این کار را در هر دو طرف تکرار کنید تا زمانی که احساس کنید موهای قسمت بالا کاملاً خشک است.

اگر فقط می خواهید موهای خود را به طور عادی خشک کنید ، می توانید درجه حرارت را برای خشک شدن سریع تر به سطح 2 افزایش دهید و اگر عجله دارید ، سطح 3 را بزنید. اگر می خواهید گزاف گویی اضافی و حجم اضافه شده با یک ضربه معمولی خشک داشته باشید ، از کمترین دما و بالاترین تنظیم قدرت باد در خشک کن خود استفاده کنید. برای جلوگیری از خشک شدن کامل موهای خود از استفاده از تنظیمات بالاتر حرارت خودداری کنید.

موهای خود را کمی شانه کنید. بسیار ملایم باشید زیرا موهای شما هنوز خیس است. حالا بخش هایی از موها را از هر دو طرف بگیرید و آنها را در بالا گیره کنید ، بقیه را در زیر بگذارید.

مرحله 4: مراحل را تکرار کنید
مرحله بالا را با نگه داشتن دسته خشک کن ضربه به سمت بالا و دمیدن به سمت پایین در امتداد بخشهایی که گشاد مانده اند ، تکرار کنید. خشک کن را روی ریشه های مرطوب قرار دهید.

تنظیم گرما را به متوسط ​​و انرژی باد را به کمترین یا متوسط ​​تغییر دهید. خشک کن را بیش از 30 ثانیه روی ریشه ها متمرکز نکنید زیرا می تواند باعث آسیب شود. حداقل فاصله را حفظ کنید.

حالا موهای خشک را از پایین شروع کنید ، و دهان خشک کن را به سمت بالا و دسته به سمت پایین قرار دهید.

مرحله 5: آن را صاف کنید
آن را صاف کنید - موهای خشک را بزنید
تصویر: iStock

موهای خود را وقتی کاملاً خشک است با یک برس دست و پا یا شانه شانه کنید. با غلطک کردن اسپری براق یا سرم از قسمت میانی تا انتها به پایان برسید.

از 5 اشتباه معمولی خشک کن جلوگیری می شود
1. تقسیم موهای شما نیست
چه موهای شما ضخیم باشد و چه نازک ، موهای شما را ضعیف می کند مانند یک کار دلهره آور به نظر می رسد. اما یک نکته ساده می تواند همه اینها را تغییر دهد! فقط شروع به دمیدن خشک با موهای سازمان یافته می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. شروع به شانه کردن موهای خود کرده و هرگونه لکه دار را بردارید ، سپس آن را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید تا به خشک شدن تک رشته های مو بطور کامل و بی دردسر کمک کنید. همچنین می توانید از گیره های مو برای جدا کردن بخش ها به طور مرتب استفاده کرده و از هرگونه خرابکاری خودداری کنید. کلیپ های مو همه قسمتهای مو را به صورت مرتب نگه می دارند ، که شما روی آن کار نمی کنید و راهی برای خشک کردن آسان موها می باشد. همچنین باعث می شود موهای مرطوب در راه موهای "تمام شده" شما قرار نگیرد تا نتیجه بهتری کسب کنید.

[بخوانید: از این اشتباهات مراقبت از مو جلوگیری کنید]

2. انتخاب برس اشتباه و قلم مو ضعیف
برس موی موی خشک نقش مهمی در آرایش مو دارد. از استفاده از برس های فلزی سنگین خودداری کنید زیرا آنها گرما به راحتی گرم می شوند و ممکن است خطر بالای گرمای بیش از حد خود برس ، سوزاندن یا خشک شدن بیش از حد موهای خود را برطرف کند ، که این امر به موهای بد منجر می شود. بنابراین ، یک برس مو مناسب انتخاب کنید ، که به خوبی تهویه شود و متناسب با نیازهای موهای شما باشد. این ایده بسیار خوبی است که به دنبال برسهایی با فاصله های وسیع تر بین دندان ها باشید زیرا باعث می شود بدون زحمت موها را از بین ببرید. همچنین مهم است که مطمئن شوید که برس مو را به صورت عمودی نگه دارید و خشک کن را به صورت افقی منفی کنید زیرا به جای اینکه جلوی آن صاف به نظر برسد ، یک لیفت مرتب و طبیعی به مو می دهد. سپس ، به آرامی y را بزنید

مرجع:ثانیکالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی