معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

حقیقت در مورد استفاده از روغن کرچک برای رشد ابروهای شما
نوشته شده توسط AUDREY NOBLE UPDATED NOV 25، 2019

IMAXTREE
لازم نیست بدانیم که چرا احتمالاً یکی از بزرگترین دغدغه های زیبایی به نظر می رسد - شکل مرورگرهای شما صورت شما را مشخص می کند و جهت گیری زیبایی ظاهری شما را مشخص می کند. برای ما شوک نیست که وقتی چیزی قول می دهد به آنها کمک کند ضخیم تر و سریع تر رشد کنند ، مردم همه برای آن کار می کنند.


هنگامی که به "روغن کرچک برای رشد ابروها" Google می دهید ، می توانید بررسی های مختلط پیدا کنید. برخی از افراد از مزایای رشد موهای این روغن غنی از اسید چرب رنج می برند ، در حالی که برخی دیگر در وهله اول از ایده آزمایش آن دور هستند. اما کدام ادعا درست است؟ آیا این معجزه ابرو معجزه طبیعی است که همه منتظر آن بوده ایم؟ از خود متخصصان سؤال کردیم و کمی حفر کردیم.


صباح فروز می گوید: "روغن کرچک پر از ویتامین هایی است که مو و پوست ما برای حمایت از خود نیاز به آن دارد." "این سرشار از اسیدهای چرب امگا 6 ، ویتامین E و بسیاری از مواد معدنی مفید دیگر است که باعث تقویت و تقویت رشد مو می شوند."

با تجربه ملاقات کنید

خرید لوازم آرایشی  Sabah Feroz یک متخصص ابرو و مدیر توسعه تجارت برای Blink Brow Bar در لندن است.

Jamé Heskett ، پزشک جامع و نویسنده کتاب The Well Path ، به ما گفت: "روغن کرچک یک اسید چرب تری گلیسیرید از لوبیای گیاه کرچک است." "این یک TGFA منحصر به فرد به نام اسید ricinoleic acid است که در پادشاهی گیاه نسبتاً کمیاب است."
اما هنگام سؤال از مزایای روغن ، موارد زیر را ذکر کرد: گردش خون را بهبود می بخشد. سیستم لنفاوی را تحریک می کند. برای از بین بردن قارچ ها ، التهابات و درماتیت کار می کند. با کاهش باکتریها و بهبود زخم ها آکنه و جراحات را بهبود می بخشد. سلولیت را کاهش می دهد و به عنوان یک نرم کننده قدرتمند عمل می کند. نه تنها هیچ ارتباطی با رشد مو ندارد.
فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

آرایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

لوازم آرایشی   در مقاله ای که در ماری کلر منتشر شده است ، شری سلیمان زمانی را بازگو کرد که در هنگام استفاده از روغن کرچک برای از بین بردن موهای خود ، موهای خود را از دست داد. این فقط چند مو نبود. او نوشت: "روز بعد ، چند مو از بین رفت ، که کمی نگران کننده بود ، اما چیز بزرگی نبود." "اما پس از آن ، این مشکل به سرعت بدتر شد تا غیرقابل کنترل شود. من به راحتی بیش از 100 مو در روز از دست می دادم. هر روز صبح که از خواب بیدار می شدم برای پیدا کردن موهای جدید که به راحتی از استخوان های ابروم آویزان می شوند ، مواقعی وجود دارد که کل بخش ها از دست می روند. ، گاه دم ، بعضی اوقات قوس یا سر. "

وی از جوشوا زایشنر ، دکتر ، متخصص پوست ، و متخصص تحقیقات زیبایی و بالینی در پوست و مو در پوست کوهستان سؤال کرد. بیمارستان سینا در شهر نیویورک از این نظر اظهار داشت که اغلب اوقات مواد نگهدارنده طبیعی به راحتی و یا حتی بدتر از پارابن می توانند باعث سوزش پوست شوند. وی به او گفت: "فقط به دلیل طبیعی بودن چیزی به معنای عدم عوارض جانبی نیست."

همانطور که می دانیم ، هنگامی که در Pinterest یافت می شود ، نمی توانیم هیچ زیبایی زیبایی را در خود داشته باشیم که این ادعاهای جسورانه را برای ارزش صورت داشته باشد. در حالی که روغن کرچک ممکن است فواید زیادی برای پوست داشته باشد ، به نظر نمی رسد که پایان جستجو برای یک پرورش دهنده معجزه باشد. بنابراین اگر هنوز در مورد استفاده از روغن کرچک حصار هستید ، Ferox پیشنهاد می کند به جای آن روغن بادام را امتحان کنید.

وی می گوید: "آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که روغن بادام از نظر مرطوب کننده موهای ابرو دارای خاصیت روغن کرچک است. محصول مورد علاقه من BBB London Nowishing Brow and Lash Oil (35 دلار) است." وی ادامه داد: "این محصولات بسیار آسان برای استفاده و کاربرد هستند. آنها شامل اسطوخودوس ، رزماری و بادام شیرین هستند. رزماری و روغن بادام رشد مو را تحریک می کنند ، در حالی که اسطوخودوس پوست را تسکین می دهد و آبرسانی می کند. من هر شب از آن استفاده می کنم و مژگان من طولانی تر و مرور می شود. کاملتر به نظر می رسد "

در اینجا چند تقویت کننده موی بیشتر برای موهای شما وجود دارد که اگر به دنبال اضافه کردن ضخامت ، حجم یا تراکم به قوس خود هستید ، در اینجا آورده شده است.

https://sanykala.com/product-category/category-cosmetic/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی