معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

اولین ریش تراش را سرهنگ جاکوب شیک در سال 1931 ساخت اما از آن روز تا الان شرکت های مختلف محصولات متنوع و کاربردی از انواع گوناگون ریش تراش را به بازار معرفی کرده اند. یکی از مزیت های کاربردی اصلاح شده با ریش تراش نسبت به اصلاح صورت با تیغ ، استفاده نکرد از کف ریش تراش و صرفه جویی در وقت شما.

اصناف
معرفی بهترین مارک های ماشین ریش تراش در بازار + قیمت جدول
تراشیدن ریش مشکل همان صورت حساس است ، جوشان بعد از اصلاح به همراه شما هستند که با وجود این سختی بیشتر آقایان ترجیح ساخته اند ریش خودشان را ماهی یک بار اصلاح و با ریش بلند به زندگی روزانه ادامه دهند.ریش تراش براون سری 3

ماشین ریش تراش مدیومست که راه حل مناسب است برای این مشکل است اما هنوز هم از آقای هنوز نمی خواهد تغییر کند این روند ادامه می دهد و هیچ تفاوتی بین ماشین ریش تراش و تیغه های قدیمی نمی تواند کنترل شود. اما این روزها ، با پیشرفت تکنولوژی طراحی ماشین های ریش تراش نیز می توانند پیدا کنند. در این مطلب راهنمای خرید ماشین ریش تراش را برای شما آماده کرده اید و معرفی کرده اید چند نمونه از بهترین موارد موجود در بازار انجام می شود.

 اخبار روز اخبار بورس قیمت دلار امروز
 فوری / ایلان ماسک دادگاه شد
 واکنش سازمان استاندارد به اظهارات یک نماینده مجلس
 این خودرو تنها محصول پنج ستاره داخلی است
بهترین مارک های ماشین ریش تراش مردانه:
 
کارخانه موزر (MOSER)
کارخانه موزر (MOSER) در سال 1946 در کشور آلمان و در جنوب شهر اشتوتکارت تاسیس ساخته شده است. موزر (موزر) اولین کارخانه تولیدکننده دستگاه های پیرایش مو در دنیا نمی تواند تا آنجا که در ایران به تمام دستگاه های پیرایشگر فارغ از مارک و کارخانه تولید کننده با نام دستگاه موزر استفاده می شود. کمپانی موزر با بکارگیری از جدیدترین تکنولوژی های محصولات خود را تولید می کند کردم تا آنجا که توان بالاترین استاندارد استاندارد کیفیت در دنیا را برای محصولات خود را کسب کنید.

رزومه و معدل تحصیلی خوبی داری؟ در کشور زیبای پرتغال تحصیل کن و حقوق بگیر!
فرم رو پرکن و ماشینو بییدردسر بفروش
"بیشترین تنوع ارز دیجیتال درصرافی آنلاین آبانتتر"
خرید آیفون 12 با استفاده از 128 گیگابایت از زوبیتک
ماشین-اصلاح - موزر

در نظرسنجی های انجام شده این برند توانسته بالاترین سطح رضایتمندی در رسته کالایی خود را در جهان کسب کنید. مدل ۵۵۰--۴۰۰ به به عنوان بهترین محصول موجود در این شرکت در ایران موجود است که در بین مردم ایران با نام مستعار ۵ د موجود است. این محصول دارای 5 درجه تنظیم تیغه می باشد که امکان پیرایش مو را در 6 اندازه برای شما فراهم می کند. دستگاه مذکور دارای تیغه ها یا فولادی (استیل ضد زنگ) بوده است که طول عمر بالایی دارد.

ریش تراش فیلیپس
ریش-تراش-فیلیپس

اگر به دنبال یک اصلاح مو تخصصی باشید ، باید یکی از ریش تراشی های فیلیپس را انتخاب کنید تا اگر اصلاح صحیح انجام شود ، آنکارد کردن ریش را انجام دهید. برای شما در این سبک ، آخرین مدل از ریش تراش های فیلیپس سری 9000 را پیشنهاد دهید.

ماشین ریش تراش براون
براون-ریش-تراش

ریش تراش بعدی و خوب بازار که از یک شرکت قدیمی آلمانی در زمینه تولید وسایل برقی و آرایشی است ، سری 9 از شرکت برون است. اصلاح موی راحت و بدون دردسر را با این ریش تراش تجربه کرد کرد.

ماشین ریش تراش رمینگتون
ریش -تراش -رمینگتون

رمینگتون یکی از معروف ترین کشورها در آمریکا است که در زمینه تولید ریش تراش های مردانه چیزی کم و کسر ندارد. از این شرکت مدل XR1410 با اندازه مناسب و کوچک به شما توصیه می شود که در کنار خودش وسایل جانبی را بیشتر به همراه داشته باشید.

استفاده درست از ماشین ریش تراش
همانطور که رانندگی در جاده نیاز به آموزش دارد ، اصلاح موهای صورت با ریش تراش نیز اصولی دارد که باید آن را بدانید.

گرم شدن ریش تراش
هر چقدر که ریش تراشتان خوب است باشد ، اگر استفاده گرم شود. گرم شدن ریش تراش قسمتهای حساس صورت را تحریک کرد. پس از اصلاح صورت خودتان را از قسمت حساس پوست ، همان زیر گردن شروع کنید و به سمت روی صورت پیش روی کنید.

کشیدن پوست هنگام اصلاح صورت با ریش تراش
برای اصلاح صاف و بدون زخمی شدن ، مقدماتی از پوستی که قرار است با ماشین ریش تراش اصلاح شود که بکشید. این کار باعث می شود اصلاح شود و بدون دردسری پیش برود. لازم نیست ریش تراش را به صورت خودتان فشار دهید. این ابزار برقی به گونه ای طراحی شده است که شما نیاز به فشار آوردن به آن نخواهید داشت. اما تماس مداوم آن با صورت جذاب مفید باشد.

مهارت اصلاح صورت با ماشین ریش تراش
استفاده از هر نوع ریش تراشی ، مهارت خاص خودش را دارد. اگر ماشین ریش تراش شما فویلی است باید آن را به صورت رو به جلو و عقب بکشید و اگر ماشین ریش تراش چرخشی است ، باید به صورت یک دایره آن را روی پوست را شروع کند. همیشه بعد از هر اصلاح ، تیغ ریش تراشی را تمیز کنید تا مواد موجود در خمیریریش یا آب باعث خرابی و کندی شود که به مرور زمان نشود.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی