معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

عروسی ها خاص هستند. این روزی است که یک دختر واقعاً می تواند ملکه شود. همه عروس ها می خواهند در روز بزرگ خود بهترین ظاهر خود را به دست آورند. عروس های پاکستانی فرقی ندارند! آرایش عروس پاکستان می تواند ظاهری شدید و زیبا را به شما بخشد. آرایش هیچ دانش موشکی نیست! شما همچنین می توانید با کمک این آموزش آرایش گام به گام ، ظاهر عروس پاکستان را ورزشی کنید. این نگاه بر روی هر چهره ای دلپذیر خواهد بود و فوراً شیوه نگاه شما را تغییر خواهد داد! برای عروسی و یا هر موقعیت خاص ، این آرایش مطمئناً شما را شگفت انگیز جلوه می دهد! بنابراین ، شما آماده برای خنثی کردن ظاهر عروس پاکستان هستید؟

آموزش آرایش عروس پاکستان

آموزش آرایش عروس پاکستان زیر کمک گام به گام برای به دست آوردن این ظاهر زیبا را ارائه می دهد:

1. آرایش چشم:
مرحله 1:


مرحله 1Pinit
با مرطوب کردن ناحیه ظریف چشم با یک کرم خوب چشم شروع کنید تا نرم و نرم شود. در اینجا از کرم چشم Neutrogena استفاده کرده ام. سپس ، آن را به مدت حدود 2 دقیقه بگذارید تا جذب پوست شود. حال ، بیایید به آرایش چشم برویم.


مرحله 2Pinit
برای پنهان کردن تاریکی ، یک اصلاح کننده نارنجی یا هلو را روی دایره های تاریک خود بمالید. در صورت نداشتن حلقه های تیره این مرحله اختیاری است. در اینجا ، من از اصلاح کننده نارنجی استتار Kryolan Derma استفاده کرده ام. سپس سایه روشن تر کانسیلر را برای برجسته و روشن تر کردن ناحیه زیر چشم بمالید. من در اینجا از کانسیلر کریولان استفاده کرده ام. یک پودر فشرده خوب در اطراف ناحیه چشم بمالید تا از خراشیده شدن محصولات به کار رفته جلوگیری کنید.

گام 2:

مرحله 3Pinit

نوار فروش را بگیرید و آن را با زاویه اتصال آن به استخوان ابرو خود بمالید. این مرحله به دستیابی به یک لبه بالدار تیز کمک می کند ، که در آرایش چشم پاکستان بسیار مشهود است. خط بیرونی نوار را دنبال کنید و با کمک یک مداد کجال آن را ردیابی کنید.

مرحله 3:


مرحله 4Pinit

یک شکل V در گوشه سوم بیرونی ناحیه چشم ایجاد کنید و مثلث کوچک تشکیل شده با همان مداد کجال را پر کنید. همیشه بخاطر داشته باشید که برای این مرحله از مداد خامه ای کژال استفاده کنید زیرا این کار به ترکیب و لکه دار کردن آن کمک می کند تا زیبایی نرم تری به چشم ببخشد.
مرحله 4:


مرحله 5Pinit
یک سایه چشم بنفش براق عمیق بکشید و آن را روی گل کوزل بمالید. من از پالت Lakme Tanjore Rush برای سایه چشم بنفش استفاده کرده ام. به آرامی شروع به مخلوط کردن کوزل با سایه چشم کنید تا به پایان برسد. یادتان باشد که کل کله را با سایه چشم بپوشانید. بهتر است این کار را با تکان دادن سایه چشم روی آن انجام دهید تا جارو کردن آن.

مرحله 5:

مرحله 6.jpgPinit
سایه چشم براق و آبی رنگ آبی را بر روی کل ناحیه درب چشم در یک حرکت لکه دار اعمال کنید تا حداکثر شدت رنگ را به خود اختصاص دهد. در اینجا من از سایه آبی رنگ Claire Aqua استفاده کرده ام.

مرحله 6:

مرحله 7.jpgPinit
سپس یک لایه چشم مایع طلای زرق و برق را روی مرکز ناحیه درب چشم خود بمالید و آن را به آرامی مخلوط کنید. من از آستر Lakme Golden Shine Eye برای به دست آوردن ظاهر دلخواه استفاده کرده ام. این مرحله به درخشان تر و برجسته تر شدن ناحیه چشم شما کمک می کند و باعث می شود چشم ها بزرگتر به نظر برسند.

مرحله 7:

مرحله 8Pinit
همان سایه چشم بنفش را روی خط شلاق پایینی بمالید و سپس سایه چشم کرم کمرنگ را روی قسمت مجرای اشک داخلی چشم بمالید. من برای این مرحله از سایه چشم Revlon سایه سایه در Sand استفاده کرده ام.

مرحله 8:

مرحله 9Pinit
یک مداد کجال سیاه عمیق را به خط بالای شلاق ، خط شلاق پایین و خط چشم خود بمالید. سپس برای باز کردن چشمان خود یک ریمل حجم دهنده بزنید. در اینجا ، از ریمل Lotus Herbals Kajal و Loreal Million Lashes استفاده کرده ام.

مرحله 9:

مرحله 10Pinit
برای اینکه لیفت بیشتری به آرایش چشم بزنید ، همان آستر زرق و برق چشم طلایی را در زاویه ای به بال آستر چشم استفاده کرده ام و همچنین یک بدلیجات کوچک را به کمک چسب مژه چشم قرار داده ام.

2. آرایش صورت:
مرحله 10:
پایه و اساس مورد علاقه خود را بکار ببرید تا ظاهری بی عیب و نقص به پوست خود ببخشد. من پایه ی پوشش پوست Lakme Absolute White Intense را در سایه 03 استفاده کردم. سپس آن را با یک پودر جمع و جور تنظیم کنید تا از درخشش و روغنی جلوگیری شود. در اینجا ، من از Lakme Wet and Dry Compact استفاده کردم.

مرحله 11:

مرحله 11Pinit
یک مات برنج طلایی گرم را روی ناحیه گونه خود بمالید تا چهره شما ببخشد. سایه چشم برنز از پالت Lakme Tanjore Rush برای این مرحله کاملاً کار می کند. شما همچنین می توانید یک سرخ رنگ صورتی یا هلو را بمالید. اما استفاده از سایه رنگ برنز جلوه ای از کانتوره به چهره می بخشد.

3. آرایش لب:
مرحله 12:

مرحله 12Pinit
لبهای خود را با آستر لب تیره تیره کنید و سایه رژ لب یاقوت کبود مایل به قرمز تیز را به ناحیه لب بزنید. من از رژ لب Lakme 9 تا 5 در سایه Red Coat استفاده کردم.

و اکنون شما تمام شده اید! 12 قدم آسان و آماده برای جادو کردن جمعیت! آن را امتحان کنید و به ما اطلاع دهید که چگونه در بخش نظرات فرار کرده اید.

مرجع:sanykala

نظرات (۱)

 

ممنون بابت مطلب خوبتون
دقیقا برای ارایش خوب باید اصول اون رو بلد بود

خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی و در مورد انتخاب بهترین کرم پودر نظر بدی

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی