معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

کاندوم خاردار چیست؟
مقدمه
استفاده از کاندوم به شکل ابتدایی آن که از رودخانه گوسفند و سایر حیوانات بود ، به حدود 3000 سال قبل از باز شدن برگشت. اما با رشد فناوری ، روند تولید محصولات بهداشت جنسی همگام شده و از مواد جدید در ساخت آن استفاده شده است. جدید یکی از مدلهای معروف این محصول در بازار ، کاندوم خاردار است. دلیل نامگذاری این محصول به علت شکل و ساختاری است که دارد. جدید برندهای متعددی نیز به تولید آن دست زده است که از جمله مشهورترین رویداد به کدکس و کاپوت اشاره کرد. در ادامه این مطلب از سایت کاندوم باز اضافه انواع کاندوم های خاردار به مزایا و معایب استفاده از کاندوم خاردار و نحوه نگهداری آن نیز اشاره کرد.کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم خاردار چیست؟
یکی از انواع مدل های کاندوم که در بازار فروش بالاتری نسبت به مدل های دیگر آماده است ، نوع خاردار است. شکل طراحی آن به صورتی که دارای برجستگی های ریز و درشت پرز شکل است و به همین خاطر به آن کاندوم نوع خاردار گفته گفته است. زمان ورود به واژن باعث تحریک شریک جنسی شده و ارگاسم در وی زودتر اتفاق افتاد.

مزایای استفاده از کاندوم خاردار
متقاضیانی که از کاندوم خاردار استفاده می کنند زوجینی هستند که زندگی مشترک شما عمری داشته اند و زن به دلیل تجربه بارداری ، دهانه رحم گشادری به این خاطر تحریک وی سخت شده است اتفاق افتاده است. در این موارد کاندوم های خاردار نیازند باعث تسریع این امر می شوند. همچنین برای رابطه با زنانی که به طور کلی تحریک پذیرپذیری کمتری دارند ، از مزیت این نوع کاندوم استفاده کرد تا شریک جنسی نیز ارگاسم را تجربه کرد.

مزایا استفاده از کاندوم خاردار

مزیت بزرگ دیگر آیا با استفاده از این نوع کاندوم این است که با نوع تأیید آن واقعی رابطه جنسی خود را بهبود ببخشید. کاندوم های خاردار با طعم و شکل های بسیار متنوعی متفاوت در بازار وجود دارد که متناسب با نیاز و سلیقه شما قابل تهیه هستند. علاوه بر موارد ذکر شده از سایر مزایای کلی از کاندوم نیز بهره گرفته شده است تبدیل شده است که عبارت از:

ارزانترین و مطمئنترین راه برای جلوگیری از بارداری ناخواسته
درمان از شیوع بیماریهای مقاربتی ، عفونی و ویروسی به شریک جنسی
افزایش لذت جنسی ، حس رضایتمندی از رابطه جنسی و اعتماد به نفس در آقایان
کاهش قابل توجه سرطان دهانه رحم
معایب استفاده از کاندوم خاردار
همانطور که دیدیم از این نوع کاندوم دارای مزایای زیادی است که در مقابل معایب اندکی هم داشته است که مهمترین آن افزایش میزان تحریک جنسی در زنان است که بعضاً در سنین افزایش یافته به میزان کمتری ارگاسم را تجربه می کنند.

همچنین برای زنانانی که بارداری و زایمان را تجربه نکرده اند ، این نوع کاندوم مناسب بود. زیرا دیواره واژن بسیار نازک بوده و باعث ایجاد خراش ریز روی آن شده است. در برخی موارد نیز این خراش ها باعث شکل گیری برخی از حساسیتگران و عفونت خرید شده اند.

انواع کاندوم خاردار
این محصول به دلیل شکل طراحی و ساخت آن دارای مدلهای بسیار فراوانی است که هر کدام را جداگانه مورد بررسی قرار داده است به همین منظور به معرفی چند نمونه از پرفروششترین و مهمترین آنها در ادامه اکتفا کرده است.

کاندوم خاردار

کاندوم های خاردار حلقوی
این نوع کاندوم دارای خطوط و شیارهای مارپیچی است و به همین خاطر نام آن را حلقوی گذاشته است. این محصول یکی از مدلهای کلاسیک کاندوم خاردار به تعداد ام الرئود و عمر طولانی تری نسبت به مدلهای دیگر دارد. تحریک پذیری زنان با این نوع کاندوم بسیار بالاست.

در واقع حلقه های برجسته و شیارهای فرو رفته منظم با فواصل بسیار مرتب به صورت ردیفی روی کانادم قرار گرفت که در تحریک انیمیشن بسیار بالایی را برای خانم ها قرار دادآورد. این شیارها عموماً در قسمت پایین تا وسط کاندوم قابل مشاهده هستند. چند مدل دیگر هم وجود دارد که کل لایه بیرونی از این شیارهاست پوشیده شده است.

کاندوم های دون دون
یکی دیگر از مدلهای کاندوم خاردار موسوم به دون دون است به جای خارهای پرزی شکل و بلند یا حلقه های مارپیچی روی آن موارد به صورت منظم و پشت سر هم دیده می شود. از آنجایی این دانه های خیلی برجسته شده ، از آن برای زوج های جوان خرید استفاده کنید.

کاندوم های خاردار درشت
این مدل کاندوم خاردار دارای تنوع بسیار زیادی است و یکی از پرفروش ترینترین ها در بازار محصولات بهداشتی در جهان و ایران به شمار میرود. تغییرات خارهای روی این نوع کاندوم سه برابر بزرگتر از مدلهای معمولی است و به همین خاطر لذت بردن رضاعفی به شریک جنسی منتقل خود. برای واژن های حساس نیازی به استفاده از آن نیست.

معروفترین آن کاندوم های خاردار سیلیکونی هستند که به نام ژله واقعی هم خرید کرده اند که از آن استفاده کرده و از آن استفاده کرده و از آنها استفاده کرده است ، باعث افزایش بیشتر آلت مردان و اصطکاک بیشتر با دیواره واژن شده است که به همین خاطر حس می کند که منتقل شده است. نوع ژله قابل استفاده شستشو و استفاده مجدد است اما روش مناسبی برای جلوگیری از حاملگی ناخواسته به تعداد مورد نظر است.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی