معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این ظاهر آرایش با لباس سیاه کاملاً پیش می رود
اغلب اوقات فهمیدن اینکه چه چیزی را بپوشیم می تواند یک تصمیم دشوار باشد که هنگام برگزاری یک رویداد ویژه یا یک جشن مهم برای حضور در آن روبرو هستیم. در حالی که لباس سیاه و سفید در طول تاریخ مد یک نماد باقی مانده است ، ما شاهد هستیم که گرایش های آرایش بیشتری وجود دارد و می رود ، و دوباره در سالها برمی گردد و مکث می کند تا متوقف شویم و از خود بپرسیم ، "وقتی نوبت به لباس می آید ، واقعاً چه آرایشی باید بپوشیم؟ " این که آیا شما به سادگی می خواهید براق لب و ریمل بکشید یا تمام سایه های رژ لب روشن مورد علاقه خود را بیرون بیاورید ، ما چندین مورد از آرایش مورد علاقه ما را گردآوری کرده ایم که می توانید با هر لباس ، هر جا و هر زمان با یک لباس سیاه بپوشید ، ادامه دهید و برای همه الهام بخش خود ادامه دهید. نیاز به آرایش بعدی خود دارید

01
از 40
مائوس مخلوط

تأکید بر چشم و لب هنگام پوشیدن لباس سیاه باعث تعادل و تطبیق پذیری در ظاهر آرایش شما می شود ، به این دلیل که می توانید هر پالت رنگی را که می خواهید انتخاب کنید. گزینه ها واقعاً بی پایان هستند. رنگ های سایه روشن سایه چشم روی چشم ها و لب ها نمونه ای عالی از چگونگی پوشیدن رنگ می تواند هر لحظه هر لحظه را بالا ببرد.


02
از 40
خطوط کلاسیک

یک ظاهر آرایش کلاسیک که در تست زمان ایستاده است ، آستر مایع و رژ لب قرمز عنصر زیبایی را در هر روز مشخص به ارمغان می آورد. اگر شما کسی هستید که می خواهید آن را ساده نگه دارید اما از گلم نیز قدردانی می کنید ، این ظاهر همیشه انتخاب خوبی برای پوشیدن با یک لباس سیاه است. مایع چشم مایع با فرم دقیق فرمول پزشک ، بسته به زاویه نگه داشتن برس می تواند به ایجاد خطوط نازک و ضخیم کمک کند.


03
از 40
بله به صورتی

پوشیدن تن های صورتی و برهنه بر روی چشم ها ، گونه ها و لب ها می تواند آرایش شما را تا حدی طبیعی تر کند و در عین حال طبیعی باقی بماند. اگر شخصی هستید که تمایل دارید از پوشیدن رنگهای جسورانه تر خود را کنار بکشید ، تلفیق تن های مداوم و مشابه در آرایش شما راهی آسان برای انسجام بخشیدن به چیزها است. Lumene Invisible Watercolor Blush دارای رنگی ساختنی است که می توانید برای ظاهری روان به گونه ها اضافه کنید.


04
از 40
درشت و روشن

لبهای پررنگ و روشن که با حداقل آرایش چشم همراه است نشان می دهد که استفاده از کمترین رنگ رنگ ابزاری قدرتمند است که ضمن پوشیدن لباس سیاه ، آرایش شما را به سطح بعدی می رساند. این لب های قرمز به طور جدی لحن را برای همه نوع درام درست تنظیم می کند.


05
از 40
احساس خلاصه

با خط چشم بالدار خود یک احساس انتزاعی ایجاد کنید و هنگام پوشیدن لباس مشکی آن را با رژ لب برهنه جفت کنید ، به خصوص اگر شما فردی هستید که دوست دارد درام را فقط روی چشم ها نگه دارد. قبل از پر کردن ، حتماً بال خود را بر روی هر چشم ردیابی کنید تا از هماهنگی شکل ها اطمینان حاصل کنید.


06
از 40
آستر نقره

چشمان فلزی و لبهای براق نشان می دهد که چگونه بافت ها و اتمام های آرایش مانند همیشه وقتی با لباس سیاه پوشیده می شوند زیبا هستند. سایه نقره ای درخشان و رژ لب Fuschia که در اینجا نشان داده شده کاملاً دسته کوچک موسیقی جاز است و ما واقعاً آن را دوست داریم.


07
از 40
براق ، براق ، مبارک

لبهای براق ، براق و خط چشم دقیق راهی سریع و آسان برای قرار دادن یک آرایش برای پوشیدن با یک لباس سیاه و مقرون به صرفه است ، زیرا آنها معمولاً کالاهایی هستند که قبلاً در کیف آرایش خود دارید. این براق از لوازم آرایشی Mented سایه ای طبیعی مناسب برای پوشیدن است. لمس های ساده مانند این آسان است برای هر کسی که بتواند خود را دوباره بسازد و همچنین می تواند با هر لباسی کاملاً خوب جفت شود.

سایه های خنثی بر روی زمین مانند این پالت از Beauty Bakerie و رژ لب عالی برای آرایش است که به نظر می رسد با یک لباس مشکی جفت می شود و می تواند با هر لباس دیگری نیز پوشیده شود و آنها را به گزینه ای کاملاً متنوع تبدیل کند. لحن های زیبا در اینجا نشان می دهد که چگونه حداقل آرایش می تواند تأثیر بگذارد و همه در همان زمان زیبا به نظر برسد.


09
از 40
چشم سوختن، ابرو پررنگ

مرورگرهای جسورانه ، چشم های براق ، لب های روشن - دلایل بی پایان بودن دلیل این ظاهر آرایش یک پیروزی کامل برای جفت شدن با یک لباس سیاه است. چشم ها را هرچه دوست دارید لباس پوشیده تر کنید ، چشمگیرتر و بهتر خواهید بود.

10
از 40
شین گلد رز

پلک های طلای گل رز باعث زنده ماندن به این ظاهر آرایش می شوند و به بهترین وجهی لباس سیاه را برجسته می کنند. هرچه فلزی بهتر باشد ، پس از آزمایش لک های فلزی برای سایه چشم ، از لعاب روی آن نترسید.

11
از 40
لب های نارنجی داغ

رژ لب نارنجی داغ هنگام جفت شدن با لباس سیاه گرما را به ارمغان می آورد و یک جایگزین شیک برای رنگ های قرمز واقعی یا توت است. با دیدن پوشیدن لباس در تمام سال ، چند سایه نارنجی به رنگ قرمز را امتحان کنید تا ببینید کدام یک مورد علاقه شماست. برای کمک به شکل دادن به لب و جلوگیری از لک زدن لب از یک لاینر مشابه استفاده کنید.

12
از 40
نور سایه سایه

استفاده از رنگ های سایه روشن و شفاف در قسمت بالا و پایین چشم می تواند به سرعت فضا را تغییر داده و به عنوان یک گزینه جایگزین عالی برای چشمان دودی هنگام فشار آوردن به موقع کار کند یا می خواهید ظاهر خود را طبیعی نگه دارید.

13
از 40
ماده خاکستری

سایه های یخی خاکستری و نقره ای می توانند جلوه هایی ایجاد کنند که به همان اندازه دودی خنک می شوند ، بدون نیاز به استفاده از مجموعه ای از سایه های چشم. Chantecaille's Le Chrome Luxe Eye Duo در "هیمالیا" مکان بسیار خوبی برای شروع هنگام می خواهد که می خواهید این تن ها را بپوشید. برای ایجاد نمای چشمگیرتر ، سایه را با چشمان بالا و پایین با مخلوط کردن قسمت بیرونی زیر آن برای جلوه ای دودی بمالید و هرگونه ریزش با نوک q را پاک کنید.

14
از 40
خط چشم سازه

خط چشم سازه ای که با رژلب صورتی و گل رز طبیعی جفت شده است ، با لباس سیاه مشکی است که ایجاد مجدد آن دشوار نیست. وقتی خودتان این ظاهر را ایجاد می کنید ، حتما از یک خط چشم بلند استفاده کنید که بدون لکه بر روی آن باقی بماند تا از حفظ فرم آن اطمینان حاصل کنید.

15
از 40
براق و براق

خط چشم دودی در خط بالا و پایین آب می تواند در یک لحظه آرایش چشم را بالا ببرد و چندین مرحله پیچیده را شامل نشود. هنگام ایجاد مجدد این ظاهر ، قبل از اضافه کردن هر نوع سایه چشم ، رینگ های بالا و پایین چشم را با یک خط چشم ضد آب طولانی مدت بکشید. با چند کت از ریمل حجم دهنده مورد علاقه خود به پایان برسانید.

16
از 40
سبز شدن

سایه سبز؟ بله لطفا. این رنگ یک انتخاب عالی برای پوشیدن با لباس های سیاه است و در سایه های مختلف نیز به چشم می خورد. این سایه سایه چشم در "عمق سبز" از Kjaer Weis چه می خواهید به صورت پاستیل و چه از نوع فلزی استفاده کنید ، رنگی که در اینجا نشان داده می شود ، واقعاً همه چیز را از نوتروال های روزمره تغییر می دهد.

17
از 40
هلو صورتی جدید است

هلو خیلی خوب می تواند صورتی جدید باشد و این رنگ متنوع هنگام جفت شدن با یک لباس سیاه خیره کننده به نظر می رسد. از سایه های پاستیل نرم روی پلکها تا لب براق ، وقتی می خواهید از رنگهای خاکی و طبیعی در ظاهر آرایش خود استفاده کنید ، هلو مکان مناسبی برای شروع است زیرا در بین همه رنگها متنوع است.

18
از 40
کنتراست زیبا

سایه روشن و درخشان سایه سفید ، زیبایی چشمگیری به این سایه چشم می دهد که با خط چشم مایع و ریملهای زیادی همراه است. می توانید با پوشاندن سایه ای عمیق تر ، این رنگ را به تنهایی بپوشید یا تعریفی را در پوشش اضافه کنید تا ویژگی های خود را ارائه دهید.

19
از 40
طلا را شاد

درخشان و زرق و برق های طلای رنگ فقط به ساعت طلایی اختصاص ندارد ، زیرا رنگهای گرم درخشش ظریفی به پوست می دهند که با لباس و لباس مشکی مطابقت دارد. اگر یک برجسته لرزان همه چیز شماست ، سعی کنید این محصول را با استفاده از چشم و گونه ها برای یک تجربه چند منظوره استفاده کنید که باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود. پودر برجسته Daylite ILIA Beauty در "Starstruck" قابل استفاده در هر دو چشم و صورت است.

20
از 40
درام عمیق

نمایشی که این ظاهر آرایش به ما می دهد همه چیز است که می خواهیم و بیشتر. رژ لب های عمیق و روشن با سایه چشم های دودی و دودی ، لحظه ای برای چرخاندن سرها در تمام روز (و شب) تنظیم می کند ، و این رژ لب از Uoma Beauty یک رنگ زرشکی زیبا است. مطمئن نیستید که در آن زرق و برق را قرار دهید؟ شروع در مرکز پلک اولین بار به دریافت یک دسته در چگونه به نظر می رسد محصول خاص و مخلوط، و سپس اضافه کردن به همان اندازه که دوست دارید تا زمانی که شما راضی است.

21
از 40
چراغ های روشن

اگر عادت دارید لباس های سیاه و نرم بپوشید ، از لباس آرایش جسورانه و رنگارنگ استفاده نکنید ، اگر عادت دارید تن های نرم تری داشته باشید و چیز دیگری نیست. این سایه آبی روشن که به صورت استراتژیک در مرکز پلک بالا و زیر چشم قرار گرفته است ، به تعریف و ایجاد یک تضاد زیبا کمک می کند.

22
از 40
گلبرگ نرم

صورتی گلبرگ نرم به عنوان یک تون تک رنگ در تمام طول این آرایش استفاده می شود و ضمن تعریف ویژگی ها ، احساس طبیعی و تازه ای به پوست می بخشد. این روشی آسان برای گرد هم آوردن آرایش در هنگام تمایل به W است

  • سورن امیری
  • ۰
  • ۰


دنیای زیبایی بدون بهترین وبلاگ های زیبایی چه خواهد بود؟ آخر هفته (یا هر زمان که هستیم - چه کسی شوخی می کنیم؟) ، ما چیزی را دوست نداریم جز اینکه بررسی کنیم چه تأثیرگذار مورد علاقه ما ارسال می شود ، از محصولاتی که آنها در حال سوار شدن هستند یا آموزش آرایش آنها را دوست دارند. در حالی که وبلاگ های آرایش و لوازم آرایشی همه وقت راه اندازی می شوند ، ما بارها و بارها به برخی از متخصصان باز می گشتیم ، این بدان معناست که مدت هاست که ستون های زیبایی در جامعه زیبایی بوده اند یا دانش تخصصی آنها بی نظیر نیست.

از آنجا که شریک نیست برای به اشتراک گذاشتن ، ما فکر کردیم که می خواهیم به شما اجازه ویرایش Byrdie از بهترین وبلاگ نویسان زیبایی جهان را بدهیم.


  10 وبلاگ های زیبایی برای دختران با موی طبیعی را دنبال کنید

چرا دنبال می کنیم: آنا واقع در برایتون ، در مورد مراقبت از پوست (با پست خود درباره چگونگی دستیابی به پوست درخشان) و یکی از سازمان یافته ترین زنانی که تاکنون ملاقات کرده ام ، فوق العاده است. او خوشحال است که تمام رازهای خود را در وب سایت خود به اشتراک بگذارد (پست مفید او برای بهره وری صبحگاهی از دست نمی رود) و کانال YouTube.


از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (theannaedit) ، TheAnnaEdit.com

لوازم آرایشی

کیتی جین هیوز
بهترین وبلاگ های زیبایی: کیتی جین هیوز
KATIEJANEHUGHES
چرا دنبال می کنیم: چیزهای زیادی در مورد رویکرد کیتی جین هیوز به زیبایی وجود دارد. این که آیا این زیباترین آموزش آرایش چشم که تا به حال دیده ایم یا تأثیر ضربه ای از گرفتن میکروبلاستیک در Insta Stories او ، ما قلاب شده ایم.


از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (katiejanehughes) ، KatieJaneHughes.com

 

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی


لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان


یک آلبوم سبک
بهترین وبلاگ های زیبایی: یک آلبوم سبک
ASTYLEALBUM
چرا دنبال کنید: Em و Lou of A Style Album دقیقاً آنچه را که لازم دارید در کمد زیبایی خود بدانید. چه یک شمع عالی و بوی عالی باشد یا لیپی امضای کامل شما ، این خانمهایی هستند که به ما در یافتن کلاسیک های واقعی کمک می کنند.


از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (astylealbum) ، AStyleAlbum.com

تیا بخش
بهترین وبلاگ های زیبایی: Tia Ward
MISSTPW
تیا بخش

چرا دنبال می کنید: اگر می خواهید نکات زیبایی فوق العاده و همچنین بخشی از توصیه های زندگی در کنار ، به وبلاگ Tia Ward مراجعه کنید.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (misstpw) ، YouTube (tiawardTV) ، TiaWard.com

پاتریشیا روشن
بهترین وبلاگ های زیبایی: پاتریشیا روشن
THEPATRICIABRIGHT
چرا دنبال می کنید: اگر زیبایی فوق العاده زیبایی به نظر شما رسیده است ، آنها را در صفحه پاتریشیا برایت خواهید یافت. در حالی که شما می توانید فیلم های YouTube او را تماشا کنید ، ما همچنین پست های مفصل او را در مورد نحوه جلب پول دوست داریم ، با لیست ها و رتبه بندی محصولاتی که او استفاده می کند ، کامل شود.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (thepatriciabright) ، PatriciaBright.co.uk

کمد لباس شرلی

چرا به دنبال: به نظر می رسد شرلی مستقر در لندن همه چیز راجع به مد است ، اما او همچنین ترفندها و نکات زیبایی فوق العاده ای دارد. از ایده های زیبایی عروسی و مهمان تا چهره برهنه ایده آل ، شما را پوشانده است.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (shirleybeniang) ، ShirleysWardrobe.com

زوی لندن
بهترین وبلاگ های زیبایی: Zoe Wardrobe
ZOELONDONDJ
چرا دنبال می کنیم: در حالی که ما عاشق بررسی کردن غذاهای Insta Bleach London برای ایده های رنگ مو هستیم ، ما اغلب به زو لندن نیز می رویم که او را با رنگ های جسورانه و روشن تغییر می دهد. و اگر نگران این هستید که چقدر رنگ روی رشته های شما تأثیر می گذارد ، نترسید - حتی او یک نکته عالی برای چگونگی رفع آن دارد.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (zoelondondj) ، ZoeLondon.me

زیبایی خسته کننده است
بهترین وبلاگ های زیبایی: زیبایی خسته کننده است
BEAUTYISBORING_
چرا دنبال می شود: با وجود این وبلاگ سازنده این وبلاگ ، رویکرد آن به زیبایی چیز دیگری است. انتظار تصاویر جسورانه ، روشن و نفس گیر از این سایت معاصر را دارید. به عبارت دیگر ، این مکان ایده آل برای پیدا کردن الهام زمانی است که از روال قدیمی آرایش خود خسته شده اید و به دنبال شروع تحول هستید.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (beautyisboring) ، BeautyIsBoring.com

زیبایی سلی هیوز
بهترین وبلاگ های زیبایی: Sali Hughes
SALIHUGHES
چرا دنبال می کنید: شما نمی توانید در مورد زیبایی صحبت کنید و از سالی هیوز نیز نام نبرید. وی همچنین به عنوان مقدمه نویس زیبایی در گاردین و داشتن یکی از درخشان ترین کتاب های زیبایی که تاکنون خوانده ایم (زیبا بسیار زیبا) نوشت ، وی همچنین وبلاگ Sali Hughes Beauty را اجرا می کند. انتظار می رود آموزش ، بررسی محصول و فیلم های چت ها را در حمام خود با افراد همکار زیبایی پیدا کنید. بررسی ها صادقانه ، مقدم و همیشه دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید.

از کجا دنبال کنید: توییتر (SaliHughes) ، اینستاگرام (salihughes) ، SaliHughesBeauty.com

آنا ویرایش
بهترین وبلاگ های زیبایی: ویرایش آنا
VIVIANNADOESMAKEUP
چرا دنبال کنید: بلاگر آنا گاردنر از حدود سال 2010 Vivianna Do Makeup را اداره می کند. وی در حال حاضر نزدیک به 400000 مشترک کانال YouTube خود دارد و می توان به راحتی پی برد. او یک معتاد آرایش و زیبایی واقعی است و جزئیات فوق العاده ای درباره محصولات مورد بررسی خود ارائه می دهد. او نه تنها به بازار لوکس نگاه می کند ، بلکه او همچنین به دنبال شکار معامله ای بزرگ است ، چیزی که ما همیشه دوست داریم در مورد آن کشف کنیم.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (theannaedit) ، TheAnnaEdit.com

زیبایی آن است
بهترین وبلاگ های زیبایی: زیبایی آن است
KATEYDENNO
چرا دنبال کنید: به محیط زیست اهمیت دهید و می خواهید از محصولات زیبایی سمی خودداری کنید اما به نظر نمی رسد محصولات مناسبی پیدا کنید؟ اجازه دهید کیتی دنو از زیبایی های آن راهنما باشد. او اغلب خوراک اینستا را با بررسی محصولات عالی "سبز" به روز می کند. او همچنین یک هنرمند آرایش باور نکردنی است.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (kateydenno) ، TheBeautyofItIs.com

وندی رووی

چرا دنبال کنید: وندی رووی مدیر خلاق مکس فاکتور است ، بنابراین وبلاگ او بسیار در مورد چگونگی ایجاد آرایش های باورنکردنی است که وی برای امثال سیینا میلر و ویکتوریا بکهام انجام می دهد. در حالی که اینها پر زرق و برق هستند ، آموزشهای موجود در سایت وی این امکان و دانش را برای انجام آنها در خانه به شما می دهد.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (wendyrowe) ، توییتر (wendyrowemakeup) ، WendyRowe.com

وندی رووی
بهترین وبلاگ های زیبایی: من تو را دوست دارم
ICOVETTHEE
چرا دنبال می کنیم: ما از یک معتاد آرایشگر لذت می بریم ، به همین دلیل من Covet Thee را در لیست بهترین وبلاگ نویسان خود قرار می دهیم. و همچنین مجموعه ای از محصولات زیبا و دوست داشتنی در حساب اینستاگرام خود (از این رو نام ، تصور می کنیم) ، همچنین تعداد زیادی آموزش در حساب YouTube او وجود دارد.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (icovetthee) ، YouTube (icovetthee)

پیکسیوو
بهترین وبلاگ های زیبایی: Pixiwoo
@ NIXIEPIXI1
چرا دنبال کنید: در دنیای وبلاگ های زیبایی ، خواهران سامانتا چاپمن و نیکولا هاست جانبازان واقعی هستند. آنها کانال یوتیوب خود را 11 سال پیش راه اندازی کردند و اکنون بیش از دو میلیون مشترک دارند. آموزش آنها آسان و سرگرم کننده است ، و از گوئن استفانی گرفته تا لباس های هالووین ، و همچنین اصلی ترین چگونگی تنظیمات مانند کانتور نور است.

از کجا دنبال کنید: YouTube (pixiwoo) ، توییتر (NixiePixi وPixiwoos) ، PixiWoo.com

یک مدل توصیه می کند
بهترین وبلاگ های زیبایی: مدل توصیه می کند
MODELRECOMMENDS
چرا دنبال می کنیم: آنچه ما در مورد روت کریلی از یک مدل دوست داریم ، رویکرد پایین آمدن او به پوست و لوازم آرایش است. مدل بین المللی برای مشاوره در مورد مراقبت از پوست است که در واقع کار می کند - شما فقط باید چند نظر در وبلاگ خود بخوانید تا بفهمید که او دقیقاً از چه چیزی صحبت می کند و می داند چگونه می تواند نتیجه بگیرد.

از کجا دنبال کنید: YouTube (amodelrecommends) ، اینستاگرام (modelrecommends) ، توییتر (ModelRecceptss) ، AModelRecceptss.com

استی لالوند
بهترین وبلاگ های زیبایی: استی لالوند
ESTEELALONDE
چرا دنبال کنید: استه لالوند که قبلاً با نام Essie Button شناخته می شد ، پنج سال است که وبلاگ زیبایی و سبک زندگی خود را اداره می کند. وی همچنین با ارائه آموزش های مفید ویدیویی در کانال YouTube ، نگاهی به زندگی خود در اینستاگرام و همچنین زیبایی های مورد علاقه فعلی خود دارد. زیبایی زیبایی که در تمام وبلاگش اجرا می شود ، تعداد کل # تعداد واقعی است.

از کجا دنبال کنید: YouTube (essiebutton) ، Instagram (esteelalonde) ، EsteeLalonde.com

برهنه برهنه
بهترین وبلاگ های زیبایی: ورزش برهنه
AMBERFILLERUP
چرا دنبال کنید: Amber Clark یک وبلاگ نویس زیبایی است که از NYC سلام می کند اما در حال حاضر در هاوایی است. در حالی که تعداد زیادی فوری در خوراک اینستا وجود دارد که شامل همسر و فرزندانش می شود ، یک دلیل وجود دارد که ما مجدداً به وبلاگ خود باز می گشت: بند بندهای او. او که یک فرد مبتلا به وسواس است ، به او اعتراف کرده است که حسادت جدی به موها داشته است.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (amberfillerup) ، BarefootBlonde.com

دختر یکشنبه
بهترین وبلاگ های زیبایی: دختر یکشنبه
THESUNDAYGIRLUK
چرا دنبال کنید: اگر درباره وبلاگ انگلیسی The Sunday Girl چیزی می دانید ، می دانید که این مقاله به بررسی محصولات جدید اختصاص داده شده است. در اینجا هیچ آموزش وجود ندارد. اما این تنها یکی از دلایلی است که این وبلاگ بسیار شاداب است. به آنچه می داند بهترین کار را می کند ، می چسبد. از عطرها گرفته تا مسواک و همچنین آخرین رونمایی های آرایش ، این موضوع برای ارائه معتاد آرایش بسیار زیادی دارد.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (thesundaygirluk) ، توییتر (@ TheSundayGirlUK) ، TheSundayGirl.com

دختر یکشنبه
بهترین وبلاگ های زیبایی: دوینا سیوبانو
DOINA
چرا دنبال می شود: دوینا سیوبانو بیشترین سبک زندگی را دارد و مدام در حال حرکت است. به همین دلیل تنها ، ما می دانیم که او لباس زیبایی خود را به T. تبدیل کرده است. او همچنین پر از الهام گرفتن از مدل مو است ، که دلیل دیگری برای خواندن وبلاگ او (و ستون او در Byrdie نیز هست).

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (doina) ، TheGoldenDiamonds.com

کلر مارشال
بهترین وبلاگ های زیبایی: کلر ماشال
HEYCLAIRE
چرا دنبال می کنیم: مدتی است که کلر مارشال ، هنرمند آرایش و وبلاگ نویس را دنبال می کنیم ، و ما اغلب دوست داریم ببینیم که او در اسنپ چت چه چیزی را انتخاب کرده است. نه تنها به این دلیل که او به زندگی روزمره خود نگاهی دزدکی می کند بلکه به این دلیل که زیبایی فوق العاده ای به همراه دارد. موهای او همیشه شگفت انگیز به نظر می رسد ، و ما فقط خالکوبی های او را دوست داریم.

از کجا دنبال کنیم: Snapchat (heyclaire) ، اینستاگرام (heyclaire)

طول های تازه
بهترین وبلاگ های زیبایی: لسلی از طول های تازه
FRESHLENGTHS
چرا دنبال کنید: اگر از طرفداران Byrdie هستید ، متوجه شده اید که Lesley of Fresh Lengths را بسیار زیاد نمایش داده ایم. و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. او یک وبلاگ نویس فوق العاده با ایده های جدید و جالب برای موهای طبیعی است. و او فوق العاده زرق و برق دار نیز هست. آیا ما باید بیشتر بگوییم؟

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (freshl طول) ، FreshLengths.blogspot.co.uk

لیزا الدریج
بهترین وبلاگ های زیبایی: لیزا الدریج
LISAELDRIDGEMAKEUP
چرا دنبال کنید: آیا می خواهید آموزش آرایش و در عین حال باورنکردنی بسیار ساده و آسان انجام دهید؟ مستقیماً به کانال یوتیوب لیزا الدریج هنرمند آرایش مراجعه کنید. از یک روال زیبایی روزانه برای کار گرفته تا ظاهر زیبایی بدون آرایش به شما ، وقتی می خواهید بلافاصله به سبک جدیدی ناخن بزنید ، این فیلم ها را بیرون بکشید. در اینستاگرام سرگرمی خواهید کرد

چرا دنبال کنید: یانین ناماسونی فوق العاده عالی است. سبک او نه تنها مورد توجه است ، بلکه به ما می دهد صحنه های جالب پس زمینه و رویدادهای جالب و تجربه های خرید (مانند مراجعه به یک ماشین فروش لاک ناخن). الان فوق العاده حسودیم.

از کجا دنبال کنید: اینستاگرام (prettysickly) ، IDressMyselff.blogspot.co.uk

کتاب نگاه زیبایی
بهترین وبلاگ های زیبایی: کتاب نگاه زیبایی
THEBEAUTYLOOKBOOK.COM
چرا دنبال کنید: گاهی اوقات فقط به یک سواچ خوب نیاز دارید تا ببینید که آیا یک محصول زیبایی را دوست دارید یا خیر. به جای آموزش ، The Beauty Look Book بر روی محصولات زیبایی رده بالا تمرکز دارد ، اگر کاملاً از محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی باشید ، عالی است.

از کجا دنبال کنید: TheBeautyLookBook.com

Cult of Pretty
بهترین وبلاگ های زیبایی: Cult of Pretty
CULTOFPRETTY.COM
چرا دنبال می کنید: وقتی از همه محصولات زیبایی دیگر خسته شده اید ، بلافاصله به Cult of Pretty بروید. این کار توسط Ann Colville Somma اداره می شود ، که بیش از یک دهه در صنعت زیبایی کار کرده است و در زمینه تولید و نوآوری محصول فعالیت می کند ، بنابراین او یک چیز یا دو مورد را درباره داغترین محصولات زیبایی جدید می داند.

از کجا دنبال کنید: CultofPretty.com

لیزا پاتر-دیکسون
وبلاگ نویس لیزا پاتر دیکسون
LISA_BENEFIT
چرا دنبال می کنیم: سرگرم کننده کلماتی است که ما برای توصیف لیف پاتر - دیکسون ، آرایشگر آرایش سر ، بهره می بریم. زیرا این دقیقاً همان چیزی است که شما دریافت می کنید tut آموزش های زیبایی با ذره ای از هیجان. از مشاوره در مورد چگونگی انجام آرایش عروسی گرفته تا روند تقلب در جعلی ، شما از تماشای فیلم های او به همان اندازه که از آنها یاد خواهید گرفت لذت خواهید برد.

از کجا دنبال کنید: YouTube (lisapotterdixon) ، lisapotterdixon.co.uk

 5 وبلاگ نویسان زیبایی آفریقایی ماهرانه ماهرانه بهترین اسرار آرایش خود را به اشتراک می گذارند

  • سورن امیری