معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

هیچ چیز مانند یک ریش تراش برقی یا یک تیغ برای رایش ریش های پر پشت نیست. این ابزارها به هر حال بخش مهمی از نظافت خوب برای مردان هستند. اصلاح در 75 سال گذشته تکامل یافته و از تیغ مستقیم به تیغ دستی قبل از تغییر به تراشنده های الکترونیکی منتقل شده است. در حالی که نوع ریش تراش مورد نیاز به ترجیح شخصی شما بستگی دارد ، ریش تراش و ماشین های برقی مزایا و معایب خاص خود را دارند. و در پست امروز ، ما مزایا و معایب هر دو اصلاح را فهرست می کنیم:ریش تراش براون سری 7

مزایا و معایب تیغ دستی
جوانب مثبت: اصلاح نزدیک تر
اگر به دنبال نزدیکترین اصلاح هستید ، یک تیغ بهتر از تراشنده های برقی خواهد بود. نحوه طراحی ریش تراش باعث تماس بهتر با موهای ناخواسته می شود.

مزایا: نگهداری آسان
علاوه بر ارائه اصلاح کامل ، نگهداری از تیغ ها نیز بسیار آسان است. فقط تیغه را روی یک جریان آب بچرخانید تا موهای تراشیده برداشته شوند و تمیزکاری شما به پایان رسیده است.

جوانب مثبت: قابل دسترسی
پیدا کردن ریش تراش قطعا راحت تر از ماشین اصلاح برقی است. ریش تراش های دستی را می توانید در همه سوپرمارکت های محلی ، فروشگاه های راحتی و حتی مغازه های بنزین فروشی پیدا کنید.

معایب: نیاز به شرایط پوست مرطوب دارد
برخلاف ریش تراش های برقی ، استفاده از تیغ دستی تقریباً همیشه به پوست مرطوب و نوعی روغن کاری برای جلوگیری از ایجاد لک نیاز دارد.

  

 
معایب: اصلاح طول می کشد
تراشیدن با تیغ دستی در مقایسه با اصلاح با استفاده از ریش تراش الکترونیکی بیشتر طول می کشد. تیغه کوچک فقط یک تکه کوچک از پوست را می پوشاند. همچنین برای دستیابی به صافی مطلوب به پاس های متعدد نیاز خواهید داشت.

معایب: گرانتر از گرفتن ریش تراش الکترونیکی است
یک تیغ پلاستیکی در حال حاضر ارزان تر به نظر می رسد ، اما اگر محاسبه کنید که چقدر پول برای این ماشین اصلاح در سال هزینه می کنید ، متوجه می شوید که یک ماشین اصلاح الکترونیکی بسیار ارزان تر است. تیغه تیغ بعد از چند بار استفاده کدر می شود بنابراین شما باید آن را چندین بار در هفته تعویض کنید.

مزایا و معایب ریش تراش برقی
جوانب مثبت: اصلاح زمان کمتر
ریش تراش الکترونیکی قسمت بیشتری از پوست را می پوشاند و برای دستیابی به صافی مطلوب به پاس های کمتری نیاز دارد. از آنجا که ماشین اصلاح با سرعت بسیار بیشتری روی پوست می لغزد ، زمان اصلاح نیز در مقایسه با استفاده از تیغ معمولی کوتاهتر است.

مزایا: همه کاره
یک تیغ معمولی برای از بین بردن موهای صورت طراحی شده است ، اما می توان از تیغ برقی در سراسر بدن استفاده کرد. جدا از استفاده از تیغ برقی برای از بین بردن موهای ناخواسته صورت ، می توانید از آن برای از بین بردن موهای بدن ، کوتاه کردن سبیل و ریش و غیره استفاده کنید.

مزایا: نیک کمتر
یکی از دلایل محبوبیت بیشتر ریش تراش برقی نسبت به تیغ معمولی این است که یک تراشیدن صاف و بدون بریدگی را ایجاد می کند.

معایب: کمتر کارآمد
برعکس تیغ معمولی ، تیغ الکترونیکی تا جایی که ممکن است نزدیک به پوست اصلاح نمی شود. اگر از ریش تراش استفاده می کنید ، بیشتر در حال اصلاح هستید.

معایب: نظافت و نگهداری
ریش تراش های معمولی زمان زیادی را صرف نظافت و نگهداری نمی کنند. اما ریش تراش های برقی برای افزایش طول عمر نیاز به نظافت و نگهداری منظم دارند.

منفی: قابل دسترسی نیست
برخلاف ریش تراش های معمولی که در اکثر سوپر مارکت ها و فروشگاه های راحتی یافت می شود ، ریش تراش برقی فقط در فروشگاه های بزرگ موجود است.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی