معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باتوجه به گرمای هوا و خصوصیت در فصل تابستان استفاده از کاپ قاعدگی مشکل عرق سوز شدن و بوی نامطبوع روهم حل کند و کاپ قاعدگی را در مقایسه با پد و تامپون دیگه خطر ایجاد عفونتهای تناسلی کاملاً بدون آلومینیوم و حساسیت!

اگه درست جایگذاری بشن خون قاعدگی رو به بیرون نشت نمی تونه و لباستون کاتیف نمی شه.

از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است برعکس نواربهداشتی که مرتب باید تعویض شود کاپ قاعدگی ملونا با توجه به نحوه و شرایط نگهداری سالهای قابل استفاده است.چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

فواصل تخلیه کاپ قاعدگی

تخلیه کاپ قاعدگی
تخلیه کاپ قاعدگی

فواصل تخلیه کاپ قاعدگی ، با توجه به میزان خونریزی قاعدگی هر فرد متفاوت. برای مثال اگه خونریزی قاعدگیتون زیاد باشه ، باید هر 2 الی 3 ساعت کاپ قاعدگی رو تعویض کنید و اگر خونریزی دوران قاضی رو کم کنید می تونید هر 12 ساعت آن را تخلیه کنید. ولی حتماً شما باید کاپ قاعدگی را بیشتر از 12 ساعت در بدن نماند.

سندرم TSS
سندرم TSS که امکان استفاده از برخی موارد را برای شما فراهم می کند اگر شما با تعویض دیر به دامپامپون برخورد کنید و آن را در صورت واژن ادامه دهید ، اگر لازم باشد مصرف کنید یا با استفاده از تامپون با قدرت بالا بیاورید ، اگر لازم باشد همراه باشید.

با تکنیک های زیر خطر خطر ابتلا به TSS را کاهش دهید:

قبل از آوردن ویا قرار دادن کاپ قاعدگی دستان خود را باآب گرم و صابون کاملا بشویید

تمیز کردن کاپ خود را طبق توصیه سازنده فراموش نکنید. که فقط با آب و میانه شستشوی ملایم و بدون عطر است.

کاپ قاعدگی در جوامع پزشکی بدون خطر تلقی می شود در صورت استفاده از فنجان قاعدگی باید بدانید:

عفونت:
عفونت از طریق کاپ قاعدگی یک عارضه نادر است و همچنان که عفونت رخ می دهد ، احتمالاً باعث می شود که با قدرت موجود در دستان شما باشد و از کاپ منتقل نمی شود. به عنوان مثال ، اگر باکتری های واژن شما و متعلق به pH واژن شما در صورت عدم تعادل در صورت عدم موفقیت ، باعث می شود بتوانید مخلوط و واژینوز باکتریایی ایجاد کنید.

شما می توانید با شستن کامل دست ها را با آب گرم و صابون یا مایع شوینده قبل از دست زدن به کاپ ، خطر عفونت خود را کاهش دهید. همچنین باید قبل و بعد از استفاده ، فنجان قاعدگی خود را با آب گرم و مایع شوینده و غیر معطر بشویید. پاک کننده های بدون عطر که برای نوزادان گزینه های خوبی ایجاد شده است.

مقایسه کاپ های قاعدگی با سایر محصولات بهداشتی قاعدگی:

ایمنی
هزینه
ثبات
راحتی در استفاده
نگه داشتن حجم زیاد
ایمنی فنجان قاعدگی:

در هنگام استفاده از کاپ قاعدگی باید مراقب باشید تمیز بودن دست خود را دارید و با هر بار خارج از کاپ آن را شستشو کنید

قیمت خرید کاپ قاعدگی:

شما برای خرید یک تامپون یا نوار بهداشتی هر ماه هزینه کنید یا بالایی را پرداخت کنید.ولی برای کاپ قاعدگی یکبار هزینه پرداخت می کنید و سالیان سال از آن استفاده کنید. در حال حاضر ملوناکاپ در ایران باقیمت مناسبتی ، کاپ قاعدگی را در ایران ادامه می دهد.

پایداری کاپ قاعدگی:

کاپ های قاعدگی برای استفاده طولانی مدت تولید می شود و همین باعث می شود اگر دوستدار طبیعت برای خرید کاپ قاعدگی ادامه می دهید.

نحوه جایگذاری راحت کاپ قاعدگی:

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی بسیار آسان است ولی برای بار اول ممکن است کمی راحت شود ولی با تمرین راحت تر می شود.

نگه داشتن بیش از حد خون در کاپ قاعدگی:

فنجان های قاعدگی می تواند حجم بسیار بالایی را در خود نگهداری کند ولی در روزهای ابتدایی بهتر است هر 2 الی 3 ساعت کپ را تخلیه کنید.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

  • سورن امیری
  • ۰
  • ۰

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی:

جام Pixie برای نوجوانان… یک راهنما
8 ژانویه 2019 | 0 نظر

روزی را که برای اولین بار قاعدگی خود را شروع می کنید به یاد دارید؟

این دوره اول اغلب کمی تکان دهنده و ترسناک است و در را برای بسیاری از مبارزات و انتخاب های مختلف برای گذر از یک دوره پیچیده زندگی باز می کند. آیا خوب نیست اگر نوجوانان و نوجوانان بتوانند با استفاده از یک فنجان قاعدگی سفر خود را با آزادی و اعتماد به زنانگی آغاز کنند؟

ما می فهمیم که امتحان یک جام Pixie یک گام بزرگ ایمانی برای بسیاری از مردم است ، بنابراین ما می خواهیم شما را تشویق کنیم که به دختران نوجوان و قبل از نوجوان در زندگی خود فرصت دهید تا بلافاصله آزادی دوره را تجربه کنند!

امروز ما می خواستیم راهنمایی برای شما ارائه دهیم تا با آن دختران جوان تر Pixie Tribe به اشتراک بگذارید. در اینجا پنج نکته برای موفقیت جام Pixie در اولین تلاش آورده شده است!


1. آن را صحبت کنید
وقتی اولین بار آن جام Pixie را از جعبه بیرون کشیدید ، حدس می زنم شما ممکن است کمی وحشت زده باشید و کمی بخندید. به خصوص برای یک نوجوان که کمتر با بدن خود آشنایی دارد ، جام Pixie بسیار بزرگ و ترسناک به نظر می رسد! به همین دلیل است که برای شخصی که به او اعتماد دارد مهم است که توضیح دهد بدن ما برای زایمان نوزاد ساخته شده است و حتی بزرگ به نظر می رسد ، اما کارساز خواهد بود. شاید برای او ترسناک باشد ، اما بسیاری از چیزهای جدید ترسناک هستند تا زمانی که یک بار آنها را انجام دهیم ، و هر بار که کاری ناخوشایند انجام دهیم ترسناک تر و طبیعی تر می شود. برای دوست نوجوان شما بسیار مفید خواهد بود که او را کنار بکشید و از طریق افکاری که هنگام امتحان یک فنجان داشتید صحبت کنید ، بنابراین او می داند که تنها نیست! اگر والدین دوستانش را می شناسید ، شاید در مورد فنجان با آنها صحبت کنید! اگر دوست دیگری هم داشته باشید ، می توانید با استفاده از Pixie Cup سازگار شوید!

برایونی از ستاره های گرانبها یک ویدیوی خارق العاده دارد که در آن همه چیز را از پوشیدن یک فنجان برای اولین بار در مدرسه گرفته تا ترس نوجوانان در مورد شکستن یک فنجان در مورد پوشش آیین خود پوشش می دهد. گاهی اوقات برای نوجوانان شنیدن فنجان از یک همسالان ساده تر است. فیلم او را درباره "راهنمای جام قاعدگی برای نوجوانان" مشاهده کنید.

2. فنجان مناسب را انتخاب کنید
"خوب ، این واضح است!" شاید اینطور باشد ... اما انتخاب یک جام عالی می تواند پیچیده تر از آن باشد که فکر می کنید! ما این پست را برای کمک به شما در انتخاب جام مناسب برای نیازهای منحصر به فرد خود ایجاد کردیم. برای اکثر تازه کارهای نوجوان و قبل از نوجوان ، Small Pixie Cup Luxe بسیار نرم و انعطاف پذیر است ، و برای کاربران اولین بار مناسب است.

3. اطمینان حاصل کنید که فنجان شما روغن کاری شده است
شما (متاسفانه) احتمالاً از تلاش برای قرار دادن تامپون در یک روز سبک تر می دانید. نکته خوب در مورد لیوان های قاعدگی این است که هنگام مرطوب قرار دادن آنها بسیار راحت و راحت است! ما یک لیبل Pixie Cup بدون عطر و پایه مبتنی بر آب ایجاد کردیم که برای کسانی که برای اولین بار استفاده می کنند (یا هر کسی که دوست دارد خیلی راحت باشد) مناسب است! اگر این روان کننده ندارید می توانید از آب نیز استفاده کنید ، فقط قبل از امتحان کردن اطمینان حاصل کنید که فنجان شما خوب و مرطوب است.

4. تاشو مهم است!
روش های مختلفی برای جمع کردن Pixie Cup وجود دارد و همه افراد مورد علاقه خود را دارند! برای دختر جوان در زندگی شما ، ممکن است درج فنجان قاعدگی در ابتدا دشوار باشد ، بنابراین برای او خوب است که چند چین مختلف را امتحان کند. این لیست مفید و جالب را برای برخی از روشهای محبوب تاشو بررسی کنید!

5. تمرین کامل می کند!
استفاده از یک فنجان قاعدگی برای اولین بار یک فرآیند آهسته است. به نوجوان خود بگویید که در هنگام کشف سیستم پریود خود کمی نشتی را تجربه کند ممکن است مدتی طول بکشد تا تنظیم شود! پوشیدن یک آستر یا پد برای آرامش خاطر در یکی دو دوره اول برای او مفید باشد زیرا او پیکس پی کاپ خود را می شناسد و دوستش دارد.

هرگز تسلیم نشو
سفر جام پیکسی یک ماجراجویی است! درست مثل کوهنوردی یا دویدن در مسابقات ، بعضی اوقات تمرین کردن برای آن دشوار است ، اما پاداش آنقدر زیاد است! ما عمیقا آرزو داریم که همه زنان فرصتی برای رسیدن به آرزوهای خود داشته باشند و هرگز احساس نکنند در دام چیزی که فقط بخشی از زندگی است گرفتار شده اند! دوست نوجوان شما باید بدون ترس از "خجالت" شنا ، دویدن ، رقص و خندیدن داشته باشد.

از اینکه وقت خود را برای خواندن این پست اختصاص دادید ، و گامی در جهت توانمندسازی زنان جوان برای زندگی آزاد متشکریم! شما در این دنیا تغییر ایجاد می کنید.

  • سورن امیری
  • ۰
  • ۰

کاپ قاعدگی برای باکره ها | طرز استفاده از کاپ قاعدگی (فنجان پریود)
کاپ قاعدگی برای باکره ها مناسب است؟ کاپ قاعدگی یا فنجان پریودی به تازگی با گران تر شدن نوار بهداشتی در بازار طرفداران پیدا کرده است طرز استفاده از کپ قاعدگی و همچنین مانند خارج از فنجان پریودی را در ادامه شرح داد داد.

 

کاپ قاعدگی برای باکره ها
کاپ قاعدگی برای دختران باکره استفاده می شود برای این مورد باید با یک متخصص زنان مشورت کنید که آیا می توانید از کاپ قاعدگی برای باکره استفاده کنید یانه! فنجان قاعدگی داخل واژن قرار می گیرد و می تواند خون قاعدگی را جمع آوری کند. استفاده از این کاپ ها یکی از راه های جمع آوری خون قاضی است که به جای نوار بهداشتی استفاده می کنید. کاپ قاعدگی شبیه قیف کوچک و یا یک زنگوله است که جنس آن از پلاستیک است. این فنجان قاعدگی باید به درستی درون واژن قرار بگیرد تا از آن خون بیرون نریزد. طبق تحقیقی که در دانشگاه لیون روی ۷۰۰ مورد انجام شده است ، استفاده از این فنجان بیش از تامپون احتمال ابتلا به شوک توکسیک را در زنان افزایش می دهد.قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

خرید آنلاین کرم ضد آفتاب رنگی و روشن کننده پوست spf50 سان سیف از خانومی
خرید آنلاین کرم ضد آفتاب رنگی و روشن کننده پوست spf50 سان سیف از خانومی

مشاهده
yektanet-logo-sign
تبلیغ کنید
این فنجان را باید هر 12 ساعت یکبار به آرامی از داخل واژن بیرون بکشید و خون داخلش رو خالی کنین و بشویین. یادتان باشد که دسته بندی به خوبی بشویید. برای استفاده مجدد باید این فنجان به خوبی شسته شود و تمیز شود. بعد از اتمام دوره عادت ماهیانه می تونین این کاپ رو به خوبی شسته و خشک کنین و برای دوره بعدی پریودی نگه دارین.

کاپ قاعدگی برای باکره ها | طرز استفاده از کاپ قاعدگی (فنجان پریود)

کاپ قاعدگی چیست
فنجان پریود یک فنجان قابل انعطاف است که در طول دوره قاعدگی به جهت جمع آوری آوری ترشحات قاعدگی در داخل مهبل قرار می گیرد. برخلاف نوار بهداشتی و تامپون این وسیله قادر به جمع آوری آوری ترشحات قاعدگی به جای جذب آنهاست. این محصول ارزشمندانه از لاستیک نرم و سیلیکون ساخته شده است.

رعایت بهداشت و آرامش در دوران قاعده نیاز به مدیریت دارد. خوشبختانه تعداد روبه رشد محصولات مخصوص این دوران در حال حاضر هستند که می توانند به خانمها کمک کنند. دکتر جنیفر گانتر Jennifer Gunter متخصص زنان در سانفرانسیسکو می گوید: "بسیار خوب است که گزینه های مختلفی وجود دارد که اگر شما بتوانید متناسب با زمان یا مراحل دیگر زندگی زنان باشد."

 

فواید کاپ قاعدگی
• جمع آوری خون در جایزه جذب آن

• پس از هربار خالی کردن خون و شستن دوباره قابل استفاده است.

• یک جایگزین بهداشتی به جای نواربهداشتی است.

• بدون بو و بدون خطر است.

• در سایزهای مختلف برای افراد مختلف وجود دارد.

• مانند تامپون باعث خشکی واژن نمی شود.

• جنس نرمی دارن و به راحتی به ماهیچه های واژن می چسبند و شما هیچ دردی حس نمی کنید.

• موقع ادرار کردن نیاز به درآمدن این کاپ نیست.

• با بدن انسان و محیط زیست سازگاری دارد.

• مقرون به صرفه است.

• ممکن است خواب موقع و شنا هم از این کاپ استفاده کرد.

کاپ قاعدگی برای باکره ها | طرز استفاده از کاپ قاعدگی (فنجان پریود)

مضرات فنجان قاعدگی
عوارض فنجان قاعدگی برای واژن هر زن متفاوت است و باید این موضوع را تجربه کند که بررسی مضرات فنجان قاعدگی چیست؟ انتخاب محبوب دیگر برای افراد مقتصد و محافظت از محیط زیست فنجان قاعدگی شستشوی قابل قبول است. این محصول غالباً از جنس سیلیکون و شبیه قیف است که داخل واژن جایزه گذاری شده و خون در آن جمع می شود. حداقل هر 12 ساعت یک بار می توانید آن را خارج کنید خون را در داخل دستشویی ریخته و آن را پس از شستشو مجدداً استفاده کنید.

با چند بار استفاده از قلق آن دستتان می تواند مشخص شود در مورد روش خارج از آن. گانتر می گوید بیشتر از علاقمند استفاده می شود از آنها استفاده می شود. هیچ مدرک علمی در اثبات این امر که فنجان های قاعدگی در ویژگی ایجاد سندروم شوک سمی ایمن تر از تامپونها وجود ندارد.

 

لونکاپ ، فنجان پریودی هوشمند
لون کاپ ، فنجان قاعدگی است که هنوز به بازار نیامده است این فنجان یک سنسور دارد که با تلفن هوشمند شما سینک شده و حجم خون را انجام می دهید و رنگ آن را ثبت می کنید و دوره قاعده را شما تحلیل می کنید. طبق ادعای کمپین تبلیغات شرکت کیک استارتر "اگر شما را به راحتی بکشید که چه زمانی به تعویض آن نیاز دارید" .. گانتر نگرانی خود را در مورد استفاده از این محصول ابراز کرده و می گوید هنوز ادامه دارد که فنجان قدیمی تر است. بیاندازید. فنجان لونکاپ (به قیمت 40 دلار) باید مورد نیاز سازمان غذا و دارو قرار بگیرد.چون مانند سایر فنجان های قاعدگی مینکین نیست و همچنین می گوید این محصول از آنجا که فکر می کنید نمی توانم بیشتر مردم را به آن نیاز داشته باشم.

کاپ قاعدگی برای باکره ها | طرز استفاده از کاپ قاعدگی (فنجان پریود)

طرز استفاده از کاپ قاعدگی
شروع به خوبی دستاتون رو بشویید. سپس کاپ را در حالت نشسته ، ایستاده و یا حالت نیمه خیز داخل اندام تناسلی استفاده کنید. سعی کنین وقت گذاشتن کاپ آرام باشین. کاپ را به طور معمول که صاف (مسطح) شود اول به داخل خودش جمع می کند بعد آن را خمیده کنید تا شکل حرف C را بخود ب کنید. کاپ را همانطور که نگهداری کرده اید و از طرف لبه آن به واژن (اندام تناسلی) وارد کنید. اگر شما مطمئن شوید که کاپ در داخل فرم کامل باز شده است ، انگشت خود را وارد کنید و به انتهای کاپ ببرید و باید احساس کنید که انتهای (قاعده) کاپ به شکل گردیده باشد.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

  • سورن امیری
  • ۰
  • ۰

خطر از نشت در استفاده از کاپ قاعدگی وجود دارد ، مخصوصاً برای افرادی که تازه کار می کنند و تجربه اول آنها را در استفاده از کپ قاعدگی است.
استفاده از کاپ قاعدگی

خطر از نشت در کاپ قاعدگی وجود دارد ، مخصوصاً برای افرادی که تازه کار می کنند و تجربه اول آنها را در استفاده از کاپ قاعدگی می کنید.
در چنین مواردی شما اولین کاری که باید انجام دهید این است که دلیل نشت را بررسی کنید به دلیل اینکه شما باید واگن شما را ایجاد کند ، اگر شما باید آن را بچرخانید در صورت عدم تنظیم مجدد آن و امکان پذیر نیست شود.کاپ قاعدگی خرید


۱ کاپ قاعدگی چیست؟
کاپ یا فنجان قاعدگی ، همان طور که از اسمش پیداست ، محصولی بهداشتی برای استفاده در دوران قاعدگی است که به بهعنوان جایگزین پد و تامپون تبلیغ می کند.
این محصول منحصر به فردفرد است که برای جمع آوری آوری خون قاعدگی درون واژن قرار می گیرد ، دارای ساخت قیفیشکل و تاشو است. اگر از جنسشان بپذیرید ، باید بگوییم که این کاپیتان باعث می شود لاستیک یا سیلیکون ساخته شود.
کاپ قاعدگی را باید استفاده کنید تا بزنید و داخل واگنتان را تماشا کنید. خود کاپ پس از جابجایی دوباره باز کنید و به دیواره های واژن بپردازید. فقط لخته شده خون بدون خروج از واژن در حفره فنجانی کاپ جمع شد.

بعضی از افراد با این کاپیتان در مقایسه با پد و تامپون راحت ترند. چرا که کاپ قاعدگی برخلاف تامپون باعث خشکی واژن نمی شود. این کپی ها نیز ، در صورتی که صحیح بارگیری می شوند ، نشتی نخواهند داشت. استفاده از خیال راحت به باشگاه یا استخدام بروید.

کاپ قاعدگی در مقایسه با تامپون

جالب است که می دانید که کاپی قاضی در مقایسه با تامپون از قدرت استفاده در جمعآوری خون استفاده می کند.
تازه چون قابل تصدیق مجددند ، در حد پد و تامپون برای محیط زیست مضر نیست.
بیشتر بخوانید: طرز استفاده از تمپون
این مدلهای کاپی یکباربارمصرف دارند. اما با توجه به مدل های موجود در تبلیغات چندمین گزینه تبلیغاتی و در صورت نگهداری مناسب برای حتی چند سال قابل قبول است.
کافی است پس از هر بار استفاده از دستورالعمل خوب شسته و خشک شود.
این کپی ها را مجبور به استفاده در هر بار استفاده ، بسته بندی شدید خون خونین ، 6 تا 12 ساعت بدون تخلیه نگه دارید.
اما باید روزی حداقل دو بار تخلیه شود. این در حالی است که تامپونها به طور معمول هر ۴ تا ۸ ساعت به تعویض نیاز دارند. استفاده از کپی برای استفاده از شبانه راحت ترند.
از جمله برندهای چندبارمصرفی که شاید به آنها بربخوردید به کیپِر کاپ (جام نگهبان) ، مون کاپ (جام ماه) ، کاپ قاعدگی لونیت (جام قاعدگی Lunette) ، دیواکاپ (DivaCup) ، لنا کاپ (Lena Cup) و لیلی کاپ (لیلی کاپ) ) اشاره کرد.

۲. آیا کاپ قاعدگی اختراع نوظهوری است؟

شاید شما هم مثل من باشید خیلی وقت نیست که به وجود محصولی تحت تأثیرعنوان کاپ قاعدگی پی برده باشد. اما نه ، پیشینه کاپ قاعدگی قدیمی تر از این حرفهاست!
اولین نمونه مدرن و تجارت کاپ قاعدگی ، با شکل یوشمایلی به طور مشابه مشابه نسخه های امنیتی ، در سال ۱۹۳۷ توسط لئونا چالیمرز ، بازیگر آمریکایی ، اختراع شد. کاپ قاعدگی چالمِرز لاتکسی بود.
اما تولید این محصول به دلیل کمترین قدرت در طول جنگ جهانی دوم ادامه نیافت.
چالیمرز پس از پایان جنگ محصولی جدید طرح زد و درنهایت ، به آمید گسترش این ایده ، امتیاز نسخه جدید را به رابیترت اراک واگذار کرد.
اُرِک با تأسیس برند تاسیت (Tassette) وارد عمل شد و بودجه هنگفتی را به تبلیغات اختصاص داد.
ولی تاسیت هم ، باوجود تبلیغاتی که برای همراهی افکار عمومی در پیش گرفت ، نتوانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند و سرانجام را در سال 193 بسته شود.
مشکل اینجا بود که خانمها با ایده استفاده از کاپید قاعدگی کنار نیامده بودند و برای آنها غریب و مشمئزکننده بود. هنوز هم ممکن است همین طور باشد.
اما فراموش نکنید که ما برای آشنایی بیشتر با هر محصولی به منبعی بیانتها چون اینترنت دسترسی دارد.
در آن دوران حتی کلماتی از قبیل واژن و قاعدگی کتیف شمرده شده است و بیش از امروز به مواد مخدر اجتماعی آلوده است. اما بسته بندی شده تاسیت برای معدود طرفداران کاپی قاعدگی پایان ماجرا نبود.
در سال ۱۹۸ برند جدیدی به نام کیپِر (Keeper) ، که هنوز هم سرپاست ، تولید کاپ های لاتکسی را از نو آغاز کرد.
کم کم برندهای دیگر هم پا به میدان گذاشته اند و ایده آل چالیمرز را با پیشرفت های جدید هم ساختند.
از جمله این پیشرفت ها تولید کاپ قاعدگی با سیلیکون درجه پزشکی برای جلوگیری از حساسیت به لاتکس بودجه.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

  • سورن امیری
  • ۰
  • ۰

نوشته شده توسط MICHELLE ROSTAMIAN & DEVON HOPP
به روز شده در 22 مارس 2021
بررسی شده توسط DR. متخصص پوست DENDY ENGELMAN دارای هیئت مدیره
زنی که ضد آفتاب می زند
 STOCKSY
 در این مقاله

ضد آفتاب های فیزیکی
ضد آفتاب های شیمیایی
تفاوت کلیدی
کدام یک برای شما مناسب است؟
غذای آماده
مانند بسیاری از محصولات مراقبت از پوست ، محافظت در برابر آفتاب می تواند گیج کننده باشد ، و اطلاعات مخالف زیادی در مورد انواع ضد آفتاب ها وجود دارد که بهترین است. طبیعی؟ جسمی؟ مواد معدنی؟ شیمیایی؟ همه ی اینها چه معنایی میدهد؟ همه س validالات معتبر که در آنجا پاسخ بسیار مورد نیاز است. به همین دلیل ما از زیبایی شناس مشهور رنه رولو و همچنین هادلی کینگ متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره درخواست کردیم که همه این موارد را برای ما تهیه کنند.بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک


با کارشناس دیدار کنید

رنه رولو زیبایی شناس مشهور و بنیانگذار خط مراقبت از پوست پیرامون است.
هادلی کینگ ، MD ، یک متخصص پوست با مجوز از هیئت مدیره مستقر در شهر نیویورک است که متخصص در پوست و زیبایی پوست است.
ببینید ، آنچه بهترین حالت را دارد (یا به نظر می رسد) همیشه سالم ترین گزینه برای پوست شما نیست. اما همانطور که گفته شد ، برای راه رفتن با بینی سفید گچ نیز لازم نیست احساس فشار کنید. از طریق دانش فنی و فن آوری های اخیر ، راهی وجود دارد که می توانید ضد آفتاب را در پوست خود انجام دهید و به آرایش های روزمره ای که شناسایی نشده است (اما هنوز هم می دانید ، محافظت شده است).


به اسکرول ادامه دهید تا تفاوت بین ضد آفتاب های فیزیکی و شیمیایی را بیاموزید و ببینید کدام یک از آنها برای شما مناسب است.

ضد آفتاب های فیزیکی چیست؟
رولو می گوید: "کرم های ضد آفتاب فیزیکی حاوی مواد معدنی فعال مانند دی اکسید تیتانیوم یا اکسید روی هستند که با نشستن در بالای پوست باعث انحراف و پراکندگی اشعه ماورا بنفش آسیب رسان از پوست می شوند." "آنها از هر دو اشعه UVA و UVB محافظت می کنند و به محض استفاده از آفتاب محافظت می کنند." همچنین ممکن است از آنها به عنوان ضد آفتاب معدنی یا طبیعی یاد کنید.


رولو کرم های ضد آفتاب فیزیکی را دوست دارد زیرا احتمال مسدود شدن منافذ پوست کمتر است. پایین دست؟ آنها می توانند احساس سنگینی کنند ، یک فیلم روی پوست بگذارند و به راحتی مالش داده یا عرق کنند (این بدان معناست که شما باید مرتباً دوباره درخواست دهید). کینگ موافقت می کند و به طور کلی ضد آفتاب های فیزیکی را به جای ضد آفتاب های شیمیایی توصیه می کند زیرا دامنه وسیعی از طول موج های UV را مسدود می کند و قابلیت پایداری در برابر نور را دارند (به این معنی که اگر خورشید به آن برخورد کند محصول تخریب نمی شود). کینگ اضافه می کند: "کرم های ضد آفتاب فیزیکی فاصله زیادی با نمونه های قبلی گچی ، سفید و سخت پراکنده خود دارند."

"اکنون مارک های زیادی تولید ضد آفتاب فیزیکی کرده اند که به راحتی قابل استفاده هستند و بسیار زیبا به نظر می رسند."

کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب

بهترین کرم ضد افتاب

بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب به انگلیسی

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب jorjie

کرم ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲

کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳

کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت

کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه

کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن

کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک

قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی

کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب بیزانس

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب jorjie

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب بیودرما

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس

کرم ضد آفتاب سان سنس

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه

کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت

انواع کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب ببک

Jorjie کرم

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

بی بی کرم ساین اسکین خوبه

بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت

بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا

قیمت بی بی کرم دیجی کالا

کرم ضد لک ساین بیوتی

محصولات ساین اسکین

بی بی کرم ps قیمت

بی بی کرم ps دیجی کالا

بی بی کرم ساین اسکین

کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب سینره

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی

کرم آبرسان به انگلیسی

انگلیسی کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب sunscreen

کرم ضد آفتاب لدورا

معنی sunscreen به فارسی

خمیر دندان به انگلیسی

جمله با sunscreen

  • سورن امیری
  • ۰
  • ۰

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۴ - کد خبر: 270002
هنگامی که ضرر استفاده از کرم های ضد آفتاب بیشتر از سودشان می شود
سلامت نیوز: کارگروه محیط زیست مربوط به 9 ماده شیمیایی است که در کرم های ضد آفتاب یافت می شود اگر بررسی شود و نتیجه گرفت که اگر زنگ خطری برای سلامتی شما باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ ، آکادمی پوست آمریکا he American Academy of Dermatology یا به اختصار AAD اگر شما بتوانید از سر پوست پوست ضد آفتاب استفاده کنید ، می تواند استفاده کند. اما کارشناسان در مورد برخی مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب نگران هستند و این کرم ضد آفتاب است که همان اندازه ای است که مردم فکر می کنند محافظت می کنند؟بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

مواد مضر کرم های ضد آفتاب

کارگروه محیط زیست مربوط به 9 ماده شیمیایی است که در کرم های ضد آفتاب یافت می شود اگر بررسی شود و نتیجه گرفت که اگر زنگ خطری برای سلامتی باشد. مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد که برخی از فیلترهای شیمیایی اشعه ماورا بنفش می تواند عملکرد مورثر هورمون ها را تقلید کند و پزشکان هر ساله در مقایسه با ضد آفتاب ها گزارش دهندگان را تحت تأثیر قرار می دهند. این دو مورد از سوالات مهمی را در مورد پیامدهای ناخواسته سلامت انسان در استفاده از کرم های ضد آفتاب را بوجود آورده است.

بنا به گزارش سازمان غذا و دارو FDA دو ماده در کرم های ضد آفتاب وجود دارد که به طور کلی امن و موثر است. دی اکسید تیتانیوم دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی روی اکسید روی ..

ولی دو ماده دیگر موجود است در ضد آفتاب ها ایمن نیستند: PABA و سالیسات ترولامین تروامین سالیسیلات که اگر این ماده شیمیایی ضد مواد شیمیایی نیست ، در صورت استفاده از آن در دسترس نیست ، استفاده نمی شود.

FDA از تولید کنندگان کرم ضد آفتاب خواسته است که اطلاعات مربوط به اثربخشی و ایمنی 12 ماده دیگری است که در این کرم استفاده می شود تا به شما معرفی شود. این ترکیبت عبارت از: انسولیزول ensulizole ، اکتیسالات octisalate ، هوموسالات homosalate ، اکتوکریلین octocrylene ، اکتینوکسات octinoxate ، اکسی بنزون ​​oxybenzone و آووبنزون ​​avobenzone و سینوکساز پینوکسین ، پزوهان ، دیوژن


مجرمان احتمالی مضر بودن ضد آفتاب

در میان مواد سازنده کرم ضد آفتاب که بیشترین بررسی در مورد آنها انجام شده اکسی بنزون ​​و اکتینوکسات وجود دارد. نگرانی بالقوه در مورد این دو ماده جذب سیستماتیک آن ها توسط بدن است. این دو ماده با جذب پوست می تواند روی آن تأثیر بگذارد.

گزارش های بیشتر در مورد اکسی بنزون ​​است که به عنوان فیلتر اشعه ماورا بنفش استفاده می شود باعث می شود که در صورت استفاده از مواد مخدر در سایر موارد و ایجاد اختلال هورمونی ایجاد شود.

اکتینوکسات در مطالعات حیوانی اثر متقابل هورمونی داشته است که نگرانی هایی در سطح متوسط ​​ایجاد می کند.


نوع دیگر آسیب پوستی توسط کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب به منظور پیشی گرفتن از آسیب پوستی استفاده می شود اما بعضی اوقات از متخصص پوست باعث می شود حساسیت و جوش پوستی ایجاد شود زیرا استفاده از ضد آفتاب به ویژگی های خاص پوستی حساس است.

در این موارد بهتر است که ضد آفتاب های فیزیکی حاوی اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم را جایگزین کنید. این دو ماده به طور کلی ایمنی و تأثیر دارد زیرا جزو مواد معدنی موجود در محیط است.

این کرم ها به شیوه ای متفاوت از کرم های ضد آفتاب شیمیایی است که باعث می شود ، پوست پوست نمی شود و به عنوان یک مانع فیزیکی بین پوست و اشعه خورشید عمل می کند.

ضد آفتابی را بخزید که روی بسته اش ساخته شده برای پوست حساسیت و مانع ایجاد جوش نوشته شده باشد.


ملاک های مهم برای خرید کرم ضد آفتاب

باید روی آن را فشار دهید ضد آفتاب اصطلاح طیف گسترده طیف گسترده ای نوشته شده است یعنی این ضد آفتاب می تواند مانع از تغییر گسترده ای از نور خورشید UVA و UVB شود و حداقل SPF آن 30 باشد.

درست است که استفاده از ضد آفتاب با SPF بیش از 30 هیچ مزیتی ندارد اما باید بدانید که اگر از نظر نوری استفاده کنید ، اگر این مقدار بلوک را نداشته باشید ، این مقدار قابل توجه نیست.

SPF30 مانع 97 مورد اشعه های خورشید می شود در حالی که SPF50 می تواند از 98 درصد اشعه ها شود.

والدین باید توجه داشته باشد که کرم های ضد آفتاب در نوزادان زیر 6 ماه استفاده نمی شود.

احساس امنیت اشتباه استفاده از کرم های ضد آفتاب

بیشتر از اینکه حمام آفتاب باعث می شود آفتاب سوختگی باعث شود و هنگامی که به پزشک گفته می شود وجود دارد که ضد آفتاب استفاده می شود ، اما اگر آزاد شود باعث سوختن می شود. این مشکل می تواند به دلیل استفاده از نادرست ضد کرم ضد آفتاب باشد یا ممکن است امنیت دروغینی داشته باشد که به خود القا کرده باشد و باعث شود مدت طولانی تری تحت نور خورشید قرار گیرد.

به برچسب روی ضد آفتاب نگاه کنید ببینید آیا ضد آب است یا خیر و مدت زمان موثر بودن آن چند دقیقه است و بعد از آن باید دوباره از ضد آفتاب استفاده کنید. اگر شنا کردید یا عرق کردید باید مجدد ضد آفتاب بزنید. به طور متوسط ​​توصیه می شود هر 2 ساعت یک بار از ضد آفتاب استفاده کنید.

راه های دیگر برای محافظت از پوست در برابر ضد آفتاب می تواند لباس پوشیده باشد و آفتاب گیرنده باید به ویژگی در ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر یا زمانی که سایه شما کوتاه است باشد.

اسپری های ضد آفتاب

استفاده آسان از اسپری ضد آفتاب باعث محبوبیت می شود و توصیه می شود که جایزه شما را برای استفاده از لوسیون ضد آفتاب استفاده می کنید که باعث می شود بهتر کار کنید و اگر اطمینان حاصل کنید اگر تمام سطح پوستتان را کرم بزنید اگر تمام شود.


سلامت نیوز: وقتی ضرورت استفاده از کرم های ضد آفتاب بیشتر از سودشان می شود

کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب

بهترین کرم ضد افتاب

بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب به انگلیسی

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب jorjie

کرم ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲

کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳

کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت

کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه

کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن

کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک

قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی

کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب بیزانس

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب jorjie

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب بیودرما

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس

کرم ضد آفتاب سان سنس

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه

کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت

انواع کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب ببک

Jorjie کرم

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

بی بی کرم ساین اسکین خوبه

بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت

بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا

قیمت بی بی کرم دیجی کالا

کرم ضد لک ساین بیوتی

محصولات ساین اسکین

بی بی کرم ps قیمت

بی بی کرم ps دیجی کالا

بی بی کرم ساین اسکین

کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب سینره

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی

کرم آبرسان به انگلیسی

انگلیسی کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب sunscreen

کرم ضد آفتاب لدورا

معنی sunscreen به فارسی

خمیر دندان به انگلیسی

جمله با sunscreen

  • سورن امیری
  • ۰
  • ۰

نوشته شده توسط JEN ADKINS
27 آوریل 2021 به روز شده
بررسی شده توسط DR. RACHEL NAZARIAN متخصص پوست و پوستر دارای مجوز
زن محافظت از خورشید از صورت خود
RZCREATIVE / STOCKSY
 در این مقاله

چگونه می توان آفتاب سوختگی را درمان کرد
نکات دیگر برای درمان آفتاب سوختگی
اگر زمان زیادی را در فضای باز و بدون ضد آفتاب کافی یا وسایل محافظتی مناسب مانند کلاه لبه پهن یا لباس ضد آفتاب سپری کرده اید ، می توانید به راحتی آفتاب سوختگی پیدا کنید. آفتاب سوختگی مشکلی بسیار دردناک است که بلافاصله به درمان مناسب نیاز دارد. با پیروی از این پیشنهادات ، می توانید روند بهبودی را کمی آسان کنید.کرم ضد آفتاب سینره


چگونه می توان آفتاب سوختگی را درمان کرد


برای درمان آفتاب سوختگی به موارد زیر احتیاج دارید:

دوش یا حمام خنک
آلوئه
مرطوب کننده
مسکن

این مراحل را دنبال کنید
از آفتاب خارج شو به نظر می رسد این یک کار بی فکر است ، اما من به عنوان صاحب قایق ، بسیاری از افراد را شنیده ام که می گویند: "من دیگر سوخته ام ؛ اگر دو ساعت دیگر بیرون بمانم چه مشکل بزرگی وجود دارد؟" مسئله مهم این واقعیت است که آفتاب سوختگی خفیف شما می تواند به راحتی به یک آفتاب سوختگی درجه دو تبدیل شود که نیاز به مراقبت پزشکی دارد. اگر فکر می کنید آفتاب سوختگی خفیف شما درد می کند ، نمی خواهید سوختگی درجه دو را تجربه کنید. فوراً از آفتاب خارج شوید.
دوش یا حمام خنک بگیرید. آفتاب سوختگی بسیار شبیه انواع دیگر سوختگی است و در اثر لمس پوست احساس گرما می کند. احساس آرامش فوری (اما موقتی) از دوش آب سرد یا حمام خواهید کرد. به شما جو دوسر یا محصولی مانند Aveeno Soothing Bath درمانی (6 دلار) اضافه کنید که دارای جو دوسر کلوئیدی برای تسکین دهنده بیشتر است.

پوست خود را با آلوئه ورا تسکین دهید. این چیزی است که احتمالاً قبلاً شنیده اید ، اما در واقع یک راه آسان برای تسکین است. یک ایده عالی این است که یک گیاه خانگی آلوئه خریداری کنید تا در صورت لزوم بتوانید به راحتی ساقه خود را جدا کنید. اگر انگشت شست سبز ندارید ، می توانید به راحتی آلوئه خریداری کنید. چند بار در روز برای تسکین اقدام کنید.
به رطوبت رسانی ادامه دهید. پوست شما از روی سوختگی خشک شده و اگر آن را مرطوب نکنید ، تا زمانی که از بین نرود احساس خارش وحشتناکی خواهید داشت. با یک مرطوب کننده طبیعی مانند کره کاکائو همراه شوید. کره کاکائو در دمای پوست ذوب می شود و به همین دلیل امکان غوطه ور شدن آن فراهم می شود. می توانید کره خام کاکائو (11 دلار) تهیه کنید ، لوسیون خود را درست کنید یا یک لوسیون با کره کاکائو مانند لوسیون دست و بدن کره کاکائو نرم کننده طبیعی Jason Pure خریداری کنید ( 10 دلار) به این فکر کنید که لوسیون خود را در یخچال قرار دهید زیرا لوسیون سرد روی پوست گرم شما احساس خوبی خواهد داشت.

مسکن بخورید. آفتاب سوختگی می تواند کاملاً دردناک باشد و مسکن درد مانند Tylenol (2 دلار) یا Advil (17 دلار) به کاهش درد و تورم کمک می کند. حداقل در یکی دو روز اول مصرف آن را به صورت شبانه روزی برای تسکین درد مداوم ادامه دهید.
آب زیادی بنوشید. بدن شما هنگام آفتاب سوختگی مایعات خود را از دست می دهد ، بنابراین حتماً بدن خود را مرطوب نگه دارید.
در صورت لزوم به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. برخی از آفتاب سوختگی ها به قدری شدید هستند که نیاز به مراقبت های پزشکی حرفه ای دارند. اگر چندین تاول دارید یا درد شدیدی دارید ، به پزشک مراجعه کنید. او به شما در تعیین بهترین انتخاب کمک می کند و در صورت لزوم داروی مسکن قوی تری را تجویز می کند.

کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب

بهترین کرم ضد افتاب

بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب به انگلیسی

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب jorjie

کرم ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲

کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳

کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت

کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه

کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن

کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک

قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی

کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب بیزانس

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب jorjie

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب بیودرما

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس

کرم ضد آفتاب سان سنس

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه

کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت

انواع کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب ببک

Jorjie کرم

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

بی بی کرم ساین اسکین خوبه

بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت

بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا

قیمت بی بی کرم دیجی کالا

کرم ضد لک ساین بیوتی

محصولات ساین اسکین

بی بی کرم ps قیمت

بی بی کرم ps دیجی کالا

بی بی کرم ساین اسکین

کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب سینره

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی

کرم آبرسان به انگلیسی

انگلیسی کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب sunscreen

کرم ضد آفتاب لدورا

معنی sunscreen به فارسی

خمیر دندان به انگلیسی

جمله با sunscreen

  • سورن امیری
  • ۰
  • ۰

نوشته شده توسط کریستین هوارد
به روز شده در 21 ژانویه 2020
زنی که ضد آفتاب روی شانه خود می زند
 STOCKSY
 در این مقاله

SPF در مقابل ضد آفتاب
SPF چگونه کار می کند؟
ضد آفتاب های شیمیایی و شیمیایی
چه مقدار SPF برای اعمال نیاز دارید؟
آیا واقعاً لازم است هر روز از SPF استفاده کنید؟
در سال های اخیر ، به نظر می رسد که افراد بیشتری از اهمیت محافظت از پوست خود در برابر اشعه ماورا بنفش (UV) بالقوه مضر ساطع شده از خورشید قدردانی می کنند. طبق انجمن سرطان آمریکا ، نور خورشید منبع شماره یک اشعه ماورا بنفش است که می تواند منجر به اشکال متداول سرطان پوست مانند سلول های پایه و سرطان سلول سنگفرشی شود. برخی از روش های آسان برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش شامل پوشیدن لباس محافظ در برابر آفتاب ، مانند کلاه و عینک آفتابی ، و فقط اجتناب از آفتاب به بهترین شکل ممکن است.کرم ضد آفتاب الارو

علاوه بر انجام هر یک از این اقدامات ، افزودن یک محصول حاوی SPF بهترین شرط شما در دستیابی به ایمنی در برابر آفتاب و حفظ سلامت پوست است.


همه ما احتمالاً قبلاً از اصطلاح SPF شنیده ایم ، اما این در واقع به چه معناست؟ پیش از این ، ما با دکتر آنا گوانچه متخصص پوست مصوب صحبت کردیم تا بفهمیم SPF چیست ، چرا به آن احتیاج داریم و چطور می توان از آن به طور م useثر استفاده کرد.

SPF به چه معناست؟
دکتر گوانچه می گوید: "فاکتور محافظت در برابر آفتاب (SPF) یک معیار علمی است که نشان می دهد یک ضد آفتاب چه مدت شما را در برابر اشعه ماورا بنفش (UV) B محافظت می کند."
"به عنوان مثال ، اگر سوختن پوست شما با ضد آفتاب 30 بار بیشتر از زمان استفاده از ضد آفتاب لازم باشد ، SPF 30 است. این عدد با دقت اندازه گیری شده است و برای آنچه ما MED می نامیم - حداقل دوز اریتم ، آزمایش آزمایشگاهی نیاز دارد. "


دکتر گوانچه ادامه می دهد که هرچه عدد SPF بیشتر باشد ، میزان محافظت شما از آن ضد آفتاب خاص بیشتر خواهد بود. این اعداد در محدوده وسیعی قرار دارند ، که می تواند نشان دهنده سطح حفاظتی باشد که شما می توانید از ضد آفتاب داشته باشید. محافظت کم هر چیزی با SPF زیر 15 در نظر گرفته می شود ، در حالی که محافظت متوسط ​​از SPF 15 تا 29 است. SPF با اندازه گیری بین 30 تا 49 محافظت بالایی را ارائه می دهد ، و هر چیزی که بالاتر از SPF 50 باشد ، "محافظت بسیار بالا" در نظر گرفته می شود گوانچه

وی توضیح می دهد: "50 باید 99٪ UV را به درستی مسدود کنند."


SPF در مقابل ضد آفتاب
برخی از افراد ممکن است ضد آفتاب را با SPF اشتباه بگیرند و از آنها به عنوان اصطلاحاتی تقریباً قابل تعویض استفاده کنند. و گرچه شما واقعاً نمی توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید ، اما بین این دو تفاوت وجود دارد.

ضد آفتاب: لوسیون یا فرمولی ملموس که به پوست خود می زنید. شما احتمالاً این موارد را به عنوان لوسیون سفید و ضخیمی که والدینتان قبل از کودکی به ساحل زده اند ، روی پوست شما می انداختند ، به یاد می آورید ، عادتی که امیدوارم در طول سالها در شما گیر کرده باشد. مانند پیراهن های آستین بلند ، کلاههای لبه باز و چترهای ساحلی ، ضد آفتاب نیز راهی بسیار م effectiveثر برای محافظت از پوست در برابر آسیب های احتمالی آفتاب است. "ضد آفتاب برای کمک به محافظت از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش مضر (UV) خورشید استفاده می شود. این ماده برای انواع پوست و نژادها بی خطر است. ”دکتر گوانچه می گوید.
SPF: عددی که با دقت اندازه گیری شده است که به فرمول ضد آفتاب برای توصیف سطح محافظت در برابر UVB آن داده می شود. ضد آفتاب فرمولی است که شما واقعی استفاده می کنید ، در حالی که SPF میزان محافظتی کمی است که فرمول پوست شما را تأمین می کند (اگر برچسب ضد آفتاب حاوی SPF 30 باشد ، به این معنی که هنگام استفاده از آن 30 برابر طول می کشد تا پوست شما بسوزد) فرمول ضد آفتاب).
Broad-Spectrum SPF: عددی است که با دقت اندازه گیری می شود و به فرمول ضد آفتاب برای توصیف سطح حفاظت UVB * و * UVA آن داده می شود. دکتر گوانچه توضیح می دهد: "طیف گسترده در برابر اشعه UVB و UVA محافظت می کند" ، در حالی که SPF که به عنوان طیف گسترده ای برچسب گذاری نشده است تنها از اشعه UVB محافظت می کند. "UVB باعث سوزش پوست می شود ، در حالی که UVA باعث عکسبرداری مانند چین و چروک ، از بین رفتن کلاژن و ایجاد لکه های قهوه ای (لنتیگوس) روی پوست می شود."

SPF چگونه کار می کند؟
"SPF با جلوگیری از اشعه خورشید با پوشش غیرشفاف روی پوست (ضد آفتاب های فیزیکی) یا ایجاد واکنش شیمیایی ، در نتیجه اشعه ماورا UV بنفش جذب شده و به نوع دیگری از انرژی (ضد آفتاب های شیمیایی) تبدیل می شود." گوانچه توضیح می دهد. درک نحوه عملکرد SPF به شما کمک می کند تفاوت بین دو نوع مختلف ضد آفتاب - فیزیکی و شیمیایی را تعیین کنید.

کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب

بهترین کرم ضد افتاب

بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب به انگلیسی

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب jorjie

کرم ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲

کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳

کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت

کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه

کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن

کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک

قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی

کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب بیزانس

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب jorjie

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب بیودرما

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس

کرم ضد آفتاب سان سنس

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه

کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت

انواع کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب ببک

Jorjie کرم

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

بی بی کرم ساین اسکین خوبه

بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت

بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا

قیمت بی بی کرم دیجی کالا

کرم ضد لک ساین بیوتی

محصولات ساین اسکین

بی بی کرم ps قیمت

بی بی کرم ps دیجی کالا

بی بی کرم ساین اسکین

کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب سینره

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی

کرم آبرسان به انگلیسی

انگلیسی کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب sunscreen

کرم ضد آفتاب لدورا

معنی sunscreen به فارسی

خمیر دندان به انگلیسی

جمله با sunscreen

  • سورن امیری
  • ۰
  • ۰

15 بهترین سرم نیاسینامید که پوست شما از شما تشکر می کند
توصیه های محصول ما را بررسی کنید.
نوشته شده توسط MAYA ALLEN
 
18 بهمن 2021 به روز شده
فیس بوک
PENTEREST
اشتراک ایمیل
سرم های نیاسین آمید
 میدوماین
اگر می توانستیم خواب های # اسکینال نهایی خود را ببینیم ، یک بافت درخشان ، برای همیشه جوان ، بدون لکه ، صاف و ابریشمی قطعاً همین خواهد بود. اکنون ، ما می دانیم چیزی به نام "پوست کامل" وجود ندارد ، اما هدف قرار دادن بالا هیچ ضرری ندارد ، درست است؟ به همین دلیل نیاسینامید ماده ای است که داشتن آن در برنامه مراقبت از پوست بیش از حد لازم است.


نیاسینامید چیست؟
نیاسین آمید یک ویتامین محلول در آب است که با مواد طبیعی موجود در پوست کار می کند و به شما کمک می کند تا منافذ پوست را به میزان قابل توجهی کاهش داده و سفت کند ، رنگ پوست ناهموار را بهبود بخشد ، خطوط ظریف و چین و چروک ها را نرم کند ، تیرگی را کاهش داده و سطح ضعیف شده را تقویت کند. 1
نیاسین آمید یکی از مشتقات ویتامین B3 است که می تواند منبع همه چیزهای الهی باشد وقتی که به پوست شما می رسد. و ما کسانی نیستیم که در اینجا بیش از حد استفاده کنیم ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که نیاسینامید باعث تحریک تولید کلاژن و افزایش قدرت گردش سلول های پوستی با قدرت ضد التهابی می شود. به نوبه خود ، این به معنای واقعی کلمه همه چیز است: سد چربی پوست شما را تقویت می کند ، قرمزی را به حداقل می رساند ، منافذ پوست را کاهش می دهد ، تولید بیش از حد روغن را کاهش می دهد ، آسیب های ناشی از آفتاب را برطرف می کند ، رنگ آمیزی هایپرپیگمانتاسیون را ایجاد می کند ، باعث ایجاد مجدد رنگ پوست می شود ، آکنه را کنترل می کند و علائم خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد.

آیا می توانید چیزی بیشتر بخواهید؟ 1

در حقیقت ، اگر کمبود ویتامین B3 ، همان چیزی است که نیاسینامید از آن ساخته شده است ، می تواند منجر به اختلالات پوستی جدی شود و حتی روی کلیه و مغز شما تأثیر بگذارد .2 همچنین اگر پوستی مستعد آکنه یا اگزما دارید ، ثابت شده است که استفاده از محصولات موضعی با نیاسینامید کمک می کند. ما در قلب پاییز هستیم ، بنابراین اکنون بهترین زمان برای روشن نگه داشتن رنگ پوست ، صاف ، مرطوب و بدون لک است. جلوتر سرم های پر از نیاسینامید وجود دارد که باید امتحان کنید.

مقاومت پائولا مقاومت در برابر 10٪ تقویت کننده نیاسینامید 44 دلار
فروشگاه

مطمئناً ، ممکن است این فرمول به عنوان یک پر احساس سبکی کند ، اما ترکیبی قوی از نیاسینامید دارد. این نه تنها باعث می شود که منافذ پوستی شما تقریباً نامرئی به نظر برسند ، بلکه باعث تغییر شکل پوست شما می شود ، ظاهر خطوط ریز را محو کرده و تغییر رنگ می دهد.

اسپری سرم Neogen H2 Dermadeca 19 دلار
فروشگاه

اگر هرگز سرمی را به صورت اسپری امتحان نکرده اید ، این فرصت شماست. این سرم در صورت چشمک زدن چهره مات را روشن می کند. همراه با نیاسینامید ، آن را با Centella Asiatica و ویتامین C فرموله می کنند ، که دو ماده ای هستند که با هم کار می کنند تا گردش کلاژن را تقویت کنند و باعث درخشش جوانی شوند. 3

سرم آنتی اکسیدانی Juice Beauty 48 دلار
فروشگاه
عامل اصلی سلامت پوست دوز سخاوتمندانه آنتی اکسیدان و عصاره در محصولات شماست. این سرم ملایم به لطف ترکیب اسید هیالورونیک فوق العاده مرطوب کننده است و همچنین به دلیل همه پپتیدهای بسته بندی شده در این گوهر ، یک معجزه گر است که نوبت به صاف کردن و پر کردن پوست می رسد.

اگر پوست شما نیاز به کمی ترمیم در برابر آفتاب دارد ، ترکیب ترکیبی رسوراترول و روغنهای اساسی را امتحان کنید.

اسید گلیکولیک سرم روشن کننده لباسشویی پوست
اسید گلیکولیک سرم روشن کننده لباس شویی 50 دلار
فروشگاه
با لکه های تیره سر و کار دارید؟ پاسخ گلیکولیک اسید است .4 این سرم راز درخشندگی است. چه شما دچار هایپرپیگمنتیشن شده باشید و چه پوست تنش خورده شما نیاز به کمی انتخاب داشته باشد ، آنتی اکسیدان ها ، عصاره ها ، اسیدهای آمینه و ویتامین هایی که در این مخلوط می چرخند احساس جدیدی به شما می دهد.


سرم تکمیل کننده پوست تمیز و تمیز Ren Clean Skincare 45 دلار
فروشگاه
شروع تازه پوست برابر با یک بوم تمیز است ، که برای استفاده در قبل از آرایش یا قبل از استراحت زیبایی بسیار مهم است. این سرم ملایم و در عین حال موثر فاقد مواد خشن مانند سیلیکون و سرشار از قدرت صاف کننده ، لیفت کننده و چاق کننده است. می توانید از آن به عنوان سرم یا آغازگر استفاده کنید.


دکتر دنیس گروس مراقبت از پوست C + Collagen Brighten & Firm Vitamin C Serum 78 دلار
فروشگاه
این سرم پرفروش دکتر دنیس گروس به شهرت آزمایش شده و واقعی خود یعنی یک جنگنده مشتاق نقطه تاریک می رسد. نیاسینامید و ویتامین C ترکیبی اسلحه مخفی است که پوست مشکل را آرام می کند. با این کار بافت پوست شما دوباره شارژ و تجدید می شود و اندازه منافذ پوست کوچک می شود.


Skin Inc. ویتامین B3 سرم 35 دلار
فروشگاه
بهترین چیز در مورد نیاسینامید این است که یک باره با یکسری از مشکلات پوستی مقابله می کند. با استفاده از این مقدار غلیظ ویتامین B3 (نیاسینامید) ، گلیسیرین و اسید هیالورونیک ، لکه های پوستی ، افتادگی پوست ، تولید دم در و موارد دیگر را از بین ببرید ، که سد پوست را تقویت می کند.


سرم روشن کننده پیشرفته Eve Lom White 150 دلار
فروشگاه
اجازه ندهید این برچسب قیمت سنگین شما را دلسرد کند. این درخشش نهایی پوست شما در یک بطری است. این سرم که با دوز کاملاً تمیز شده ای از درماپپ ، نیاسینامید ، هیالورونیک اسید و تری پپتیدها ساخته شده است ، رطوبت را مانند هیچ چیز دیگر بازیابی نمی کند و عملکرد داخلی و خارجی پوست را به طور کامل بازیابی می کند. هایپرپیگمنتیشن؟ خطوط خوب؟ خشکی؟ وصله های خشن؟ این همه را درمان می کند.

سرم ریکاوری مراد Revitalixir
سرم بازیابی Murad Revitalixir 89 دلار
فروشگاه
ایجاد شده با کافئین

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه:

  • سورن امیری
  • ۰
  • ۰

و بله ، KINLÒ Skin دارای ضد آفتاب است.
نوشته شده توسط CHINEA RODRIGUEZ
به روز شده در 3 مه 2021
نائومی اوزاکا
NAOMI OSAKA
پدیده تنیس ، نائومی اوساکا ، یکی دیگر از موفقیت های رزومه چشمگیر خود را اضافه کرده است. در اوایل این هفته ، او به اینستاگرام رفت و از راه اندازی نام تجاری جدید پوست خود KINLÒ خبر داد. این نام از میراث هائیتی و ژاپنی خود گرفته شده و برای افرادی با رنگ پوست ملانتیک ساخته شده است و محصولات ضد آفتاب و ترمیم کننده را ارائه می دهد.قیمت کرم پودر لورا مرسیه


وی در یک پست اینستاگرامی گفت: "من بسیار خوشحالم که اعلام کردم خط جدید مراقبت از پوست من که پر از محصول است برای کمک به محافظت و جوان سازی افراد با رنگ پوست / رنگ پوست تیره ،" امیدوارم این محصولات به مردم کمک کرده و شما را آگاه کنند بچه ها. " از آنچه تاکنون شنیده ایم ، ما نیز بسیار هیجان زده هستیم.

نائومی قبلاً نیز روال زیبایی مشترکی را برای حفظ سلامت پوست خود به اشتراک گذاشته است که با توجه به زمانی که در آفتاب و زمین می گذرد ، ضروری است. اما ، یک چیز او همیشه از دست رفته بود. همانطور که با Business of Fashion مشترک بود ، این ورزشکار ستاره اخیراً استفاده از ضد آفتاب را شروع کرد زیرا فکر می کرد به آن نیازی ندارد. این عدم آموزش در مورد نیاز به SPF ، صرف نظر از رنگ پوست ، یک عامل محرک در شروع KINLÒ بود.


 10 کارشناس اسطوره ضد آفتاب می خواهند دیگر باور نکنید
"این یک نیاز بهداشت عمومی است." وی ادامه داد ، "من به مردم می گفتم که نیازی به استفاده از ضد آفتاب ندارم - اما حتی اگر ملانین دارید ، باید از پوست خود مراقبت کنید ، و من علاقه زیادی به این موضوع دارم." نائومی همیشه در مورد مسائلی که مردم رنگین پوست و جوامع سیاه و آسیایی را تحت تأثیر قرار می دهد بسیار پرشور و پرشور است حتی اگر در مسابقات اوپن 2020 ایالات متحده هم آموخته نشدید ، احتمالاً هفت نقاب او را دیده اید که از قربانیان وحشیگری پلیس و مشخصات نژادی برجسته می شوند.

با وجود این افسانه ها ، محافظت در برابر آفتاب برای همه رنگ پوست ضروری است. ضد آفتاب علاوه بر اینکه برای ضد پیری و به طور کلی محافظت از پوست مفید است ، یک عامل مهم در جلوگیری از سرطان پوست است. افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند ممکن است کمتر در معرض آفتاب سوختگی یا آفتاب قرار بگیرند ، اما هنوز هم خطر سرطان پوست وجود دارد. "اگرچه سرطان پوست در رنگ های تیره پوست کمتر دیده می شود ، اما در مراحل بعدی با نتایج بالینی بدتر تشخیص داده می شود." دکتر Eylse Love ، MD ، با Byrdie به اشتراک گذاشته شد.

 10 کارشناس اسطوره ضد آفتاب می خواهند دیگر باور نکنید
با این حال ، محصولات ضد آفتاب با وجود نیاز به پوست های تیره همیشه دوستدار نیستند. اغلب افراد با رنگ پوست عمیق تر ، پس از استفاده (و استفاده مجدد) از مقدار لازم ، خود را با رنگ سفید می بینند. این کشمکشی است که خیلی ها خیلی خوب می دانند. محلول KINLÒ Skin یک ضد آفتاب رنگی و دارای SPF 40 برای جبران گچ سفید متداول با ضد آفتاب است. همچنین یک ضد آفتاب SPF 50 فعال وجود دارد که در حین کار شما کار می کند. اگر برای یک قهرمان تنیس به اندازه کافی خوب باشد ، برای ما نیز کافی است.

 15 ضد آفتاب محض که پشت یک بازیگر خاکستر باقی نمی مانند
این مارک همچنین محصولات ترمیم و بازیابی را برای صورت و بدن ارائه می دهد و ما با هیجان منتظر جزئیات بیشتر هستیم. KINLÒ Skin رسماً در پاییز راه اندازی می شود. تا آن زمان ، این فضا را تماشا کنید.

خرید لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

کرم پودر کالیستا

کرم پودر مای

فروشگاه لوازم آرایشی

کرم پودر فلورمار

قیمت کرم پودر استی لادر

خط چشم مای

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

کرم پودر دبورا

خرید لوازم آرایشی اصل

کرم پودر گلدن رز

خط چشم کالیستا

سایت لوازم آرایشی

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

کرم پودر اسنس

قیمت کرم پودر لورال

مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب

لوازم آرایش اصل

کرم پودر ایزادورا

لیست لوازم آرایشی عروس

قیمت کرم پودر نارس

سایت زنونه لوازم آرایشی

فروشگاه معتبر لوازم آرایشی

قیمت کرم پودر

ریمل دبورا

خرید کرم پودر

کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا

لوازم آرایشی و بهداشتی

قیمت خط چشم

قیمت کرم پودر میبلین

قیمت خط چشم مای

قیمت کرم پودر لانکوم

خرید سایه چشم

خرید عمده لوازم آرایشی

خط چشم گلدن رز

لوازم آرایشی بهداشتی

قیمت کرم پودر درماکول

قیمت کرم پودر مای

نمایندگی فروش کرم پودر استی لودر

سایت خرید لوازم آرایشی

قیمت کرم پودر کالیستا

قیمت کرم پودر دیور

قیمت ست کامل لوازم آرایشی لانکوم

قیمت کرم پودر فلورمار

قیمت لوازم آرایشی

خرید آنلاین لوازم آرایشی

قیمت کرم پودر بورژوا

سایت فروش لوازم آرایشی

قیمت کرم پودر استی لودر

ست لوازم بهداشتی مردانه

کرم پودر کنسی

کرم پودر لانکوم دیجی کالا

فروش عمده آرایشی

کرم پودر نارس دیجی کالا

خرید اینترنتی لوازم ارایشی

سایت معتبر خرید لوازم آرایشی

قیمت کرم پودر کلارنس اصل

قیمت کرم پودر لورال اصل فرانسه

لوازم آرایشی فلورمار

خط چشم اسنس

فروشگاه آرایشی

لوازم آرایشی مردانه

قیمت کرم پودر لورال اصل

ست آرایشی مردانه

ریمل لورال پارادایس

فروشگاه لوازم بهداشتی

قیمت کرم پودر نارس اصل

خرید لوازم بهداشتی

قیمت کرم پودر درماکول اصل

قیمت کرم پودر هدی بیوتی اصل

قیمت کرم پودر دبورا

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مای

خرید لوازم آرایشی عمده

قیمت کرم پودر گلدن رز

کرم پودر فلورمار اصل

خرید خط چشم

لوازم آرایشی مای

ست هدیه لوازم آرایش

قیمت پکیج لوازم آرایش

قیمت کرم پودر لانکوم دیجی کالا

سایه چشم کالیستا

لوازم آرایشی کالیستا

کرم پودر کالیستا m12

قیمت کرم پودر این لی

سایت ارایشی موتن رو

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی

قیمت کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا

کرم پودر کالیستا m11

قیمت کرم پودر la girl

قیمت کرم پودر کلارنس دیجی کالا

سایه چشم این لی

ریمل اسنس خانومی

فروشگاه آرایشی بهداشتی

خرید لوازم ارایشی انلاین

قیمت کرم پودر دیور اصل

قیمت کرم پودر کلارنس

سایه چشم گلدن رز

لیست خرید لوازم آرایش عروس

سایه چشم اسنس

کرم پودر الارو اصل

فروشگاه اینترنتی آرایشی

قیمت کرم پودر اسنس

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

سفارش لوازم آرایشی

پک لوازم آرایش عروس

لوازم آرایشی بهداشتی مردانه

سایه چشم میبلین

قیمت کرم پودر استی لادر اصل

قیمت کرم پودر لورا مرسیه

قیمت براش کرم پودر

قیمت خط چشم کالیستا

خط چشم دبورا

فروش عمده لوازم بهداشتی

خط چشم این لی

سایه چشم فلورمار

قیمت خط چشم مک

قیمت کرم پودر مک nc30

قیمت کرم پودر estee lauder

خرید کرم پودر لورال

قیمت کرم پودر لورآل infallible

قیمت کرم پودر ایزادورا

قیمت کرم پودر سوپراستی میبلین

خرید کرم پودر میبلین

کرم پودر کالیستا m13

قیمت ریمل دبورا

عمده فروش لوازم آرایشی

فروشگاه اینترنتی لوازم بهداشتی

قیمت کرم پودر شنل

فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی

انواع کرم پودر لورال

کرم پودر فلورمار اصل ترکیه

خرید محصولات آرایشی

لوازم آرایشی میبلین

خرید لوازم آرایشی میس و مستر

پکیج لوازم آرایشی

قیمت کرم دور چشم لانکوم

ریمل ماوالا

نمایندگی فروش محصولات ارایشی گارنیر

لوازم آرایشی اوریفلیم

نمایندگی فلورمار

کرم پودر لورال true match

قیمت کرم پودر فلورمار اصل

قیمت خط چشم اوریفلیم

قیمت کرم پودر تارت

قیمت کرم پودر نارس دیجیکالا

قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی

وسایل آرایشی مردانه

کرم پودر ویکتوریا دیجی کالا

لیست وسایل آرایشی عروس

ست لوازم آرایشی مردانه

قیمت کرم پودر کنسی

کرم پودر گلدن رز اصل

خرید اینترنتی لوازم بهداشتی

قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی اصل

قیمت کرم پودر گارنیر

فروش لوازم آرایشی اینستاگرام

خرید لوازم آرایش عمده

راهنمای خرید کرم پودر

قیمت کرم پودر لورال اینفالیبل

لوازم آرایشی آنلاین

معرفی لوازم آرایشی

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

قیمت کرم پودر شنل اصل

کرم پودر کالیستا m14

قیمت کرم پودر loreal

فروش عمده لوازم ارایشی

قیمت کرم پودر بورژوا اصل

فروشگاه اینترنتی خانومی لوازم آرایشی

قیمت خط چشم گلدن رز

لوازم آرایش صورت

فروش لوازم بهداشتی

وسایل لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایش عروس

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی لورآل

قیمت کرم پودر اوریفلیم اصل

لوازم آرایشی نوت

قیمت کرم پودر لورآل

قیمت کرم پودر اوریفلیم

خرید وسایل آرایشی

فروش لوازم آرایشی عمده

قیمت عمده لوازم آرایشی

قیمت کرم پودر ایوروشه

خرید لوازم آرایشی بهداشتی

قیمت کرم پودر میلانی

خرید لوازم ارایشی مارک

خرید کرم پودر لورال اینفالیبل

قیمت کرم پودر ایرمت بورژوا

نام تمام لوازم آرایشی

قیمت کرم پودر wet n wild

قیمت کرم پودر la

کرم پودر کنسی قیمت

فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی

آنلاین شاپ لوازم آرایشی

لوازم آرایشی گریماس

لیست کامل لوازم آرایشی عروس

بهترین سایت خرید لوازم آرایشی

کرم پودر درماکول قیمت

  • سورن امیری