معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی:

جام Pixie برای نوجوانان… یک راهنما
8 ژانویه 2019 | 0 نظر

روزی را که برای اولین بار قاعدگی خود را شروع می کنید به یاد دارید؟

این دوره اول اغلب کمی تکان دهنده و ترسناک است و در را برای بسیاری از مبارزات و انتخاب های مختلف برای گذر از یک دوره پیچیده زندگی باز می کند. آیا خوب نیست اگر نوجوانان و نوجوانان بتوانند با استفاده از یک فنجان قاعدگی سفر خود را با آزادی و اعتماد به زنانگی آغاز کنند؟

ما می فهمیم که امتحان یک جام Pixie یک گام بزرگ ایمانی برای بسیاری از مردم است ، بنابراین ما می خواهیم شما را تشویق کنیم که به دختران نوجوان و قبل از نوجوان در زندگی خود فرصت دهید تا بلافاصله آزادی دوره را تجربه کنند!

امروز ما می خواستیم راهنمایی برای شما ارائه دهیم تا با آن دختران جوان تر Pixie Tribe به اشتراک بگذارید. در اینجا پنج نکته برای موفقیت جام Pixie در اولین تلاش آورده شده است!


1. آن را صحبت کنید
وقتی اولین بار آن جام Pixie را از جعبه بیرون کشیدید ، حدس می زنم شما ممکن است کمی وحشت زده باشید و کمی بخندید. به خصوص برای یک نوجوان که کمتر با بدن خود آشنایی دارد ، جام Pixie بسیار بزرگ و ترسناک به نظر می رسد! به همین دلیل است که برای شخصی که به او اعتماد دارد مهم است که توضیح دهد بدن ما برای زایمان نوزاد ساخته شده است و حتی بزرگ به نظر می رسد ، اما کارساز خواهد بود. شاید برای او ترسناک باشد ، اما بسیاری از چیزهای جدید ترسناک هستند تا زمانی که یک بار آنها را انجام دهیم ، و هر بار که کاری ناخوشایند انجام دهیم ترسناک تر و طبیعی تر می شود. برای دوست نوجوان شما بسیار مفید خواهد بود که او را کنار بکشید و از طریق افکاری که هنگام امتحان یک فنجان داشتید صحبت کنید ، بنابراین او می داند که تنها نیست! اگر والدین دوستانش را می شناسید ، شاید در مورد فنجان با آنها صحبت کنید! اگر دوست دیگری هم داشته باشید ، می توانید با استفاده از Pixie Cup سازگار شوید!

برایونی از ستاره های گرانبها یک ویدیوی خارق العاده دارد که در آن همه چیز را از پوشیدن یک فنجان برای اولین بار در مدرسه گرفته تا ترس نوجوانان در مورد شکستن یک فنجان در مورد پوشش آیین خود پوشش می دهد. گاهی اوقات برای نوجوانان شنیدن فنجان از یک همسالان ساده تر است. فیلم او را درباره "راهنمای جام قاعدگی برای نوجوانان" مشاهده کنید.

2. فنجان مناسب را انتخاب کنید
"خوب ، این واضح است!" شاید اینطور باشد ... اما انتخاب یک جام عالی می تواند پیچیده تر از آن باشد که فکر می کنید! ما این پست را برای کمک به شما در انتخاب جام مناسب برای نیازهای منحصر به فرد خود ایجاد کردیم. برای اکثر تازه کارهای نوجوان و قبل از نوجوان ، Small Pixie Cup Luxe بسیار نرم و انعطاف پذیر است ، و برای کاربران اولین بار مناسب است.

3. اطمینان حاصل کنید که فنجان شما روغن کاری شده است
شما (متاسفانه) احتمالاً از تلاش برای قرار دادن تامپون در یک روز سبک تر می دانید. نکته خوب در مورد لیوان های قاعدگی این است که هنگام مرطوب قرار دادن آنها بسیار راحت و راحت است! ما یک لیبل Pixie Cup بدون عطر و پایه مبتنی بر آب ایجاد کردیم که برای کسانی که برای اولین بار استفاده می کنند (یا هر کسی که دوست دارد خیلی راحت باشد) مناسب است! اگر این روان کننده ندارید می توانید از آب نیز استفاده کنید ، فقط قبل از امتحان کردن اطمینان حاصل کنید که فنجان شما خوب و مرطوب است.

4. تاشو مهم است!
روش های مختلفی برای جمع کردن Pixie Cup وجود دارد و همه افراد مورد علاقه خود را دارند! برای دختر جوان در زندگی شما ، ممکن است درج فنجان قاعدگی در ابتدا دشوار باشد ، بنابراین برای او خوب است که چند چین مختلف را امتحان کند. این لیست مفید و جالب را برای برخی از روشهای محبوب تاشو بررسی کنید!

5. تمرین کامل می کند!
استفاده از یک فنجان قاعدگی برای اولین بار یک فرآیند آهسته است. به نوجوان خود بگویید که در هنگام کشف سیستم پریود خود کمی نشتی را تجربه کند ممکن است مدتی طول بکشد تا تنظیم شود! پوشیدن یک آستر یا پد برای آرامش خاطر در یکی دو دوره اول برای او مفید باشد زیرا او پیکس پی کاپ خود را می شناسد و دوستش دارد.

هرگز تسلیم نشو
سفر جام پیکسی یک ماجراجویی است! درست مثل کوهنوردی یا دویدن در مسابقات ، بعضی اوقات تمرین کردن برای آن دشوار است ، اما پاداش آنقدر زیاد است! ما عمیقا آرزو داریم که همه زنان فرصتی برای رسیدن به آرزوهای خود داشته باشند و هرگز احساس نکنند در دام چیزی که فقط بخشی از زندگی است گرفتار شده اند! دوست نوجوان شما باید بدون ترس از "خجالت" شنا ، دویدن ، رقص و خندیدن داشته باشد.

از اینکه وقت خود را برای خواندن این پست اختصاص دادید ، و گامی در جهت توانمندسازی زنان جوان برای زندگی آزاد متشکریم! شما در این دنیا تغییر ایجاد می کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی