معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

15 بهترین سرم نیاسینامید که پوست شما از شما تشکر می کند
توصیه های محصول ما را بررسی کنید.
نوشته شده توسط MAYA ALLEN
 
18 بهمن 2021 به روز شده
فیس بوک
PENTEREST
اشتراک ایمیل
سرم های نیاسین آمید
 میدوماین
اگر می توانستیم خواب های # اسکینال نهایی خود را ببینیم ، یک بافت درخشان ، برای همیشه جوان ، بدون لکه ، صاف و ابریشمی قطعاً همین خواهد بود. اکنون ، ما می دانیم چیزی به نام "پوست کامل" وجود ندارد ، اما هدف قرار دادن بالا هیچ ضرری ندارد ، درست است؟ به همین دلیل نیاسینامید ماده ای است که داشتن آن در برنامه مراقبت از پوست بیش از حد لازم است.


نیاسینامید چیست؟
نیاسین آمید یک ویتامین محلول در آب است که با مواد طبیعی موجود در پوست کار می کند و به شما کمک می کند تا منافذ پوست را به میزان قابل توجهی کاهش داده و سفت کند ، رنگ پوست ناهموار را بهبود بخشد ، خطوط ظریف و چین و چروک ها را نرم کند ، تیرگی را کاهش داده و سطح ضعیف شده را تقویت کند. 1
نیاسین آمید یکی از مشتقات ویتامین B3 است که می تواند منبع همه چیزهای الهی باشد وقتی که به پوست شما می رسد. و ما کسانی نیستیم که در اینجا بیش از حد استفاده کنیم ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که نیاسینامید باعث تحریک تولید کلاژن و افزایش قدرت گردش سلول های پوستی با قدرت ضد التهابی می شود. به نوبه خود ، این به معنای واقعی کلمه همه چیز است: سد چربی پوست شما را تقویت می کند ، قرمزی را به حداقل می رساند ، منافذ پوست را کاهش می دهد ، تولید بیش از حد روغن را کاهش می دهد ، آسیب های ناشی از آفتاب را برطرف می کند ، رنگ آمیزی هایپرپیگمانتاسیون را ایجاد می کند ، باعث ایجاد مجدد رنگ پوست می شود ، آکنه را کنترل می کند و علائم خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد.

آیا می توانید چیزی بیشتر بخواهید؟ 1

در حقیقت ، اگر کمبود ویتامین B3 ، همان چیزی است که نیاسینامید از آن ساخته شده است ، می تواند منجر به اختلالات پوستی جدی شود و حتی روی کلیه و مغز شما تأثیر بگذارد .2 همچنین اگر پوستی مستعد آکنه یا اگزما دارید ، ثابت شده است که استفاده از محصولات موضعی با نیاسینامید کمک می کند. ما در قلب پاییز هستیم ، بنابراین اکنون بهترین زمان برای روشن نگه داشتن رنگ پوست ، صاف ، مرطوب و بدون لک است. جلوتر سرم های پر از نیاسینامید وجود دارد که باید امتحان کنید.

مقاومت پائولا مقاومت در برابر 10٪ تقویت کننده نیاسینامید 44 دلار
فروشگاه

مطمئناً ، ممکن است این فرمول به عنوان یک پر احساس سبکی کند ، اما ترکیبی قوی از نیاسینامید دارد. این نه تنها باعث می شود که منافذ پوستی شما تقریباً نامرئی به نظر برسند ، بلکه باعث تغییر شکل پوست شما می شود ، ظاهر خطوط ریز را محو کرده و تغییر رنگ می دهد.

اسپری سرم Neogen H2 Dermadeca 19 دلار
فروشگاه

اگر هرگز سرمی را به صورت اسپری امتحان نکرده اید ، این فرصت شماست. این سرم در صورت چشمک زدن چهره مات را روشن می کند. همراه با نیاسینامید ، آن را با Centella Asiatica و ویتامین C فرموله می کنند ، که دو ماده ای هستند که با هم کار می کنند تا گردش کلاژن را تقویت کنند و باعث درخشش جوانی شوند. 3

سرم آنتی اکسیدانی Juice Beauty 48 دلار
فروشگاه
عامل اصلی سلامت پوست دوز سخاوتمندانه آنتی اکسیدان و عصاره در محصولات شماست. این سرم ملایم به لطف ترکیب اسید هیالورونیک فوق العاده مرطوب کننده است و همچنین به دلیل همه پپتیدهای بسته بندی شده در این گوهر ، یک معجزه گر است که نوبت به صاف کردن و پر کردن پوست می رسد.

اگر پوست شما نیاز به کمی ترمیم در برابر آفتاب دارد ، ترکیب ترکیبی رسوراترول و روغنهای اساسی را امتحان کنید.

اسید گلیکولیک سرم روشن کننده لباسشویی پوست
اسید گلیکولیک سرم روشن کننده لباس شویی 50 دلار
فروشگاه
با لکه های تیره سر و کار دارید؟ پاسخ گلیکولیک اسید است .4 این سرم راز درخشندگی است. چه شما دچار هایپرپیگمنتیشن شده باشید و چه پوست تنش خورده شما نیاز به کمی انتخاب داشته باشد ، آنتی اکسیدان ها ، عصاره ها ، اسیدهای آمینه و ویتامین هایی که در این مخلوط می چرخند احساس جدیدی به شما می دهد.


سرم تکمیل کننده پوست تمیز و تمیز Ren Clean Skincare 45 دلار
فروشگاه
شروع تازه پوست برابر با یک بوم تمیز است ، که برای استفاده در قبل از آرایش یا قبل از استراحت زیبایی بسیار مهم است. این سرم ملایم و در عین حال موثر فاقد مواد خشن مانند سیلیکون و سرشار از قدرت صاف کننده ، لیفت کننده و چاق کننده است. می توانید از آن به عنوان سرم یا آغازگر استفاده کنید.


دکتر دنیس گروس مراقبت از پوست C + Collagen Brighten & Firm Vitamin C Serum 78 دلار
فروشگاه
این سرم پرفروش دکتر دنیس گروس به شهرت آزمایش شده و واقعی خود یعنی یک جنگنده مشتاق نقطه تاریک می رسد. نیاسینامید و ویتامین C ترکیبی اسلحه مخفی است که پوست مشکل را آرام می کند. با این کار بافت پوست شما دوباره شارژ و تجدید می شود و اندازه منافذ پوست کوچک می شود.


Skin Inc. ویتامین B3 سرم 35 دلار
فروشگاه
بهترین چیز در مورد نیاسینامید این است که یک باره با یکسری از مشکلات پوستی مقابله می کند. با استفاده از این مقدار غلیظ ویتامین B3 (نیاسینامید) ، گلیسیرین و اسید هیالورونیک ، لکه های پوستی ، افتادگی پوست ، تولید دم در و موارد دیگر را از بین ببرید ، که سد پوست را تقویت می کند.


سرم روشن کننده پیشرفته Eve Lom White 150 دلار
فروشگاه
اجازه ندهید این برچسب قیمت سنگین شما را دلسرد کند. این درخشش نهایی پوست شما در یک بطری است. این سرم که با دوز کاملاً تمیز شده ای از درماپپ ، نیاسینامید ، هیالورونیک اسید و تری پپتیدها ساخته شده است ، رطوبت را مانند هیچ چیز دیگر بازیابی نمی کند و عملکرد داخلی و خارجی پوست را به طور کامل بازیابی می کند. هایپرپیگمنتیشن؟ خطوط خوب؟ خشکی؟ وصله های خشن؟ این همه را درمان می کند.

سرم ریکاوری مراد Revitalixir
سرم بازیابی Murad Revitalixir 89 دلار
فروشگاه
ایجاد شده با کافئین

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی