معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

در سرزمین عروسی بزرگ چربی هند ، فرد آرایش عروس ملکه است. Meenakshi Dutt یک هنرمند مشهور جهان و متخصص آرایش و زیبایی در هند است. او به دلیل بداهه های نوآورانه ، سبک و رویکرد ساده گرایانه اش به زیبایی شناخته شده است. اسرار آرایش او مبتنی بر عقل سلیم است و بسیار فردگرایانه است. او می گوید که او به تصویر کامل نگران است - مدل موی کامل که با لوازم جانبی مناسب پیش برود ، با آرایش مناسب برای هر فرد تکمیل می شود.

او می گوید که هر عنصر باید در یک مجموعه کامپوزیت جمع شود تا تصویری کامل از زیبایی مطلق ، سبک و پانچ ایجاد شود. این هدف اصلی او با کارهایی است که انجام می دهد. او همیشه از ابتدا متمرکز و مصمم بوده است. او در مسابقه های زیبایی Miss Missy Queen و Miss Delhi برنده شده بود و پس از آن تصمیم گرفته بود تا حرفه خود را به عنوان یک الگوی تبدیل کند.


به تدریج ، او به یک سوپر تبدیل شد و رمپ را فرمانروایی کرد. در آن زمان بیشتر به دنبال او بود ، و سپس این فرصت را پیدا کرد که مجری تلویزیون و مجری گفتگوی شو شود و این نشان از تغییر شغلی داشت. وی سپس در سال 1997 به یک متخصص سبک و گورو قبل تبدیل شد.

9 سال از آن زمان که او به عنوان یک متخصص makeover کار کرده است و با کسانی که از صنعت مد هند هستند ، همکاری کرده است. کارهای او توسط ملکه های زیبایی ، ستارگان بالیوود و ابرخودروهای هندی به طور یکسان توصیه شده است.

او در امریتا رائو ، بیپاشا باسو ، Tanushree Dutta ، Sayali ، Laxmi Pandit ، Yukta Mookhey ، Neha Dhupia ، Indrani Dasgupta ، Yana Gupta ، Nikita Anand ، Anupama Verma ، Jesse Randhawa ، Fleur Xavier و بسیاری دیگر کار کرده است. کارهای او نه تنها در هند بلکه در خارج از کشور نیز در زمینه عکس ، چاپ تبلیغات و همچنین سریال ها قرار گرفته است. وی در کشورهایی مانند انگلیس ، ایالات متحده ، کویت ، مالزی ، هنگ کنگ و موریس در خارج از کشور کار کرده است.


این مقاله 5 بسته برتر عروس را که می توان در استودیوی خود از آن استفاده کرد ، لیست می کند -

1. بسته قبل از عروس:
این بسته برای روزهایی است که منتهی به عروسی بزرگ می شوند. این بسته یک روزه شامل یک صورت (GOLD / Casmara / Fruit) به همراه یک پدیکور ، مانیکور ، یک مدل مو ، یک سفید کننده صورت ، یک لاستیک بدن است. همچنین شامل یک موم کامل بدن و سفید کننده کامل بدن به همراه ماساژ سر یا بسته مو است.

2. بسته های اسپا درمانی امضا:
این یک بسته دو روزه است که شامل طیف گسترده ای از خدمات است. این شامل یک صورت (GOLD / Casmara / O2) به همراه ماساژ بدن ، مانیکور کریستالی ، سفید کننده صورت ، پولیش تمام بدن ، ماساژ سر است. خدمات کامل بدن شامل سفید کننده کامل بدن و یک بسته کامل بدن به همراه موم بدن است. یک برش مو و اسپا مو نیز به همراه یک پدیکور کریستال در آن گنجانده شده است.

3. بسته امضا درمانی Spa - فوق العاده:

این بسته برای چهار تا پنج جلسه است. این دستگاه Tow Facials (O3 Premium Eminence Biolifing یا Whpening Ampules) ، ماساژ بدن معطر ، آرایش مو و اسپا مو را در دو حالت ، سفید کننده صورت و سفید کننده کامل بدن ، بسته بدن برای درخشش و سفت شدن پوست ، واکس کامل بدن ، مانیکور کریستال ارائه می دهد. و پدیکور ، حق بیمه 2 جلسه برای بدن و ماساژ سر.

4. بسته امضا درمانی Spa - ماهانه:

این بسته دو ماهه است و شامل 3 صورت ، موم کامل بدن ، مانیکور کریستال و پدیکور ، تحت درمان با چشم ، سفید کننده بدن ، برش مو ، اسپا مو ، ماساژ بدن ، بسته بدن ، ماساژ سر و لاستیک بدن است.

5. سایر خدمات عروس:

اینها برای روز عروسی منظور شده اند. این موارد شامل آرایش ، یک ظاهر طراحی شده مو ، یک ظاهر طراحی لباس و لوازم جانبی است.

در ویلا مودا در ژوئن سال 2003 در کویت ، که به نظر می رسد یکی از بهترین مقاصد مد در جهان است ، از Meenakshi دعوت شد تا بخشی از آنها باشد تا منحصراً محصولات لورا مرسیه و بکا را که مشهور جهان هستند ، تبلیغ کند. او به منظور انجام لباس عروس برای خانواده سلطنتی در خارج از کشور به آمریکا و کویت پرواز شد.

Meenakshi خدمات گسترده ای را ارائه می دهد و همین امر او را برای اولین بار برای طراحان مد و عکاسان برجسته به طور یکسان انتخاب می کند. او همچنین در آنجا خدمات خود را با ارائه رقصندگان و آژانس های نمونه کار کرده است. آرایش عروس وی از محبوبیت جهانی برخوردار است و بهترین تقاضا در هند است. او بدون شک استعدادترین هنرمند آرایش امروز هند است.

مرجع:ثانیکالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی