معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

موهای زیبا نیمی از نبرد برنده است!

سخنان حقیقی گفته نشده است. داشتن موهای زیبا بهترین کاری است که می تواند برای هر یک از ما اتفاق بیفتد. اما ، در حالی که برای برخی از ما این خوشبختی نیست ، برخی از ما برای پرورش موهای خود یا حفظ آنچه که داریم کاری نمی کنیم. یک مورد که به طور مداوم برای من اشتباه پیش آمد شامپو است. شما به چیزی نیاز دارید که پوست خود را با از بین بردن کثیفی ، دانه و گرد و غبار پاک کند. تقویت فولیکول ها و در نتیجه باعث رشد مو می شود.

بنابراین ، بله ، درست آن را حدس زده اید. ما برخی از بهترین شامپوها را در آنجا خواهیم دید که باعث تقویت رشد موها می شود و از ریزش مو نیز جلوگیری می کند.

بررسی قیمت محصولات
بررسی قیمت قیمت شامپو سحر و جادو آروم سحر و جادو
قیمت بررسی شامپو پروتئین رشد Biotique Bio Kelp
قیمت بررسی شامپوی مو گردو بیوتیک
قیمت بررسی شامپو کامل مراقبت از مو Trichup
قیمت بررسی شامپو ضد ریزش مو Vichy Dercos
قیمت بررسی شامپو تهویه پروتئین سویا VLCC علوم طبیعی
قیمت بررسی شامپو ترمیم مو Hibiscus و روغن نارگیل VLCC
WOW بررسی قیمت شامپو سرکه سرکه سیب
رطوبت OGX Organix + بررسی قیمت شامپو ویتامین B5
Schwarzkopf BC Bonacure مو فعال کننده شامپو قیمت چک کنید
چه عناصر موجود در شامپو به رشد مو کمک می کند؟
قبل از اینکه به کاوش در مورد بهترین شامپوهای رشد مو بپردازیم ، باید مواد موادی را که به رشد مو کمک می کند و همچنین مواردی را که باید از آنها جلوگیری کنید درک کنید. بنابراین ، دفعه بعد که به خرید می روید ، می دانید که به دنبال چه چیزی باشید. مواد اولیه ای از جمله آملا ، چشماکای ، هیبرسک ، نارگیل ، روغن بادام ، سویا ، ویتامین های B12 ، بیوتین و غیره از اصول اساسی هستند. شامپوهایی با سولفات ، گوگرد و پارابنها در بین سایر مواد شیمیایی مهم نیست. همیشه تحقیقات خود را قبل از سرمایه گذاری در یک شامپو خوب انجام دهید.


بهترین شامپو برای رشد مو در هند
1. شامپو سحر و جادو عطر سحر و جادو

1. Aroma Magic Triphla Shampoo Pinit
شامپو Aroma Magic Triphla با خیرگی سه گیاه دارویی که به نظر می رسد دارای ترکیباتی هستند که فواید مختلف سلامتی را ارائه می دهند غنی شده و بنابراین در اکثر داروهای خانگی استفاده می شود. این پوست سر را عمیقاً تمیز می کند و فولیکول های مو را تقویت می کند. اگر موهای شما به طور طبیعی روغنی است و هر دو روز یکبار چربی می شود ، باید این کار را امتحان کنید.

مناسب برای - برای موهای روغنی بهتر عمل می کند. اگر موهای خشک دارید از این شامپو خودداری کنید. اکثر افرادی که موهای خشک دارند احساس می کنند که شیکاکی باعث ریزش مو و زبر شدن موها می شود.

2. شامپو پروتئین رشد بیوتیک Bio Kelp

2. Biotique Bio Kelp پروتئین تازه رشد شامپو Pinit
به دلایل زیادی ممکن است با ریزش مو روبرو شوید - عفونت پوست سر ، خشکی می تواند برخی از آنها باشد. به عبارت دیگر ، احساس می کنید که موهای شما فقط رشد نمی کند. اگر این مورد شما را توصیف کرد ، این شامپو حاوی پروتئین را از Biotique که به هر دو Neem و Amla تزریق شده است ، امتحان کنید. اولی ضد باکتری است. پوست سر شما را تمیز می کند ، در حالی که حالت دوم رشد مو را تقویت می کند. Bitoque به دلیل ساخت محصولات طبیعی و شیمیایی برای مراقبت از مو و پوست شناخته شده است ، بنابراین لازم نیست نگران اعتبار این برند باشید.

مناسب برای مو - موهای روغنی و خشک. به عنوان یک قاعده شست ، همیشه اگر یک پوست سر تحریک پذیر یا خارش دار دارید ، یک تست پچ انجام دهید.

3. شامپو موی پوست گردو بیوتیک

3. شامپو مو Pinot Bark گردوی بیوتیک
برخی از شامپوها می توانند موهای شما را از آنچه در حال حاضر نازک تر است ، کند. بنابراین اگر این مشکل شما نیز هست ، پس شامپو موی بیوتریک گردو پوست را در نظر بگیرید. این ترکیب ترکیبی از پوست گردو ، آملا ، ریشه مشک و گلهای مالایی است که همگی به تقویت موهای نازک کمک می کنند. این لیفت را درست از فولیکول به شما می دهد ، باعث می شود موهای شما سالم و حجیم به نظر برسند.

مناسب برای - هر نوع مو. بهترین برای موهای نازک و صاف مو.

4- شامپو مراقبت کامل مو Trichup

شامپو مخصوص مراقبت از مو Trichup Complete تمام موارد مربوط به مو خود را مراقبت می کند - ریزش مو ، خارش پوست سر ، خشکی و غیره. این با حسن آلوئه ورا غنی شده و با تغذیه عمیق پوست را تمیز و مرطوب می کند. این ریشه ها را سم زدایی می کند و به رشد موهای جدید نیز کمک می کند. به شما آرامش بی نظیری از پوست خارش دار ، پوسته پوسته پوسته نیز می دهد. برای رسیدن به همه چیز ، با ویتامین B12 تزریق می شود.

مناسب برای - برای افرادی که دارای مشکلات خارش و تحریک پوست سر هستند. همچنین برای موهای بی جان که نیاز به تغذیه دارند.

5- شامپو ضد ریزش مو Vichy Dercos انرژی زا

5- Vichy Dercos انرژی زا ضد شامپوی Pinit ضد ریزش مو
ویشی یکی از برندهای امیدوار کننده در بازار است که با محصولات مراقبت از مو و پوست آنها سازگار است. یکی از اصلی ترین ترکیبات موجود در این شامپو آمینکسیل است که مانند سحر و جادو در کنترل ریزش مو عمل می کند ، چیزی که در بسیاری از شامپوها مشاهده نمی کنید. از ریشه تا نوک کار می کند ، از سفت شدن کلاژن و خاکستری زودرس ریشه ها جلوگیری می کند. همچنین حاوی اندازه گیری خوبی از ویتامین های B5 و B6 است که موهای شما به آن نیاز دارند. این ممکن است در سمت گران باشد اما ارزش پول دارد.

مناسب برای - افرادی که از خاکستری زودرس ریشه ها ، موهای کمیاب و آسیب دیده رنج می برند. رشد مو را بر روی هر نوع مو بهبود می بخشد.

6. شامپو تهویه پروتئین سویا علوم طبیعی VLCC

6. VLCC علوم طبیعی پروتئین سویا شراب سازی Pinit
موهای شما برای تقویت رشد مو به بیشترین میزان پروتئین و ویتامین نیاز دارند ، به همین دلیل بیشتر داروهای خانگی توصیه می کنند که به هر شکلی که ممکن است آنها را تزریق کنید. این شامپو دقیقاً همین کار را برای شما انجام می دهد ، زیرا با عصاره پروتئین سویا و روغن بادام غنی شده است ، از اعماق درون نیز کار می کند. همچنین حاوی زردچوبه است که هم ضد باکتری و هم ضد عفونی کننده است. به آرامی پوست سر را تمیز می کند و همچنین ریشه های مو را تقویت می کند.

مناسب برای - موهای روغنی و خشک.

7. شامپو ترمیم مو سقوط موی روغن Hibiscus و روغن نارگیل VLCC

7. VLCC علوم طبیعی Hibiscus و روغن نارگیل ریزش مو شامپو Pinit
این شامپو با عصاره گیاه هیبیسک که یک ماده محرک طبیعی مو است ، غنی شده است. همچنین حاوی روغن نارگیل است که موها را از ریشه تا نوک مرطوب می کند. و همه ما این را برای همیشه فهمیدیم که مواد موادی مانند روغن نارگیل ، هیبیسکوس ، آملا ، شیکاکی ، آلوئه ورا و غیره به طور طبیعی پر از ویتامین هایی هستند که محرک خوبی برای رشد مو هستند. بعلاوه این ماده حاوی آلوئه ورا است که حتی موهای درمان شده شیمیایی را عمیقاً تحت شرایط قرار می دهد.

مناسب برای - موهای روغنی و نرمال. برای برخی از موها ممکن است بعد از شستشوی خشک احساس خشک کنند ، بنابراین ابتدا یک تست پچ را انجام دهید.

8. WOW شامپو سرکه سیب وای

8. WOW شراب سیب سرکه سرکه Pinit
سرو سیب نامی است که همه جا را دور می کند. این ماده جادویی است که روی موهای شما بسیار مفید است. ضد باکتریایی ، ضد قارچ و ضد عفونی کننده است. این پوسته پوسته پوسته پوسته پوسته شما را تجزیه می کند و از این طریق پاکسازی می کند و به رشد مو کمک می کند. این یک نرم کننده عالی است و موهای شما فقط با چند استفاده صاف و سالم می شوند.

مناسب برای - هر کسی که دارای پوست سر خشک ، خارش دار و حساس است. مناسب موهای طبیعی ، خشک یا روغنی است.

9. مرطوب کننده OGX Organix + شامپو ویتامین B5
OGX تقریباً در همه جا وجود دارد. آنها دارای طیف وسیعی از شامپو هستند که بسیار عالی هستند و به مبارزه با طیف وسیعی از مشکلات مو کمک می کنند. این مورد بطور خاص در تقویت رشد مو و تزریق ویتامین ها به موهای شما مؤثر است. موهای شما در چند استفاده احساس صاف و بدون ریزش می کنند ، اما شما باید مدتی قبل از نمایش نتایج واقعی آن را به آن بدهید.

مناسب برای تمام انواع مو.

10. شامپو فعال کننده مو Schravzkopf BC Bonacure

10. شوارتکوپف قبل از میلاد Bonacure مو فعال کننده مو شامپو Pinit
آیا به دنبال شامپویی هستید که می تواند چیزی بیشتر از تغذیه موهای شما انجام دهد؟ اگر شما هنوز شامپو فعال کننده مو Bonacure مو فعال نشده از Schwarzkopf را امتحان کنید. این تعریف و حجم را به موهای شما اضافه می کند ، به پایان می رسد تقسیم می شود ، تغذیه می کند ، باعث پاکسازی و بهبود سلامت کلی موهای شما می شود.

مناسب برای - موهای معمولی و روغنی.

* منوط به در دسترس بودن

در اینجا لیست ما به پایان می رسد. بنابراین ، بهترین شامپو برای رشد مو مطابق شما کدام یک است؟ همیشه به یاد داشته باشید برای هر نوع شامپو تست مخصوص وصله را انجام دهید ، به خصوص اگر پوست و پوست سر حساسی دارید. نتایج همیشه با هر نوع بدن و نوع بدن متفاوت است ، بنابراین برخی از شامپوها برای برخی افراد زمان می برد. مدتی را به آن اختصاص دهید ، بعلاوه به طور مکرر مارک ها را تغییر ندهید. اگر از رژیم غذایی مناسب و رژیم مراقبت از مو پیروی می کنید ، یک شامپو مناسب به طور مؤثر عمل می کند. اگر سؤال دیگری دارید ، فقط یک پیام را در بخش نظرات زیر بگذارید.

مرجع:ثانیکالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی