معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

محصولات موی ماتریکس بسیار مؤثر هستند - محصولات آنها نتایج مطابق وعده داده شده را ارائه می دهند و موها را بسیار صاف و سالم می کنند. ماتریکس دارای طیف گسترده ای از محصولات مو است که از روغن های مو ، شامپو ، نرم کننده ، رنگ مو ، ماسک مو و موارد دیگر شروع می شود. در اینجا 10 محصول برتر موی ماتریکس ارائه شده است که قسم می خورم:

10 محصول موی ماتریس برتر
1. شامپو آبرسان Hydratherapie Biolage Biolage:

شامپو آبرسان هیدراتراپی بیولاژ ماتریس Pinit
Biolage توسط شامپو آبرسان Matrix Hydrating موهای خشک و پر فشار را با دوز رطوبت شدید تزریق شده به آن مجدداً تقویت می کند. این مجموعه از جلبک ها و آلوئه ورا است که به بازگرداندن رطوبت مو و بازگرداندن درخشش و درخشش از بین رفته کمک می کند.


2. ماسکری ماتریس Biolage Color Bloom:

ماسک بیولاژ ماتریس رنگ شکوفه Pinit
ماتریکس Biolage Color Care Therapie Color Bloom Masque ماسک درمانی مجلل برای موهای رنگی است. باعث می شود مو بدون سیلیکون ، درخشش و ساخت محصول ابریشمی شود. این فرمول دارای pH کم است که موهای رنگی را روشن تر و تجدید می کند. این به حفظ لرزش رنگ با فیلتر UV کمک کرده و موها را تغذیه می کند. پارابن و بدون رنگ مصنوعی است.

ماسک Colorcaretherapie Color Bloom ماسک بدون هیچ گونه ساخت و ساز مو را براق و ابریشمی می کند و یکی از بهترین محصولات ماتریکس برای مو محسوب می شود.
قیمت: 470 روپیه

3. پالس طراحی ماتریکس Go Mousse Hold Extra Strong:

پالس طراحی ماتریس برو بزرگ موس فوق العاده قوی Pinit
این یک روغن مو همه کاره است که با سرم روغن مورینگا تزریق می شود. ثابت شده است که می تواند برفک را کنترل کند و خاصیت تهویه مطبوع به مو می بخشد. این محصول عالی برای درخشش فوری ، تغذیه و مدیریت آن می باشد.
قیمت: روپیه 450

4. رنگ ماتریس Socolr رنگ مو کرم دائمی:

کرم زیبایی ماتریس socolr Pinit
این محدوده رنگ موی طبیعی به نظر می رسد که بسیار مقرون به صرفه است. رنگ با شدت زیاد می ماند. فناوری رنگ Color Grip ، به محافظت از ماندگاری رنگ در طولانی مدت کمک می کند و کمپلکس تهویه روغن روغن باعث تغذیه موها می شود.
قیمت: Rs.169

5. روغن مغذی ریشه Biolage Biolage:

روغن مغذی ریشه بیولاژ روغن مغذی Pinit
این روغن با روغن حرفه ای غنی شده سه برابر است که پوست سر را تغذیه می کند و با استفاده منظم به مبارزه با شوره سر (فقط پوسته های قابل رویت) کمک می کند. این محصولات مو بیولاژ ماتریس برای انواع مو مناسب است. این روغن را باید با استفاده از انگشتان یا پنبه روی پوست سر بمالید و برای رسیدن به بهترین نتیجه باید یک شب بماند.
قیمت: 125 روپیه برای 100ml

6. شامپو مراقبت رنگ بیولاژ ماتریکس:

شامپو مراقبت از رنگ بیولاژ ماتریس Pinit
موها را تمیز می کند و به درخشش روشن تر کمک می کند. لطافت آن را برای موهای رنگ اضافه می کند. این محصول مخصوص موهای رنگی فرموله شده است و مناسب کلیه انواع مو (ریز ، متوسط ​​، درشت) خواهد بود.
قیمت: روپیه 195

7. ارتفاع فوم تمیزکننده گلم:

ارتفاع ماتریس فوم حجمی گلم Pinit
فوم برای حجم زیاد زرق و برق تقریباً بی وزن است. لیفت و درخشش را فراهم می کند و نگهدارنده ای نرم به موها با حافظه سبک ماندگار می بخشد. در صورت نیاز به فوم نگهدارنده متوسط ​​، برای همه انواع مو ایده آل است.
قیمت: روپیه 400

8. سرم انتهای صاف مستقیم صاف ماتریس Opti Care:

سرم صاف مستقیم Pinic سرم صاف ماتریس opticare
این سرم از نوک های سرخ شده ، انتهای اسپلیت جلوگیری کرده و موهای سرخ دار را نرم می کند. موهایی ابریشمی و براق به شما می بخشد. این مخصوص موهای صاف شده شیمیایی است. استفاده منظم از این اسپری نکات فرسوده را ترمیم می کند و به جلوگیری از شکاف آینده کمک می کند. فرمول سبک و بدون چربی به کاهش موهای زائد و فراری کمک می کند تا موهای ابریشمی را با درخشش بازتاب سلامتی صاف کنید.
قیمت: 365 روپیه

[بخوانید: محصول مو Jovees]

9. طراحی کرم انفجار Pulse Thermo Glide Express:

طراحی ماتریس پالس ترمو گلاید اکسپرس کرم منفجر Pinit
این کرم منحصر به فرد به شما این امکان را می دهد که از بسیاری جهات راحت و راحت به مو بپردازید. به عنوان محافظ عالی برای مو قبل از یک ظاهر طراحی شده کار می کند. قبل از استفاده از قرقره یا قبل از استفاده از آهن گرم آن را بمالید.
قیمت: روپیه 425

10. Matrix Opti Care مرحله 1 تقویت کننده کرم موهای مقاوم:

کرم تقویت کننده برای موهای مقاوم Pinit
این محصول منحصر به فرد برای درست کردن موهای شما در بودجه است. این فن آوری چند یونیتی دارد که به نرم شدن موها ، صاف نگه داشتن آن برای مدت طولانی و همچنین با به حداقل رساندن هر گونه مگس هوایی کمک می کند. دارای رایحه چای آسیایی است
قیمت: 255 روپیه

کدامیک مورد علاقه شما در بین اینهاست؟

امیدوارم این مقاله در مورد بهترین محصولات مراقبت از مو ماتریس به شما در دستیابی به روال مطلوب مراقبت از مو کمک کند.

مرجع:ثانیکالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی