معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

خاک رس بنتونیت ممکن است چیزی شبیه به آزمایشگاه زمین شناس باشد. اما ، در واقع ، این یک محصول طبیعی طبیعی برای مراقبت از پوست و مو است که شما نیاز به ذخیره در ASAP دارید. حال ممکن است برخی از افراد از قرار دادن چیزهایی که در اصل خاک بر روی موهایشان است ، رزرو کنند. اما ، وقتی این را می گویم ، به من اعتماد کنید - نتایج گل رس بنتونیت برای مو شما را متحیر می کند! فتنه؟ سپس بررسی خواهیم کرد که رس بنتونیت چیست ...

بنتونیت خاک رس چیست؟

رس بنتونیت یک خاک رس طبیعی درمانی است که به طور مستقیم از روی زمین استخراج می شود. خاک رس بنتونیت که به عنوان خاک رس التیام Aztec هند نیز شناخته می شود ، یک خاک رس آلومینیومی فیلیسیلیکات جاذب است. با هوازدگی خاکستر آتشفشانی (چقدر خنک است که؟) در حضور آب تشکیل می شود. خاک رس بنتونیت قبل از فروخته شدن به عنوان ماسک صورت یا مو در آفتاب خشک می شود.

رس بنتونیت محصولی بسیار جالبی است که می توانید از روی پوست خود استفاده کنید زیرا در رفع سموم و رهایی از ناخالصی ها باعث شگفتی می شود. بعد از استفاده از ماسک مخصوص پوست بنتونیت ، تنهایی از خانم های خارج از کشور بهبود یافته در پوست چرب و مستعد آکنه دارند.

بنابراین ، در مورد مزایای آن برای مو چه می خواهید؟ خوب ، تعداد معدودی وجود دارد ، بنابراین بگذارید آنها را برای شما ذکر کنم ...


مزایای خشت بنتونیت برای مو چیست؟
دو دلیل اصلی وجود دارد که باعث می شود خاک بنتونیت فواید زیادی داشته باشد. اول ، زیرا بار منفی دارد (در صورت ترکیب با آب یا سرکه سیب). این سموم را از مو بیرون می کشد ، که بار مثبت دارد. دوم ، حاوی مواد معدنی زیادی است که برای رشد مو مانند سدیم ، پتاسیم و کلسیم ضروری است. بسیار زیبا ، متعجب؟ بنابراین جای تعجب ندارد که این یک محصول مسیحی مقدس برای مو است. در اینجا همه چگونگی فایده آن برای موهای شما آورده شده است:

از شر شوره سر خلاص می شود: شوره سر وقتی شکل می گیرد که قارچ موسوم به مالاسزیا پوست سر شما را آلوده می کند. این قارچ روی سبوم اضافی که توسط پوست سر شما ترشح می شود رشد می کند. رس بنتونیت این سبوم اضافی را خیس می کند و باعث می شود پوست سر شما برای این قارچ مهار نشود ، بنابراین از تشکیل شوره بیشتر جلوگیری می کنید. همچنین از شوره سر که قبلاً روی سر انباشته شده است ، خراشیده می شود.
به رشد مو کمک می کند: همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، رس بنتونیت شامل مواد معدنی سدیم ، پتاسیم و کلسیم است که برای رشد مو ضروری است. اما علاوه بر این ، سلولهای مرده پوست را نیز از پوست سر شما خارج کرده و فولیکول های مو را تمیز می کند که به نوبه خود رشد مو را تقویت می کند.
از عفونت ها محافظت می کند: ما قبلاً در مورد چگونگی ماسک رس بنتونیتی با بار منفی سموم از موهای مثبت بار شده شما صحبت کرده ایم. همچنین پوست سر و روغن شما را تمیز می کند. هر دو عمل ترکیبی از مو و پوست سر شما در برابر عفونت های باکتریایی و قارچی محافظت می کند.
درخشش به موهای شما می افزاید: علاوه بر این که به عنوان ماسک مو عالی کار می کنید ، بنتونیت رس نیز باعث شستشوی عالی مو می شود که درخشش شدید به موهای شما می بخشد.
در اینجا مزایای زیبایی بیشتری از رس بنتونیت را مشاهده کنید.

رس بنتونیت برای موهای طبیعی (موهای زنگ زده نوع 4)
خاک رس بنتونیت برای مو - خاک رس بنتونیت برای موهای طبیعی (موهای زنگ زده نوع 4) Pinit
Shutterstock


هرکسی که موی لگد نوع 4 داشته باشد ، می داند که ضخیم ، درشت ، بسیار شکننده است و همیشه به مرطوب شدن نیاز دارد. ماسک موی سفالی بنتونیت برای این نوع مو مانند جذابیتی عمل می کند. ضمن اینکه عمیقا موها را تمیز می کند ، پوست سر شما را به آرامی پاک می کند. اما فواید اصلی آن در تهیه تهویه عمیق و مرطوب کردن شدید موهای شما نهفته است. در نتیجه ، شما با فرهای دراز و کاملاً تعریف شده به پایان می رسید.

من مطمئن هستم که اکنون به طور کامل از این قطار خشت بنتونیتی عبور کرده اید. بنابراین ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید با آن ماسک مو درست کنید!


[بخوانید: ماسک های مو موی DIY]

طرز تهیه ماسک موی خشت بنتونیت

عناصر
½ گل رس بنتونیت
6 قاشق غذاخوری سرکه سیب
1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
قاشق غذاخوری روغن کرچک
½ قاشق غذاخوری روغن بادام
اب
کاسه پلاستیکی یا شیشه ای
قاشق چوبی
چه کاری انجام دهیم
گلدان بنتونیت ، روغن نارگیل ، روغن کرچک و روغن بادام را درون کاسه با یک قاشق چوبی مخلوط کنید.
سرکه سیب را به کاسه اضافه کنید و بگذارید قبل از مخلوط کردن به مدت 15 ثانیه آن را سرخ کند.
بگذارید مخلوط چند دقیقه بماند. باید یک قوام صاف و ماست مانند شکل دهد. مطمئن شوید که هیچ توده ای وجود ندارد.
نحوه استفاده از خشت بنتونیت برای رشد مو
موهای خود را با آب بشویید تا مرطوب شود. این کار در صاف کردن ماسک مو کمک خواهد کرد.
هر چند وقت یکبار تعداد موهای مو را برداشته و ماسک خاک رس بنتونیت را از ریشه ها بر روی نکات بمالید.
اگر موهای شما شروع به خشک شدن کرد ، دوباره با کمک یک بطری اسپری آن را مرطوب کنید.
موهای خود را جمع کنید و روی کلاه دوش بگذارید.
ماسک را به مدت 20 دقیقه بگذارید.
ماسک را با آب گرم بشویید. می توانید از شامپو استفاده کنید.
قبل از شستشوی دوباره موهای خود را حالت دهید.
شستشوی موی بنتونیت Clay
اگر موهای براق همان چیزی است که شما می خواهید ، پس این دقیقاً همان چیزی است که شما با این روش ساده شستن موهای بنتونیتی که فقط 2 دقیقه طول می کشد ، دریافت خواهید کرد.

عناصر
2 قاشق غذا خوری بنتونیت
1 فنجان سرکه سیب
½ فنجان آب
چه کاری انجام دهیم
تمام مواد را در یک لیوان پلاستیکی / کاسه ای ترکیب کنید.
این شستشوی مو را بعد از شامپو زدن روی تمام موهای خود بریزید.
بگذارید 3 دقیقه قبل از آبکشی بنشیند

مرجع:sanykala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی