معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

ریمل دبورا

40 آرایش بی پایان تعطیلات به نظر می رسد امسال را امتحان کنید
نوشته شده توسط ASHLEY REBECCA و MAYA ALLEN
به روز شده 18 ژانویه 2021
ریمل دبورا:
PENTEREST
اشتراک ایمیل
زنی که آرایش تعطیلات جرقه ای پوشیده
 @ KALETETER / طراحی توسط CRISTINA CIANCI
فصل تعطیلات به یک دلیل خاص ، زمان مورد علاقه ما در سال است - دلیل کافی برای پوشیدن ظاهری پیچیده در هر روز از هفته به ما می دهد. و در حالی که آرایش کلاسیک برای تعطیلات به نظر می رسد لب قرمز و خط چشم بالدار همیشه وسیله اصلی برای مهمانی های خانوادگی یا کوکتل کنار شومینه است ، اضافه کردن درخشش اضافی با بازی با محصولات زرق و برق و موارد دیگر مشکلی ندارد. پیش رو ، ما 30 بهترین ظاهر آرایش برای تعطیلات را گردآوری کرده ایم که از الان تا سال جدید الهام بخش شما خواهد بود.

01
از 40
روشن و پررنگ

با پوشیدن لب قرمز روشن همراه با پوستی شبنم و درخشان آرایش خود را پررنگ نگه دارید. از آنجا که لب ها در اینجا تمرکز دارند ، شما می توانید بقیه ظاهر خود را تقریباً کم نگه دارید و فقط یک لمس هایلایت ایجاد کنید و ابروهای خود را شکل دهید.


02
از 40
خیر براق

در این فصل از تعطیلات با برجسته سازی زیاد براق و براق شوید. لب ها و چشم ها نرم هستند و تمام تمرکز را روی استخوان گونه های براق و خط رویایی شما حفظ می کنند.


03
از 40
برق به درخشش

بگذارید آرایش شما این درام را در جمع خانواده تعطیلات امسال با بسیاری از درخشش های طلا و براق چشم ، همراه با یک آستر گرافیکی جسورانه به ارمغان بیاورد. برای بازآفرینی این ظاهر ، از Lemonhead LA Spacepaste Glitter در سایه Gildebeest (22 دلار) استفاده کنید.

04
از 40
صنوبر تازه

بوی درختان کاج صنوبر فوراً ما را به روزهای تعطیل منتقل می کند و این الهام سبز در چشم همه و همه است. برای تکرار این ظاهر با برخی سایه های سبز زیبا ، پالت سایه دار Fenty Beauty Snap Shadows in Money (25 دلار) را امتحان کنید.


05
از 40
Wing it امسال

مطمئن نیستید که در این فصل تعطیلات چه آرایشی را باید تبلیغ کرد؟ بال آن را با خط چشم مایع چشمگیر و رنگ های ملایم و خاکی روی چشم قرار دهید. هایلایت ، کانتور و لب ها همیشه با این آرایش چشم بسیار جذاب هستند.


06
از 40
سفید شده

ابروهای سفید شده ، لبهای قرمز روشن و چشم گربه به آرایش تعطیلات ظاهری مدرن می بخشد ، نرمترین سایه چشم براق و نقره ای بر روی درب ها این ظاهر آرایش را به زیبایی بهم متصل می کند ، فکر نمی کنید؟

07
از 40
جواهر خوش صدا و آماده

سایه چشم جواهر در تعطیلات بسیار نفیس به نظر می رسد. جسارت سایه های سایه مخلوط با پوشش فلزی برای مواردی که واقعاً می خواهید بیانیه بزنید ایده آل است.

08
از 40
برق قرمز یاقوتی

با افزودن زرق و برق به عنوان لمس نهایی لب های قرمز ، درخشش را به ظاهر آرایش خود اضافه کنید. روشی خلاقانه برای درخشش در هر جشن تعطیلات در حالی که مثل همیشه زیبا به نظر می رسید.

09
از 40
دود ظریف

چشم نرم و دودی دودی هنگام ایجاد آرایش در تعطیلات ایده آل است و می توان آن را در هر مکان و هر زمان استفاده کرد. نوعی رژگونه و برجسته روی پوست همراه با لبهای طبیعی کاملاً با این پالت رنگ جفت می شود.

10
از 40
چراغ های تعطیلات نئون

خط چشم بال نئون لحن مناسبی را برای جشن مشخص می کند. شما می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید اما این رنگ صورتی مثل همیشه شیک است. لب های براق به خوبی جفت می شوند و با استفاده از آستر مات تعادل خوبی در بافت ایجاد می کنند. برای افزودن یک براقیت خوب به لب ها ، رژ لب Hydra-Cushion Balmy دبورا لیپمن (20 دلار) را امتحان کنید.

11
از 40
گلم طبیعی

در این فصل تعطیلات آن را با رنگ آرایش طبیعی ، آسترهای پررنگ و مژه های بزرگ جلوه دهید. آستر دودی زیر چشم به نمای زیبایی که از قبل خیره کننده است نمای زیبایی می دهد.

12
از 40
براق و زرق و برق دار

درپوش های براق ، پوست و لب ها بدون اینکه مجبور شوید امتحان کنید ، باعث ایجاد لرزش در آرایش می شود. آستر دودی در بالا و پایین چشم ابعاد خوبی به شما می دهد در حالی که گونه ها کاملاً برجسته و برجسته هستند.

13
از 40
همه چیز درباره شلاق

افزودن موارد جعلی به ظاهر آرایش تعطیلات ، کاملاً آن را به مرحله بعدی می رساند. ما عاشق این هستیم که این مژه ها با سایه چشم طلایی براق و شفاف همراه است. اگر بدنبال مژه مصنوعی هستید ، مژه های مژه درجه یک Moxielash (25 دلار) را بررسی کنید.

14
از 40
تبریک تعطیلات مبارک

سایه چشم قرمز که در گوشه های داخلی چشم مخلوط شده است جای خود را به بازی سرگرم کننده رنگ و الهام بخشیدن به آرایش در تعطیلات می دهد. ما تضاد بین سایه و آسترهای دودی و پررنگ را دوست داریم.

15
از 40
رویای قرمز و سبز

رنگهای مشهور رنگ سبز و قرمز را می توان به راحتی در آرایش تعطیلات خود استفاده کرد ، مانند این سایه چشم سبز متالیک که با لب قرمز پررنگ همراه است. مژه های کاذب اضافه کنید یا آنها را کنار بگذارید ، این به شما بستگی دارد که می خواهید چقدر جشن بگیرید.

16
از 40
دود فلزی

سایه چشم متالیک دودی کانون توجه این آرایش را می دزد ، این رنگ ها همراه با پوست درخشان و لب های براق الهام بخش جدی هستند. آیا می خواهید فلزات خود را مخلوط کنید؟ سعی کنید از مقداری بلوز نقره ای و عمیق برای تضاد شیک استفاده کنید. به دنبال چند گزینه سایه متالیک هستید؟ از پالت سایه چشم Huda Beauty Obsession در Gemstone (27 دلار) دیدن کنید.

17
از 40
نورانی و سبک

پوست درخشان خط چشم تمیز و لب قرمز کاملاً شکلی را برای این آرایش تعطیلات جبران می کند. پوست درخشان است در حالی که خط چشم یک خط چشم کاملاً بالدار نیست ، در عوض باعث افزایش سطح چشم می شود

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی