معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

فنجان پریود

درک بدن همیشه مهم است ، اما ممکن است کمی گیج کننده باشد ، به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای صحبت در مورد دهانه رحم به اصول اولیه برگردیم.

بنابراین دهانه رحم چیست؟

از نظر آناتومیک ، این گردن بافتی استوانه ای شکل است که واژن و رحم را به هم متصل می کند.

در پایین ترین قسمت رحم قرار دارد و عمدتا از بافت عضلانی با دو قسمت تشکیل شده است: رحم خارج رحمی که در معاینه زنان دیده می شود. این شکاف دارای شکافی در مرکز است که تحت عنوان "OS خارجی" شناخته می شود و به عنوان "درب" - یا یک گذرگاه - بین رحم و واژن عمل می کند. قسمت دیگر درون رحم است که در واقع یک تونل است که از خارج از رحم وارد رحم می شود. نمودار زیر برای کسانی که یادگیرنده بصری مانند ما هستند مفید خواهد بود!

دهانه رحم شما تقریبا ارتباط بین جهان خارج و اندام های تولید مثل شماست - و بنابراین دهانه رحم هم در بارداری و هم در زایمان نقش دارد.

بسته به جایی که در چرخه قاعدگی قرار دارید ، دهانه رحم مخاط تولید می کند که از بارداری جلوگیری می کند یا باعث پیشرفت آن می شود. این "در" است ، "سیستم عامل خارجی" که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم ، باز و بسته می شود تا اسپرم در حین رابطه و دقیقاً بعد از آن وارد شود. هنگام قاعدگی ، دهانه رحم شما مقدار کمی باز می کند تا عبور جریان قاعدگی را امکان پذیر کند. در حین زایمان ، دهانه رحم به طور گسترده ای گشاد می شود تا امکان عبور از زندگی فراهم شود. اگر باردار شوید ، دهانه رحم شما یک پلاگین مخاط ایجاد می کند که به عنوان سطح دفاعی اضافی در برابر میکروب ها و عوامل بیماری زای مختلف از جهان خارج عمل می کند.

همه اینها به این معنی است که دهانه رحم یک قسمت مهم (و اگر از ما بخواهید جالب است!) بدن است.

اکنون که موارد فنی در دسترس ما نیست - بیایید در مورد جنبه های تاکتیکی دهانه رحم مانند اینکه چگونه شما برای شما خاص است ، چگونه آن را پیدا کنید ، چگونه آن را اندازه بگیرید و معنی آن برای لیوان های قاعدگی صحبت کنیم.

چگونه دهانه رحم خود را پیدا کنم؟

در ابتدا ، دهانه رحم شما در طول چرخه قاعدگی تغییر مکان می دهد و این تغییرات کاملاً مختص بدن شما است. با این اوصاف ، آسانترین (اما شاید کثیف ترین) زمان برای یافتن دهانه رحم در دوران پریود است. اگر نگران ایجاد یک ظرف غذا هستید یا خون شما را کمی متعفن می کند - دوش مکان مناسبی برای انجام این کار است. ممکن است بخواهید چند بار تمرین این کار را در طول چرخه خود در نظر بگیرید تا ببینید که چگونه دهانه رحم شما حرکت می کند تا یک خط پایه داشته باشید.

قبل از هرگونه کاوش - ابتدا باید دستان خود را بشویید. پس از تمیز شدن دست ها ، از انگشت برای تعیین محل قرارگیری دهانه رحم استفاده خواهید کرد. به محض ورود ، دیواره های واژن را احساس خواهید کرد ، که کاملاً نرم هستند و ممکن است برجستگی هایی داشته باشند یا نداشته باشند. دهانه رحم کاملاً متفاوت احساس می شود که هم محکم و هم صاف است - مانند نوک بینی شما. همچنین ممکن است یک فرو رفتگی یا شکاف کوچک ، یعنی دهانه دهانه رحم ، احساس کنید.

به طور معمول ، دهانه رحم در مرکز کانال واژن قرار دارد. اگر رحم کج ، نوک دار یا رتروفلکس دارید می تواند به جهات دیگری نیز اشاره کند. وقتی صحبت از شکل دهانه رحم می شود ، معمولاً گرد است ، اما ممکن است بسته به مکانی که در چرخه قرار دارید شکل تغییر کند.

چگونه دهانه رحم خود را اندازه گیری کنم؟

ما در مورد دهانه رحم صحبت می کنیم به صورت نشسته در قد کم ، متوسط ​​یا بلند.

دانستن موقعیت دهانه رحم مهم است زیرا این امر می تواند در نحوه قرار دادن Hello Cup خود تأثیر بگذارد و همچنین می تواند جام مناسب شما را پیدا کند.

Hello Cup Cup استاندارد ما برای افرادی با قد "متوسط" دهانه رحم ساخته شده است - اما ما اغلب افرادی که دارای دهانه رحم بالا هستند نیز می توانند از آنها استفاده کنند.

برای تعیین قد دهانه رحم خود ، از راهنمای مفید اندازه گیری دهانه رحم ما استفاده کنید.

اگر در مورد استفاده از این راهنمای اندازه گیری دهانه رحم یا انتخاب Hello Cup مناسب برای خود س questionsالی دارید ، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید در hello@thehellocup.com.

فنجان پریود:

دهانه رحم و فنجان های قاعدگی شما

خوب ، وقتی صحبت از انتخاب یک فنجان قاعدگی می شود ، معنی همه اینها چیست؟

انتخاب یک فنجان قاعدگی که متناسب با داخل وایجای شما باشد بدون اینکه خیلی طولانی باشد برای راحتی شما بسیار مهم است. اگر یک فنجان بیش از حد طولانی باشد که بتواند در زیر دهانه رحم قرار بگیرد بدون اینکه بیرون بزند ، این ممکن است به این معنی باشد که شما دهانه رحم کمتری دارید - و شما به یک فنجان مخصوص دهانه رحم کم نیاز دارید.

همانطور که اشاره شد ، Hello Cups استاندارد ما برای افرادی با قد متوسط ​​دهانه رحم طراحی شده است ، اما افرادی که دارای دهانه رحم بالا هستند اغلب متوجه می شوند که می توانند از آنها استفاده کنند.

اگر دهانه رحم کم دارید ، سلام جام کم سرویکس ما بهترین جام برای شما خواهد بود!

P.S: اگر مطمئن نیستید Hello Cup از کدام اندازه استفاده می کنید می توانید مسابقه اندازه ما را انتخاب کنید!

خلاصه این است که جام XS نرمترین و کوچکترین جام ماست. این گزینه مناسب برای نوجوانان ، کاربران کوچک و یا کسانی است که یک تامپون 'مینی' را ترجیح می دهند. فنجان S / M ما همان چیزی است که ما از آن به عنوان فنجان قاعدگی "یک اندازه مناسب بیشتر" یاد می کنیم. ما این جام را برای هر فرد زیر 35 سال پیشنهاد می دهیم. اگر خانم های شما کمی "جادارتر" احساس می کنند یا شما بیش از 35 سال سن ندارید ، اندازه جام ما L پیشنهاد ما است. اگر بدون توجه به سن از نظر جسمی متناسب باشید ، متوجه می شویم که فنجان اندازه S / M بهترین عملکرد را دارد.

و آنجا آن را دارید ... شما استاد دهانه رحم هستید.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی