معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

خرید کاپ قاعدگی

سلام پاکیزگی: بیایید در مورد نحوه تمیز کردن + مراقبت از جام قاعدگی صحبت کنیم

وو هو شما سرانجام به انتخاب دوره پایدار - یک فنجان قاعدگی - روی آورده اید. تبریک می گویم! اکنون که جام قاعدگی Hello Cup خانه جدید خود را پیدا کرده است ، چند نشانگر وجود دارد که می خواهیم آنها را با شما در میان بگذاریم تا اطمینان حاصل کنیم که لباس تازه بدست شما برای سالهای سال به شکل نوک بالا باشد.

قبل از اینکه ما به نکاتی در مورد مراقبت از جام قاعدگی بپردازیم ، بیایید چند اصل را در مورد اینکه چند بار باید فنجان خود را عوض کنید ، توضیح می دهیم - که بسیار کمتر از آن تامپون های دوستدار محل دفن زباله خواهد بود.

جریان همه متفاوت است. اما ، در روزهای پریود سنگین ، ممکن است لازم باشد فنجان قاعدگی خود را تا چهار بار در روز تغییر دهید. در روزهای دوره کمتری (یا اگر به طور کلی جریان نوری دارید) ، ممکن است فقط یک بار در روز فنجان قاعدگی خود را بیرون بیاورید. در حالت ایده آل ، صرف نظر از نوع جریان ، شما باید هر 8 ساعت فنجان خود را خالی کنید و نباید بیش از 12 ساعت آن را بگذارید. اما مطمئن باشید ، می توانید در طول شب بخوابید مشکلی نیست! و بله می توانید در فنجان خود شنا کنید!

سلام تمیز کردن

سلام کاپ شما احتمالاً ساده ترین رابطه ای است که شما باید در زندگی خود دنبال کنید (و بیایید قبول کنیم ، بیشتر روابط ممکن است پیچیده شود ...). اولین چیزهای اول: دستان خود را برای قرار دادن و بیرون آوردن فنجان بشویید. ما در دنیای کثیف زندگی می کنیم و شما نمی خواهید باکتری ها یا سایر عوامل بیماری زا را به آن کف گرانبها وارد کنید!

بعد از برداشتن ، فنجان خود را خالی کرده و زیر شیر آب را با آب سرد بشویید ، که به جلوگیری از ایجاد لکه کمک می کند. در صورت انتخاب می توانید از یک صابون ملایم برای شستن فنجان خود استفاده کنید - فقط مطمئن شوید که تمام صابون برداشته شده است قبل از وارد کردن مجدد اگر سینک ظرفشویی نیست ، می توانید محتویات فنجان را داخل توالت بریزید (ما آن را loo می گوییم) ، با استفاده از دستمال توالت فنجان را پاک کنید و دوباره آن را وارد کنید.

اگر مسافرت هستید و نوشیدن آب شیر بی خطر نیست ، ما به شما پیشنهاد می کنیم فنجان قاعدگی خود را با آب بطری بشویید یا به راحتی آن را با دستمال توالت پاک کنید و در صورت ایمن بودن آن را با آب و صابون تمیز کنید. متناوباً ، می توانید از Hello Go ، اسپری ضد عفونی کننده ما استفاده کنید ، که در ادامه این پست به تفصیل بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

هنگامی که 'Aunty Flo' چند هفته دیگر تا زمان بازدید بعدی خود از شهر خارج شد ، می خواهید فنجان خود را قبل از نگهداری آن عقیم کنید. ما پیشنهاد می کنیم Hello Cup خود را حداکثر 3 دقیقه بجوشانید (یا دیگر) یا Hello Cup خود را در یک لیوان آب سرد با یک چهارم قرص ضدعفونی کنید (میلتون رایج ترین مارک موجود در سوپرمارکت ها یا داروخانه ها) به مدت 15 دقیقه است. فنجان قاعدگی خود را بیش از 30 دقیقه در خیس نگذارید در غیر این صورت خطر صدمه زدن به آن را دارید. پس از تمیز شدن ، قبل از نگهداری فنجان ، از خشک شدن کامل آن اطمینان حاصل کنید.

خداحافظ لکه گیری

لکه دار شدن جام قاعدگی شما ممکن است اتفاق بیفتد. اما نگران نباشید ما شما را تحت پوشش قرار دادیم! پیشگیری بهترین راه برای جلوگیری از لکه ها است و این بدان معنی است که فنجان قاعدگی خود را با هر بار برداشتن آب پاک کرده و محتویات آن را تخلیه کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که سوراخ های مکش را بیرون برده و همچنین پایه و اطراف حروف روی فنجان را بشویید. اگر از آب گرم استفاده می کنید می توانید لکه هایی تنظیم کنید - بنابراین دوباره ، آب سرد بهترین راه برای جلوگیری از لک شدن است.

بنابراین اگر به توصیه های ما توجه نکنید و جام قاعدگی خود را لکه دار کنید ، چه می کنید؟ جای نگرانی نیست - ما شما و جام شما را پوشانده ایم! فنجان آغشته خود را در محلول سفید کننده خانگی 1: 3 (یعنی 1 قسمت سفید کننده و 3 قسمت آب) به مدت 15-20 دقیقه خیس کنید. فنجان را بیش از مدت زمان توصیه شده در محلول رها نکنید. روش دیگر ، شما می توانید فنجان خود را در مخلوط 50:50 آب و آب لیمو خیس کنید و یا می توانید آب لیمو را با سرکه سفید بیرون بیاورید تا به لکه ها کمک کند. فنجان شما باید به اندازه جدید باشد!

سلام برو بهداشت

اوه ، شما در مورد اسپری ضدعفونی کننده شگفت انگیز ما چیزی نشنیده اید؟ خوب ، بگذارید شما را به درستی با Hello Go ، یک فناوری از تولید کننده ، Zoono ، آشنا کنیم. وقتی این اسپری همه کاره خشک می شود ، به لایه ای از پین های میکروسکوپی شباهت دارد که پاتوژن ها را جذب ، سوراخ کرده و از بین می برد - شبیه سوزنی که یک بالون ظاهر می کند - یعنی هیچ مقاومتی در برابر ابرشیمی ها! ضد عفونی کننده های سنتی با استفاده از مقدار زیاد الکل که می تواند پوست شما را خشک کند ، باکتری ها را از بین می برد. از طرف دیگر ، سلام برو یک ضد عفونی کننده مواد غذایی و دارای پایه آب است ، بنابراین در مورد دستکش های شما ایمن و ملایم است.

حتی خنک تر این است که شما می توانید از Hello Go به صورت داخلی استفاده کنید زیرا دارای pH خنثی مشابه با آب است (آب دارای pH 7 و Hello Go دارای PH 6.9 است) ، این بدان معنی است که بر PH بدن شما تأثیر نخواهد گذاشت. واژن بعد از خشک شدن Hello Go ، یک لایه ضد میکروبی ایجاد می شود که به مدت 24 ساعت ادامه دارد. در حالی که نیازی به درخواست مجدد Hello Go در مدت 24 ساعت ندارید ، در صورت تمایل یا احساس نیاز ، مطمئناً می توانید.

ممکن است تعصب داشته باشیم ، اما فکر می کنیم اسپری ضدعفونی کننده Hello Go بسیار راد است! اگر می خواهید بیشتر بدانید می توانید صفحه محصول را در وب سایت ما بررسی کنید یا اگر می خواهید در این علم غوطه ور شوید می توانید یک پرسش و پاسخ عمیق را در اینجا بخوانید.

خرید کاپ قاعدگی:

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی