معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

ابن وبلاگ در ارتباط با مسایئل زیبایی است

مطالب درباره زیبایی پوست و مو

  • ۰
  • ۰

باران پاییزی 07 دی 1399 | 07: 27
استفاده از کاپ قاعدگیکاپ قاعدگی چیست و چگونه استفاده می شود؟
دوره قاعدگی یا پریودی یکی دیگر از مراحل مهم در زندگی تمام خانم ها است که هر ماه آن را تجربه می کند نشان دهید. اگر در این دوران مراقبت های لازم و ضروری را در جهت رعایت بهداشت و سلامت بدن انجام دهید ، ممکن است با مشکلات دیگری مواجه شود. گاهی اوقات درمان این مشکلات ممکن است در طول مدت طولانی ادامه داشته باشد.کاپ های قاعدگی
 

استفاده از انواع پد بهداشتی ، تامپون و کاپ قاعدگی روشهایی هستند که به شما کمک می کند تا در این دوران ، خون قاعدگی را جمع کنید و این دوران را به بهترین شکل ممکن سپری کنید. در این مقاله از مزایای استفاده از کاپ قاعدگی و معایب آن و چگونگی استفاده از آن بیان میگردد. معرفی بهترین محصولات بهداشتی برای دوران قاعدگی از سایر مواردی است که در این مقاله به آن اشاره میگردد.

بهترین محصولات بهداشتی برای دوران قاعدگی
پد یکبار مصرف
پد یکبار مصرف یا همان نوار بهداشتی ، دستمالی است که از نظر شکل ظاهری مانند پوشاک بچه ها وجود ندارد اما در ابعاد کوچکتر است. فقطزه پدها در مدل های متن شده به بازار باعث می شود. هر فرد با توجه به نیاز خود را اقدام به خرید پد نازک ، پد مخصوص شب ، پد بلند و… کنید.

استفاده از پد برای همه بانوان مناسب نیست ، زیرا بعضی از زنان به دلیل استفاده از پد در معرض تحریک و سوزش پوست ایجاد می شود. این موضوع به ویژگی در زنانی دیده شده است که مجبور به مصرف پد برای ۶ تا ۷ روز پشت سرهم هستند. توصیه می کنید برای استفاده از هر نوع حساسیت و تحریک پوستی ، از محصولات معدن استفاده نکنید زیرا بافت واژن حساس ترین بافت بدن بانوان است و تمام این عوامل آلرژی زا وجود دارد. جهت تهیه این محصول در اینجا کلیک کنید بفرمایید.

نوار بهداشتی سایز بزرگ بسیار نازک

 

پدهای قابل شست و شو
پدهای قابل شست و شو ، پدهای پارچه تجویز می شوند که به مدت 5 سال هم از آن استفاده می شود. این پدها از تولید زباله جلوگیری کرده و بسیار مقرون به صرفه است.

کاپ یا فنجان قاعدگی
برای خانم های قاعدگی دوران پراسترسی است. زیرا در این ایام باید مدام مراقبت کنم تا مبادا خون به لباس و رختخواب نشت پیدا کند. راه حلی که اتفاق افتاده است این روزها زیاد درمورد آن استفاده می شود از کاپ قاعدگی استفاده می شود که در ادامه معرفی و روش استفاده از آن میپردازیم.

تامپون
تامپون یک وسیله پنبه را اعمال می کند مشابه نوار بهداشتی با این اختلاف است که درون مهبل قرار می گیرد و خون را به خود جذب می کند ، به این شکل از خروج خون از بدن محافظت می کند.

برای جلوگیری از ابتلا به هر عارضه ای توسط تامپون ها ، آنها را بیش از 8 ساعت بدن نگه دارید و برای استراحت به طور خاص در هنگام شب ، نوار بهداشتی را جایگزین نکنید.

 

تامپون
کاپ قاعدگی
کاپ قاعدگی (جام قاعدگی) داخل واژن قرار می گیرد و می تواند خون قاعدگی را جمع آوری کند. استفاده از این کاپ ها یکی از راه های جمع آوری خون قاضی است که به جای نوار بهداشتی نیز استفاده می شود. کاپ قاعدگی شبیه قیف کوچک و یا یک زنگوله بوده و جنس آن از پلاستیک و سیلیکون است.

این فنجان قاعدگی باید به درستی درون واژن قرار بگیرد تا از آن خون بیرون نریزد. این فنجان را باید هر 12 ساعت یکبار به آرامی از داخل واژن بیرون بکشید و خون داخلش رو خالی کنین و بشویید. یادتان باشد که دستهایتان زا نیز به خوبی بشویید. برای استفاده مجدد باید این فنجان به خوبی شسته شود و تمیز شود. بعد از اتمام دوره عادت ماهیانه می تواند این کاپ را به خوبی شسته و خشک کند و برای دوره بعدی پریودی نگه دارد.

جالب است که می دانید که کاپی قاضی در مقایسه با تامپون از قدرت استفاده در جمعآوری خون استفاده می کند. همچنین به این دلیل که توانایی اوستفاده مجدد را دارد ، در حد پد و تامپون برای محیط زیست مضر نیست. این مدلهای کاپی یکباربارمصرف دارند. اما اگر این مدل مدی باشد که در تبلیغات مشاهده می شود چند بارمصرف و اندروید مناسب برای حتی چند سال قابل قبول است. کافی است پس از هر بار استفاده از دستورالعمل خوب شسته و خشک شود.

این کپی ها را مجبور به استفاده در هر بار استفاده ، بسته بندی شدید خون خونین ، 6 تا 12 ساعت بدون تخلیه نگه دارید. اما باید روزی حداقل دو بار تخلیه شود. این در حالی است که تامپونها به طور معمول هر ۴ تا ۸ ساعت به تعویض نیاز دارند. برای استفاده از شبانه راحتتر میباشند.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی